קהילה - היצירות של צליל50
צליל50
11

מפל המונדואים שפרץ חלק 4 30/01/2016

בפרק הקודם של מפל המונדואים שפרץ: "מקס" אומרת זואי. "מה?" עונה לה מקס. "אני...". הדלת של המרתף נפתחה. הם מסתכלים לראות מי נכנס והם רואים...
בפרק הזה:
הם רואים את מונדו ועוד דמות שהם לא זיהו. הדמות הייתה גבוהה, יפה ושיער ארוך וחלק. מונדו הדליק את האור. החבורה ראתה מיקמקית יפה מאוד שהייתה דומה טיפונת לראש העיר. ראש העיר קם ואמר: "קייטי?" "אבא?" אמרה המיקמקית היפה. השניים התחבקו חיבוק סוער! מקס נעמד, אחריו נעמד ג'ימבו, ואתם בטח חושבים שסאני גם עמד! אבל לא. הוא התעלף. זואי נעמדה אחריהם ונעצה מבט במקס. זואי התקרבה למקס כשעיניו של מקס נעוצות בקייטי. "מקס.. בקשר למה שרציתי להגיד..." מקס התחיל ללכת לכיוון קייטי. "אני אוהבת אותך.." אמרה זואי בלחש כשהיא מסתכלת על הרצפה. "היי אני מקס!" "ואני קייטי" התחילו לדבר השניים. זואי נהייתה כעוסה וזועמת, כאילו רצתה שהרגע שמונדו וקייטי נכנסו לעולם לא יקרה.
זואי התחילה ללכת לכיוון מונדו, תפסה למונדו ביד והתחילה לגרור אותו לכיוון הדלת. היא יצאה ביחד עם מונדו ושניהים התיישבו על הספה. זואי כעסה ורתחה ואמרה למונדו: "אתה הרסת רגע מאוד מיוחד כשנכנסת!" "אני?" התפלא מונדו. "אבל לא עשיתי כלום חוץ מלאחד משפחות.." "ולהרוס לבבות!" צעקה זואי. "אני ומקס היינו קרובים להיות חברים, אבל כשאתה וקייטי נכנסתם, מקס התאהב בה! אתה לא שם לב לכלום!" זואי התחילה לפרוץ בבכי. כעבור כמה דקות, ג'ימבו, מקס, ראש העיר וקייטי עלו למעלה. זואי ברחה אל הקומה השניה כדי שמקס לא יראה אותה. ג'ימבו שאל את מקס: "איפה סאני?" מקס וג'ימבו ניסו לפתוח את הדלת של המרתף אבל לא הצליחו! הדלת ננעלה בפתאומיות! מקס נזכר ואמר: "אתם לא זוכרים למה בכלל באנו לפה? מורלו! הוא בטח עשה את זה!" הם ניסו בכוח לפרוץ את הדלת ולא הצליחו.
*** בנתיים במרתף***
מורלו לקח את סאני ופתח שער בין מימדי ונכנס לתוכו ביחד עם סאני...
המשך יבוא!

מוקדש לכולם!
10
2
174


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
20/02/2016   12:48 מקינטוש5  2
יפה
31/01/2016   19:09 הילה1714  1
יפה!!