קהילה - היצירות של 67גד3
67גד3
3

עולם קסום 17/01/2016

היי שמי גיא
אני בן 10 ולומד בכיתה ד'
אני ילד קסום.
זה נשמע לכם מצחיק נכון?
אבל תתפלאו, זה אמיתי.
זה היה יום שישי קסום אחד, השמיים היו כחולים, השמש זרחה והמון ציפורים ריחפו להם בנדודים אל ארצות החום ואני ישבתי והתבוננתי בהם כשפתאום אל מול עיניי הנפעמות ריחפו כוכבים ומשם אותיות ואז האותיות התחברו באוויר והתחילו להקריא את עצמן: "שלום גיא" הם החלו לומר ואני די הופתעתי איך הם יודעות את שמי ואיך הן בכלל מדברות והן המשיכו:"אתה רוצה להיות קוסם?"
הינהנתי בראשי לאות כן "אז בוא אחרינו" הן אמרו.
ואז משום מקום צמחו לי כנפיים והטיסו אותי אל על, הייתי ממש חופשי הרוח נשבה בשערי ואני חייכתי, מסוקרן לאן הן לוקחות אותי. ריחפתי לי בין עצים ושדות ולפתע בווום התנגשתי בעץ היתה לי סחרחורת ואני לא יודע מה קרה אבל כשהתעוררתי ראיתי מעליי אנשים עם מצנפות של קוסמים והם אמרו לי"מעכשיו אתה קוסם" זעקתי:" לא, לא איפה הוריי?"
" אתה לא הולך יותר לשום מקום חוץ מכאן!" הם אמרו לי ואז נפלט מפיהם צחוק מרושע וברקע שמעתי את אמא שלי קוראת לי:"גיא, גיא בוא, בוא" זעקתי ואז... התעוררתי! פיווו הכל היה חלום נשמתי לרווחה וחייכתי חיוך גדול אבל אז משום מקום צמחו לי כנפיים!
זעקתי"לא שוב" ופתאום התקרבו אליי כולם הכל הסתחרר מולי קמתי שוב והבנתי שאני בבית חולים אחרי שחטפתי מכה מטורפת מכדור הבייסבול ועכשיו אני לא יודע עם יש קסמים או אין אבל אני מקווה שאני לא אחלום את החלום הזה שוב!

מוקדש ל 67עדידוש3ול, כל המיקמקים
3
57


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה