קהילה - היצירות של מדהימה336
מדהימה336
4

קוסם נשאר כפי שהוא-גם כשיש ממנו מליונים 22/01/2016

חלק1:קסם בטעות

פעם אחת היה קוסם אשר ידע להכפיל את עצמו. קראו לו ערן, ובהופעתו קראו לו ערן המדהים. הכל התחיל בזמן שטוף גשם קל. זהו יום הופעתו, אך יש גשם. הוא חשב וחשב על מה לעשות ובטעות שרביטו התנפנף וגרם לביתו של ערן להתפוצץ! מדוע?

חלק2:יש מליוני ערן!

ביתו של ערן התפוצץ,מכיוון שיש מליוני ערן. הערנים התרטבו בגשם, וחלק לא. כאשר הגשם חלף-מליוני הערנים הלכו לטייל בעיר. אך מה קרה? כל הערנים הבהילו אנשים מכייון...

חלק3:ערנים-נמלים שובבות

כל הערנים היו בגודל נמלי. כל נמלה,כלומר,ערן לבש את מה שלבש בגודלו המקורי וגם שרביטו. ביום זה כולם היו צריכים אופניים, אך להיות זהירים! אולי הם ידרסו את הקוסם האמיתי! כולם צעקו וצרחו וכל הערנים אמרו באותו זמן:"מה יש לפחד-אנחנו רק מליוני ערנים מכווצים!"

חלק4:קוסמת חדשה או... תוכי?

בזמן זה תוכי היה עף מעל העיר וראה מה קרה. הוא צווח לו:"וואי, עיר סגולה ושחורה" מספר פעמים. התוכי נחת על ספסל כלשהו וישב-כמו מיקמק. קסם לעשה על התוכי, האם זה הקוסם? לא,זוהי קוסמת שנייה! היא ראתה את כל הערנים ומה קרה?

חלק5:האם היא תעזור?

הערנים ראו את הקוסמת הזו ואחד מהם שאל:"שלום לך. אני ערן 2,460. יש עוד מספר ערנים בסביבה. מה שמך?" הקוסמת ענתה:"שלום ערן 2,460. אני לירז." הקוסמת הייתה מאוד מפוחדת-'כמה ערנים יש?' חשבה. היא שלפה קלף קסם ובקשה:"קלף קסמים קלף קסמים-עשה שהערנים יחזרו להיות ערן אחד נורמלי." וכך נעשה. כל הערנים נשאבו לתוך הערן המקורי.

חלק6 ואחרון:מופע הקסמים הזוגי

הערנים חזרו להיות ערן אחד. ערן הלך בכיוון לירז ואמר:" תודה על זה שהחזרת אותי לאני המקורי." ואף שהיא לא הבינה כל כך היא אמרה-" תודה." הוא שאל אם היא רוצה להשתתף במופעי קסמיו. ונחשו מה היא אמרה- כן! ומאז ולעולם, שניהם עשו מופעי קסמים זוגיים (ערן ולירז).

הסוף!
7
1
138


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
24/01/2016   16:15 הבנ415  1
טוב!