קהילה - היצירות של נופר1010
נופר1010
4

קסם האהבה 18/01/2016

היה היה פעם, לפני שנים רבות , בארץ רחוקה אנשים מיוחדים מאוד, לכל אדם היה כוחות קסם אחרים ונפלאים. את הכוחות הם קיבלו לפני שנולדו ונשארו איתם לכל החיים, לכל איש או אישה וילד או ילדה היו כוחות, חוץ מלילדה אחת שלא קיבלה אפילו כוח קסום אחד, הילדה הזו הייתה הנסיכה אמור.
אמור היא נסיכה חייכנית ושמחה, תמיד עוזרת לאחרים ככל שהיא יכולה, אמור חכמה ותמיד מוצאת פתרונות לכל דבר מבלי לפגוע באף אחד. לפני שנולדה אמור קרה דבר מוזר ומפתיע: תינוק שנולד מספר ימים לפני אמור, תינוק מבני האיכרים נחטף על ידי שודדי האוצרות. איש לא חשב שיחטפו בן איכרים,הממלכה כולה הוכתה תדהמה אך המשיכו בחייהם כי לא ידעו מה לעשות. מספר ימים אחר כך נולדה הנסיכה אמור וכשרצו לבדוק איזה כוחות קסם היא קיבלה קרה דבר נוסף משונה, לא התגלה אצלה אפילו כוח אחד. חיכו יום, יומיים ואפילו שנתיים, אך דבר לא קרה והנסיכה הייתה בלי כוחות, היא הייתה רגילה אבל שונה מכל שאר בני עמה.
עברו מספר שנים וגדלה הנסיכה אמנם בלי כוחות קסם אך תמיד מוכנה לעזור . יום אחד למדה אמור בבית הספר לנסיכות כמו בכל יום אחר אך לפתע אחת מחברותיה הזכירה את בן האיכרים שנחטף מספר ימים לפני הולדת אמור, כל הנסיכות לא הבינו למה זה קשור לנושא השיעור שלהם ומדוע בחרה להזכיר את זה אך היא לא הסבירה. רק אמור ישבה בשקט וחשבה לאחר סוף השיעור שאלה את חברתה אם היא יודעת את השם של הילד שנחטף, חברתה שתקה מעט וענתה בעצב: כן אני יודעת את שמו, זה
מורטימור ואני גם מכירה אותו. אמור רצתה לשאול איך היא מכירה אותו ומה היא יודעת אך ראתה כי לחברתה קשה לדבר על כך ועזבה אותה לנפשה. בזמן ארוחת הערב בארמון שאלה אמור את אמה
אם היא זוכרת משהוא מהיום שתינוק האיכרים נחטף, אמא שלה ענתה לה שהיא זוכרת את הסיפור טוב מאוד וסיפרה, באותו זמן הכל היה שקט בממלכה זה היה מספר ימים לפני שנולדת וכולנו כבר חיכינו לך בקוצר רוח אך לפתע כרוז הממלכה הודיע תינוק בן איכרים נחטף תינוק בן איכרים נחטף הוא נחטף על ידי שודדי אוצרות בזמן שנתו. איש מבני משפחתו לא שם לב שהתינוק נחטף עד לערב שחזרו חזרה לביתם, המשיכה וסיפרה האם אבל היחידה שהייתה בבית היא אחותו הגדולה שלא ידע בדיוק מה לעשות ולא הבינה כל כך כי הייתה רק בת שנתיים. האם המסכנה לא ידעה מה עלייה לעשות ופנתה לכל עזרה שיכלה. עצרה אותה אמור ושאלה ומה אביו של התינוק עשה איפה הוא היה שכל זה קרה? אמא של אמור ענתה לה כי האב מת כחודש לאחר שנודע כי אשתו בהריון שני.
אמור שאלה את אמה אם היא יודעת מדוע חטפו תינוק בן איכרים, לא אני לא יודעת ענתה לאמור אמא שלה, אבל מספרים כי לאותו תינוק היו כוחות קסם שלא נראו מעולם, הם היו כה חזקים ומיוחדים. אמור שאלה את אמא שלה איזה כוחות היו למורטימור. ואמא שלה הופתעה ושאלה את אמור כיצד היא יודעת את שמו של התינוק שנחטף ואמרה שרק בני משפחתו יודעים את השם ולא סיפרו זאת מעולם לאיש. אמור ענתה כי חברה שלה מבית הספר דיברה היום בשיעור על התינוק ובסופו אמרה לאמור את השם, אמור נזכרה לפתע בהבעת העצב ובקול החנוק של חברתה כאשר סיפרה על התינוק ונזכרה שאמרה שהיא גם מכירה אותו. אמור ישר רצה לארמון של הצד המערבי שם גרה חברתה ושאלה אותה : את זוכרת את מה שקרה היום שסיפרת לי על התינוק שאלה אמור זוכרת שהיית קצת עצובה ואמרת שאת אפילו מכירה אותו, חברתה הנהנה בראשה ובכל הארמון הייתה דממה כולם רצו לדעת על מה שתי הנסיכות מדברות. אמרה אמור לחברתה נכון שמורטימור, הוא אחיך הקטן והוא נחטף כאשר היית כבת שנתיים. הופתעה החברה ושאלה את אמור כיצד היא יודעת זאת ואמור אמרה ששאלה את אמה מה היא יודעת על מורטימור והיא ענתה כי רק בני משפחתו יודעים את השם שלו והופתעה לגלות שידעתי את השם ואז ניזכרתי בפעם ההיא שאמרת שאת עוד לא התרגלת להיות נסיכה והיה יותר מתאים לך להיות איכרית, בהתחלה חשבתי שאת צוחקת ולא כל כך הבנתי אותך אבל עכשיו הבנתי כי גדלת בתור בת איכרים והפכת לנסיכה! לפתע נשמעה צלחת נשברת כולם היו המומים מכך שאמור יודעת את כל זה וחברתה פרצה בבכי מר ואמרה זה נכון, אני לא זוכרת את אבי וגם לא כל כך הכרתי את אח שלי אבל אני כן זוכרת במורטימור את הפנים שלו היו לו פנים מיוחדים כאילו שמור בהם סוד עתיק שרק כוח קסם מיוחד יוכל לגלות אותו. אמרה אמור לחברתה, אל תדאגי, אני ושבת שאני יודעת איפה נמצא מורטימור. חברתה שאלה אותה כיצד היא יודעת ומה היא יודעת ואמור פשוט ענתה בואי אחרי יש לי תחושה מיוחדת שנמצא את אחייך בקרוב.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
המשך יבוא
5
101


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה