קהילה - היצירות של דנה5580
דנה5580
38
4

שלגיה ושבעת המינימיקים גרסת מיקמק 29/01/2016

שלגיה ושבעת המינימיקים פרק 1- היו הייתה לה ילדה קטנה שנולדה בחורף והייתה לבנה כשלג ולכן קראו לה שלגיה. אביה ואמה נפטרו שהייתה בגיל צעיר. אימצה אותה מלכה כשגדלה ידעה לדבר..

שלגיה ושבעת המינימיקים פרק 2-
כולם צחקו עליה כי הייתה אוספת חפצים מוזרים ואמה החורגת הייתה אומרת לה לקרוא לה המלכה ולא אמא.
לאמה החורגת לא היה זמן בשבילה אף אחד לא היה מתייחס אליה ברצינות

שלגיה ושבעת המינימיקים פרק 3- יום אחד אמה אמרה למראתה כששלגיה מאחורי דלתה של חדר המלכה ושומעת מה המלכה אומרת למראה ''מראה מראה שעל הקיר מי הכי יפה בעיר?'' המראה ענתה לה:'' יש תשובה לשאלה הזאת רק אחת והיא את את יקירתי''.
שלגיה ושבעת המינימיקים פרק 4- המלכה יצאה מן החדר ושלגיה הסתתרה המלכה יצאה אל חדר האורחים.. שלגיה נכנסה אל חדרה של המלכה מבלי לשאול ואמרה ''יואו איזה מקום מדהים'' ומיהרה אל המראה ושאלה:'' מראה מראה שעל הקיר מי הכי יפה בעיר?'' המראה ענתה לה:''כרגע כפי שחיפשתי בעיר ששם ובכל העולם מצאתי את התשובה היחידה והיא המלכה אך בעוד כמה שנים את תהיי היפה.
שלגיה ושבעת המינימיקים פרק 5- בחדר האורחים מצאה חמישה ילדות שבאו לשמח את שלגיה כי בבית ספרה היה ילד המציק לה והיה קוראים לו בלייד. כשהמלכה ראתה אותם אמרה לשומרים לתפוס אותן ולהוציא אותן להורג והן נפטרו בצער רב אף אחד לא סיפר לשלגיה שאמה אמרה לשומרים להרוג אותם.
שלגיה ושבעת המינימיקים פרק 6- אמה החורגת של שלגיב ביקשה את הלב ש שלגיה ולהוציאה להורג מכיוון שהמראה גילתה לה שבקרוב היא לא תהיה היפה אלא שלגיה כעבור זמן שאלה את המראה שוב זו ואמרה לה המראה אכן שלגיה היפה בעיר..
היה צייד טוב שקראו לו סבסטיאן ואמר לה תלכי ליער השחור שם לא ימצאו אותך..
ושלגיה הקשיבה לו.
שלגיה ושבעת המינימיקים פרק 7- שלגיה הלכה הלכ הלכה הלכה ווראתה מולה בית של גמדים נכנסה ולא ראתה אף אחד ואז ישנה במיטות כעבור זמן רק מינימיקים נכנסו לבית הגמדים ואמרו איזה כיף לחזור מהעבודה הקשה ולישון עכשיו נכנסו לחדר השינה וראו את שלגיה שוכבת על מיטתם הם חשבו שהיא מפלצת בובי אחד מהמינימיקים העיר אותה ואמר בוקר טוב מפלצת וברח מהר ליד כל המינימיקים והיא קמה והתעוררה ואמרה הי זה לא אמור להיות בית של גמדים? ההם ענו לה כן אבל הרגנו אותם.. עזבי סיפור ארוך מה את עושה פה? היא ענתה להם עזבו סיפור ארוך.. הם אמרו יחדיו ספרי ספרי והתחיל לספר את הסיפור כל הגמדים ריחמו על שלגיה ועלה לשחורי רעיון (שחורי מינימיק) בואו אל ארמון המלכה והם הלכו אליו..
שלגיה ושבעת המינימיקים פרק 8- הם נכנסו אל הארמון ועשו כישוף על המלכה שתירדם בשינה של יום.. ואחר כך כעבור סריקה של יום בארמון מצאו ספר אגדה של ההיסטוריה של המלכה והיה רשום שהיא הייתה פעם מכשפה רשעית!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
רוצים את ההמשך תחכו לשבוע הבא יום שישי ניפגש לילה טוב..

מוקדש ל מיהליAVIGALמיקמק1מיקמק
5
162


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה