קהילה - היצירות של זואי3087
זואי3087
24

כתב אורח למיקמקון - קסם מיקמקי 17/01/2016

פרק 1 - הקדמה
כמו כל יום רגיל, חזרתי מבית הספר והוצאתי את הספר שלי - "קסם מיקמקי". אולי לא תאמינו, אבל הספר הזה, די מספר את החיים של כל היצורים הקסומים במיקמק, אתם בטח שואלים את עצמכם: יצורים קסומים במיקמק? צודקים, זה באמת לא הגיוני לחשוב שקיימים עוד יצורים מלבד המינימיקים, פשוט אני אספר לכם איך פגשתי בהם בתחילה.

פרק 2 - רעיון מוזר
אחרי הלימודים חברתי הטובה נועה ניגשה אליי. "זואי, תגידי: יש משהו אחר שאת עושה חוץ מלחשק מיקמק?!"
גלגלתי עיניים. היא המשיכה: למה שלא תצאי מהמסך ותתחילי לחקור דברים חדשים?"
פתאום זה צץ במוחי. קפצתי סביב בהתרגשות.
נועה הסתכלה עליי כלא מבינה. הסתכלי עליה במבט של "הנה אני אסביר לך".
"אני אוהבת מיקמק, נכון?" היא הנהנה. "הצעת לי לחקור, ואני אוהבת לחקור רק על הארי פוטר, אז לכן.... מתחתי את ההסבר.. "אני אנסה לחקור על עוד יצורים קסומים בעולם של מיקמק!" התרגשתי. הופתעתי לגלות שחברתי הטובה אינה יודעת מהם המינימיקים האהובים על כל ילד במיקמק.
הסתובבתי ללכת, והיא קראה מאחורי: "בהצלחה." ציחקקה.

פרק 3 - מינימיק משחק קווידיץ?!
כשנכנסתי למיקמק שלי שמתי לב לאיזה אזור מוזר שלא ראיתי קודם. היה דומה לצורת בית הספר "הוגוורטס" לכישוף ולקוסמות. שמתי לב לעצם זז בין העצים שבחצר. פתאום הוא צץ משם. מינימיק על מטאטא?! כן, מו-זר! אחריו הצטרפו שיירה שלמה של מינימיקים על מטאטאים. השאלה היחידה שעניינה איתי מדוע הם על מטאטים. הרי לרובם יש כנפיים! החלטתי לחשוב על השאלה הזאת כאשר אסיים את המחקר שלי. יצא לי לצלם את המתחרש בדיוק כשהמחפש - זה שקובע את ניצחון המשחק, הצליח למצוא את הסניץ' - כדור זהוב קטנטן ומהירשהמחפש צריך לתפוס. חייכתי אליהם ועמדתי להיכנס אל תוך הטירה. לרגע היה נדמה לי שאחד מהמינימיקים חייך אלי..

פרק 4 - המינימיקים לא מפסקים להפתיע.
נכנסתי אל האולם הגדול, ןמצאתי שיירות שלמות של רוחות מינימיק, תלמידי מינימיק ושדוני מינימיק! כל כך מוזר! אני הייתי המיקמקית היחידה והם כולם - מינימיקים! "זה חייב להיות בעמוד השער!" לחשתי לעצמי. אחת הרוחות השקופות שעברה שמעה את דבריי והצביעה על השער. ציחקקתי. כנראה לא הבינה את דבריי. צילמתי סלפי שלי עם הרוח ובינתיים עוד מינימיקים שונים הצטרפו לתמונה.

פרק 5 - הגיטרה של ג'ימבו עורכת מסיבה
יצאתי חזרה החוצה אך אל החצר האחורית. ראיתי שם במה, מפת הופעות שנדמה לי שג'ימבו צריך לקפוץ לשם, לסיבוב הופעות, בינתיים כשחשבתי על ג'ימבו צצה לה גיטרה חשמלית אדומה. נראת כמו גיטרה של ג'ימבו. באתי לנסות לנגן בה, והיא התרוממה לאוויר, ירדה, עלתה. ככה זה היה עד שהיא "שרקה" לכולם להגיע להופעה שהיא בעצמה הכינה! החלטתי לא לפספס את הרגע וצילמתי קטעים מההופעה.
זה מספיק,זואי. חשבתי לעצמי.
התנתקתי מהמיקמק והתחלתי לעבוד על העבודה.
תחילה, סידרתי את התמונות ואחר כך כתבתי על יד כל תמונה מהו היצור ומה הוא עושה, כתבתי באותו עמוד שאלות מסקרנות וניסיתי לחבר תשובות. החלטתי לקרוא לעבודה "קסם מיקמקי" רק במיקמק יכולים להיות דברים כאלו! זה מדהים!

פרק 6 - הפתעה
החלון של המחשב שלי היה פתוח על בלוג מיקמק - מה חדש וראיתי שפורסמה כתבה חדשה. נכנסתי אליה בשמחה וגיליתי שיצא שדרוג חדש! שדרוג "קסמיקמק". ראיתי שם קישור ולחצתי עליו. מול עייני ראיתי את העבודה שלי! כנראה אמא שלי ראתה אותי. היא עובדת באתר. קרנתי מרוב אושר ושמחתי לגלות שעוד מישהו אוהב הארי פוטר וקסם חוץ מממי.

פרק 7 - סיום
אז בקיצור, זה הכל על העבודה שלי;או הספר שלי, יצא לעבודה להתפרסם, לעבוד עיבוד ולהפוך לספר.
החברות שלי ובמיוחד נועה התלהבו והחליטו ללכת לשחק מיקמק. כמובן שהדרכתי אותן.
אז מה אני אגיד?
מיקמק תמיד מפתיעים!
4
161


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה