קהילה - היצירות של שמיניה6777
שמיניה6777
24
1

"בית ספר לפיות" 17/01/2016

פרק 1:יום רגיל פיה לא רגילה....
כמו שאתם יודעים (או מאמינים) יש פיות בעולם. אבל אלי לא כזאת אלי היא פיה מיוחדת שלא אוהבת חצאיות ורודות ולא כישוף אלא פשוט לוק קול. אם תיסתכלו בחלון משפחת אלינוב בבוקר בשעה 7:00 בטח תיראו ילדה אמא ואבא במטבח אבל אם תנסו להיסתכל עוד כמה דקות תיראו קערות מתהפכות אמא ואבא מרחפים ואז מלא דברים...
אלי יוצאת בערך שבשעה 8:00 לבית הספר ללהקת תעופה הבעיה בלהקה שרק שומעים "איה! "תזוזי את דוחפת אותי" וצריכים ללבוש שמלת ענן בצבע ורוד (זה הכי שנוא אליה).


פרק 2:הבית ספר לכישוף ניפתח!


אלי לא אוהבת את בית הספר לכישוף היא שונאת את המורות,השיעורים ויותר מכול את הלבוש.
שיעור ראשון גבר אבן(המחנכת) נכנסת לכיתה ואומרת "בוחן פתע להוציא מקלות קסם" (הבוחן פתע שלהם לא כמו שלנו זה מבחן קצר של השרביט איך הוא פועל מה הוא עושה ועוד) סטפני ניגשה 1 והראתה את ניצוצות הקסם של השרביט המורה קראה "מצוין שבי במקום".
אחרי הגיעה יולי שהראתה איך השרביט עושה שובל של לבבות "מצוין" ואחריה הגיעה אלי שלא ידעה כלום בשרביט שלה כאשר הפעילה אותו נשמע קול שיעול של השרביט המורה שאלה"אלי לא הטענת את השרביט?" אלי ענתה לא. המורה כעסה ונתנה לה נכשל.


פרק 3:מעוף, היתנגשות,ועוד כאב....


אלי במיוחד שנאה את שיעור ספורט בו לומדים תעופה גילגולים וספורט של פיות כמו "כדור פיה" (צריך לעוף כמה שיותר מהר ולהפסיל כמה שיותר בנות)
היום קראה המורה נעשה "כדורסל פיות"
כולם קפצו בהיתרגשות חוץ מאלי שגנחה.
כולם בחרו קבוצות ואלי נשארה אחרונה המורה קראה לה לבוא לקבוצת האדומים שנימצאים בא: סטפני, קלואי, וג'ס.
השריקה התחילה ואלי עמדה מוכנה רק לא שיחקה טוב... כאשר נתנו לאלי את הכדור זה מה שקרה: פעם אחת היא עשתה סל עצמי,פעם נפל לה,ואפילו פעם פגעה למישהו באף שירד ודימם לה.
המורה מאוד כעסה על אלי כמובן העונש שלה היה כניסה לחדר המנהלת "גברת ניצנוץ" שהייתה קשוחה(אל תיטעו בשם)
"היכנסי בבקשה" אמרה אלי ישבה במין כעס על הכיסא אבל המנהלת עוד יותר כעסה היא אמרה לאלי: "אם לא תפסיקי במעשייך נשלח אותך לבית ספר אחר אנחנו מקבלים הרבה תלונות אלייך פעם אחת צבעת אפילו מורה!(לצבוע מורה זה כואב כי הם צריכות להיצבע מחדש תחשבו על זה שאתם ניצבעים מחדש כואב נכון? אאו'ץ).


פרק 4: חברות לנצח♥


כבר כמה ימים שאלי משחקת לבד בהפסקות (תמיד) היא רואה את ג'ס קלואי סטפני ועוד בנות משחקות ונהנות לא כמוה.
יום 1 אלי העזה לגשת לג'ס ולבקש מימנה חברות זה היה ממש קל חוץ מהתמורה ג'ס ביקשה כמה דברים: 1.לא לדבר עם בנים 2.אסור לדבר עם בנות חנוניות
3.אסור להלשין אל אף בת מקובלת
4.תמיד להזמין אותנו למסיבת פיגמות
הבקשות היו קלות ותוך רגע אלי הפכה למקובלת.
אחרי ההפסקה המוצלחת היה השיעור עם גברת כוכבי שמלמדת שיעור בישול השיעור היה קל היינו צריכים לאפות לחמניות ולהגיש אותם כעבודת הגשה אלי עבדה עם ג'ס אלי אמרה:"זה נראה קל אבל הבעיה שהלחמניות בורחות לך באמצע האפייה שזה מקשה אלייך".
כולם התחילו באפייה גם אלי וג'ס היתקשו אבל היתגברו אלי ראתה את סטפני וקלואי מתקשות כי הלחמניות ברחו מהחלון והיה קשה למצוא אותן.
אלי הגישה במגש כסוף את הלחמניות. המורה טעמה ואמרה:"לא רע אבל חסר סוכר" ג'ס ואלי היו מרוצות. קלואי וסטפני הגישו במגש פירחוני עם עלי זהב הפעם סטפני הגישה והמורה אמרה:"אוי לי מה זה למה שמתם כול הרבה מלח?" קלואי ציחקקה וסטפני זעמה ואמרה:"קלואי שמה לי הרבה אני לא אשמה!".



פרק 5:אחר הצהריים קסום


יום הלימודים כמעט ניגמר היו עוד 5 דקות לסוף אלי חיכתה בקוצר רוח לגלוש על הסקייטבורד שלה הביתה.
הצילצול הגיעה וכול הפיות יצאו במעוף ללהקה חוץ מאלי שגלשה בסקייטבורד שלה.
היא הגיעה הביתה בשלום(תמיד היא שוברת משהו עם הסקייטבורד שלה למשל פעם אחת שברה יד) היא אכלה במהירות ארוחת צהריים והלכה לשחק באקס-פיה (זה כמו אקס בוקס אבל של פיות והוא עף!) היא שיחקה עד הערב ושכבה לישון וקיוותה שלא תעוף אלייה המנורה וכוס החלב שתמיד עפות לה בלילה והיא צריכה להשתיק אותן:)





מוקדש ל כולהמיקמקים
4
104


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה