קהילה - היצירות של יוני99997
יוני99997
20

המסע לאוצר 19/12/2015

פרק 1:
היה הייתה פעם מיקמקית אחת, קטנה וחמודה. כולם אהבו אותה. אבל היא לא חמודה כל כך כמו שהיא נראית: היא אהבה אקשן, הרפתקאות... ההורים שלה כל הזמן הגנו עלייה, ולא נתנו לה לצאת החוצה... שמה היה וורד. וכאן הסיפור מתחיל...
פרק 2:
יום אחד וורד אמרה לאמא שהיא רוצה לראות את העולם שבחוץ. וכמובן, שהיא לא הרשתה לה. זה קרה עוד פעם ועוד פעם ועוד פעם... ויום אחד לוורד נמאס! היא החליטה לצאת מהבית דרך החלון. רק לשעות אחדות, שאמא לא תדאג. יצאה וורד מהבית והתפלאה מהנוף... איזה יופי! אמרה לעצמה... יצאה לטייל בעולם של הורייה.
פרק 3:
הטיול היה ממושך, היא כל כך אהבה את עולם הורייה! עברה שעה ועוד שעה, וורד לא רצתה לחזור הבייתה! והדבר המוזר: וורד אהבה את החלק הריק בעולם. המדבר החולי... והנה קרה דבר מופלא: מצאה היא מפת אוצר! אוצר הגונגל.
פרק 4:
אמא התחילה לדאוג מאוד! איפה בתה? לאן נעלמה? אוליי היא בסכנה והיא לא נמצאת שם כדי לעזור לה?
פרק 5:
אוקיי, אמרה וורד, קודם כל, היעד הראשון: הר הגעש. כשוורד הגיעה להר הגעש קראה במפה: עברו את הר הגעש בקו ישר. איך אעבור? חשבה וחשבה ולבסוף החליטה: אלך ממש על קצהו, איפה שהאבן. הלכה והלכה, כמעט שנפלה, אך לבסוף חצתה את הר הגעש. היא עצרה במיק שייק ושתתה מיק שייק מרענן.
פרק 6:
היעד השני: המעבדה. "כנסו למעבדה ועברו את המבוך של סאני" כך היה כתוב במפה. המבוך היה דיי קל. וורד ראתה את האור שבקע מהכוכב והלכה לפי האור.
פרק 7:
היעד השלישי: המבוך למנויים ביער. טוב, מזלה של וורד שהייתה מנוייה. אך היה לה מכשול: איך תגיע מהמעבדה ליער? פתאום נזכרה שמקס גר במעבדה. אוליי יש לו רמפה? וכן צדקה. מצאה רמפה. לקחה את הסקייטבורד שלו וגלשה על הרמפה עד ליער. במבוך הייתה לה עוד בעיה: המשחק מחברת הקסמים. אוקיי וורד, אמרה היא לעצמה: זכרי מה שהורייך לימדו אותך. עם 9+_=11 רק תעשי 11-9=2! כן! הצלחתי!
פרק 8:
היעד האחרון הוא הגונגל. "כנסי לחדר החשוך ופתרי את שלושת החידות של המיק-כשפה או שתהפוך אותך לצפרדע" המפה "אמרה". וורד פגשה את המיק-כשפה והיא אמרה לה: פתרי את שלושת חידותיי כדי להיכנס... החידה הראשו... מולקולה, 2016, בוהן! ענתה וורד. וואו! אפילו לא שאלתי! את יכולה להיכנס, אמרה המיק-כשפה. האמת שסתם ניחשתי אמרה וורד ונכנסה.
פרק 9:
האוצר... לחשה וורד. ולפתע! ברגע שנגעה באוצר! הופיע דרקון ותפס אותה בציפורניו! על זה שניסית לקחת ממני את אוצרי אוכל אותך! הצילו! צעקה וורד. אוואוואואואו! נשמע לפתע קול מוזר. מיקמק אחד זינק על ידו של הדרקון ושיחרר את וורד. מי... אני אסביר אחר כך, הוא אמר. המיקמק לחץ על כפתור שהיה כתוב עליו "השמדה עצמית של החדר". אוי... אמר הדרקון. למה בכלל התקנתי את זה? בשנייה האחרונה הם יצאו מהמקדש והוא כולו התפוץץ!!!!!!!!!!!
פרק 10:
המיקמק המסתורי אמר: קוראים לי גון, ואני הייתי לכוד שם 25 שנה... ברחתי מהבית לפני 25 שנה... תגור אצלי! אמרה וורד! וגון אמר שזה רעיון טוב. כשהם חזרו הבייתה אמא של וורד קיבלה את גון בברכה. וורד אולי קיבלה ריתוק אבל, לא נורא! אמרה וורד: טוב, אוליי העולם שבחוץ הוא באמת מקום דיי מסוכן...
הסוף!
7
1
148


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
19/12/2015   19:43 4555ציפי  1
סיפור מדהים!