קהילה - היצירות של 600anna
600anna
14
2

זואי ומקס הרובוט 29/12/2015

פרק 1:חצי
לפני שנים רבות במיקמק סיטי חיה ילדה ושמה היה זואי.כן,זה היה שמה-שם יפה,לא?אבל לצערנו כולם קראו לה חצי.בגלל שהיא הייתה נמוכה כולם צחקו עליה,חוץ ממקס.מקס אהב אותה בסתר ויצא נגד כל מי שהציק לזואי.גם זואי אהבה אותו בסתר,אך הם לא ידעו זה על אהבתה של זו.
יום אחד הלך מקס לטייל בעיר,ולפתע נחטף!
פרק 2:החוטפים
מקס היה מורדם במשך יומיים,וזואי כבר התחילה לדאוג לו!בינתיים המשיכו להציק לזואי,וכל הזמן שאלו אותה:"נו,איפה האהוב הסודי שלך?!".כמובן שזואי נעלבה מאוד,אך בסתר ליבה קיוותה שהוא באמת האהוב שלה.
עכשיו חשבו רגע:מי היה יכול לחטוף את מקס מלבד מונדו?בינתיים בחנות של מיקיאוולי מקס שוכפל.כן,קראתם נכון.מיקאוולי שמה את מקס במכונה מיוחדת ומהצד השני של המכונה,יצא מקס הרובוט הרשע.הוא כבר תוכנת על ידי מיקיאוולי לנשק את זואי. מיקיאוולי ביקשה ממונדו לקשור את מקס האמיתי ולצאת איתה למיקפה,לאחר ששיחררה את מקס הרובוט.
פרק 3:ההצלה מגיעה
זואי ישבה במיקפה עם אלוויס המינימיק שלה,ומסביבה עמדו ילדים וקראו:"חצי,חצי,היא בגובה חצי!"
לפתע נכנס מקס הרובוט למיקפה,בשניה שזואי ראתה אותו היא קפצה עליו בחיבוק ענקי.וככה,מול כולם,הם התנשקו.פתאום זואי הרגישה מחושמלת.היא הבינה את המזימה של מיקיאוולי ובעטה ברובוט עד שנהרס. לפתע היא שמעה קול צועק:"זואי!זואי!תצילי אותי!".בהתחלה זואי חשבה שאחד הילדים שקרא לה חצי הוא זה שצועק כדי לעבוד עליה,אבל אז היא זיהתה-זה הקול של מקס!היא רצה לחנות של מיקיאוולי ושיחררה את מקס,וכשהם התנשקו זואי גדלה,ומאז הם חיים באושר ועושר ואף אחד לא קורא לזואי חצי.

מוקדש ל גוני7954, ירדבנים, בוביק477, לח135, דולב182, מאיה7002
8
1
99


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
31/12/2015   20:37 היוש99  1
מעולה! אחלה סיפורוש