קהילה - היצירות של מסטיק9196
מסטיק9196
3

מכונת הזמן 26/12/2015

פרק א איזה כיף:
אני לא מאמינה! חיכיתי לזה כל השנה!!! וכן, אני מדברת על מוזאון ההמצאות של סאני. והכי חשוב, אני אוכל להכיר את חבורת מיקמק.

פרק ב המוזאון:
הסיור של סאני וזואי ממשיך לעבר מכונת הזמן שלפיהם כבר לא עובדת, עכשיו זאת נדנדה. עליתי עליה ראשונה. בהתחלה הנדנדה הסתובבה ממש מהר ואז היא התחילה להסתובב בלי גבול. סאני גמגם: "זה לא אמור להסתובב ככה...!" זואי צעקה: "סאני, תעשה משהו! הילדה עומדת להיתקע בעתיד! תחזיקי מעמד!".

פרק ג איפה אני:
אחרי דקה לא זיהיתי את המקום שבו אני נמצאת. שמעתי קול מבוגר אבל מוכר שצועק: "מי את ומה את עושה בבית שלי?" עניתי לה: "היי אממ אני הלכתי לאיבוד. הייתי במוזאון של המצאות ופיתאום נעלמתי". " זה מוכר לי, קוראים לי מסטיק9196," אמרה מסטיק9196 "איך אוכל לעזור לך?". עניתי לה: "איך זה יכול להיות שיש לנו את אותו שם?" מסטיק9196:" רגע, איפה היית בפעם האחרונה שלך במוזאון?" עניתי לה:" בנדנדה, שהייתה מכונת זמן...".

פרק ד אני ואני מהעתיד:
אמרתי:" נעים להכיר אני משנת 2125"
מסטיק9196:" נעים להכיר, אבל מה שחשוב באמת זה מה שאומר לך עכשיו, מיקיאוולי תתבע את סאני בגלל מכונת הזמן. והיא תנצח. אז זה מה שתצטרכי לעשות...."

פרק ה בינתיים ב-2015 סאני:" הצלחתי לחבר את החוטים הקרועים והילדה יכולה לחזור לשנה הזאת."

פרק ו החזרה: חזרתי וצעקתי:" תחזיר אותי חמש דקות אחורה!". סאני החזיר אותי כמו שביקשתי ועצרתי את סאני להפעיל את מכונת הזמן והכל חזר להיות כרגיל
הסוף
7
167


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה