קהילה - היצירות של ענת1324
ענת1324
16
2

ליה והמסע להר ההשגים 14/02/2016

פרק 1 פתיחה

היה הייתה פעם ילדה שקראו לה ליה,חלומה של ליה היה לטוס להר ההשגים ולראות את עשרת הדרגות שיש שם.ליה דיברה עם סבתא ושאלה:"סבתא,תגידי אולי אני יוכל לטוס להר ההשגים בעתיד?"
סבתא הינהנה ברגש לא טוב,ואמרה:"ליהלה,את עוד קטנה את רק בת שמונה!"אני נסוגה אל חדרי והצטערתי ששאלתי זאת.

פרק 2 רעיונה של ליה

ליה ישבה בחדרה וציירה היא שמה לב כול כך מה היא עושה אולם פיתאום ראתה שציירה את עצמה טסה להר ההשגים.
לליה צץ רעיון מבריק מה עליה לעשות והיכן תוכל לטוס לעשרת הדרגות בהר ההשגים.מיד כתבה במחברת שלה.
ליה הירגנה תיק היא החליטה לברוח מהבית.בערב כשהיה מאוחר ליה אינה הצליחה לישון מרוב שנירגשה.ליה חלמה שהיא לוקחת צנחן ומרחפת בשמיים ולפתע יש סערה.

פרק 3 המסע להר ההשגים

ליה התעוררה בלילה הסתכלה בשעון והשעה כבר 2:00
בלילה היה לה בית על הקרקה ולכן היו לה אופניים בחוץ.
היא לקחה את התיק והאופניים ושבה מין הבית.
היה פנס אל אופניה של ליה היה קר בחוץ מזל שליה לקחה מעיל היה לה תיק גדול.בבוקר כשליה כבר הגיעה ראתה מקום גדול שאפשר כבר לדעת הר ההשגים! ליה שמחה מרוב התרגשות,היו שם מלא מיקמקים היא הייתה לחוצה שתתה מים ומילאה בבירזיה הייתה אישה מבוגרת לידה ושאלה:"שלום לך יש לך במיקרה מישהו מבוגר ששומר אלייך?!"אני צרדתי את הפה שלי ואמרתי:"אממ לא! כלומר... כן!" הגיבה האישה:בואי בואי איתי אני לא משאירה כאן ילדים לבד אני כלתי את דבריה ואמרתי:"איני יכולה להסתובב עם אנשים זרים הגבתי בזעפות"הגברת הלכה והביטה בי בזעם הייתי די מולחצת.

פרק 4 חדר שתיים ושלוש וארבע

המקום כבר כימעט ניסגר והיו נורא קצת אנשים רציתי כבר לראות את חדר שתיים ושלוש.ניכנסתי לחדר שתיים וראיתי שני כסאות מלכות ובאמצע אש! בוערת,בחדר שלוש ראיתי מראה גדולה ובה מופיעה דמות.
בחדר ארבע כולו קרח ואנשי מערות קפואים.
הייתי מאושרת שכול חיי רציתי לראות את החדרים האלה.
האמת הירגשתי קצת נבוכה.הר ההשגים היה מקום שהוא הר געש.

פרק 5 חדר חמש שש ושבע

אחרי שאכלתי התחשק לי לראות גם את חדרים שש חמש ושבע ראיתי שכול חדר וחדר הם מוסתרים מיאזשהו חפץ לא הבנתי את זה אולי הר ההשגים כאן במקום הזה כול כך הרבה זמן שאנשים גילו אליו ושיכללו אותו לא יודעת.
הלכתי לראות את חדר שש הוא מלא אור ועננים ישבתי על ענן ופתאום נפלתי ולבסוף גיליתי שעננים הם אדים.חיח חבל שאי אפשר לשבת אלהים ובטעות פספסתי את חדר חמש, נסעתי בפניו וראיתי שהוא מוסתר משומר.ראיתי שני דרקונים
ובאמצע זורמים מים. הסתכלתי על החדר השביעי האמת שרואים אותו היטב והוא במרכז.ניכנסתי וראיתי סוכנים חשים מסרט שאבא הכיר לי אותו.

פרק 6 חדר שמונה תשע ועשר

היה נורא מאוחר היו לי זיפים בענים אולם לא וויתרתי הלכתי לחדר שמונה אני רואה שהוא ניראה כמו בית מלון ישבתי על הספה ושם היה את הסרט המסע לכוכב המינימיקים יו!!!
צעקתי וגיליתי שזה היה פיספוסים צחקתי ולפתע הייתי זכופה הלכתי בשמחה וצעדתי כמו וויקינגין התרגשתי לראות את חדר תשע מפני שסבתא רבתה שלי אידה ראתה אותו עם היא אמרה שזה החדר הכי אהוב אליה.יש לזה סיבה אמרתי.
ראיתי אותו ואני פתחתי את הפה ראיתי מכונית לסוכן חשי ראיתי חליפות צמודות ראיתי מזוודה שכול יום נותנים לך שם הפתע ללקוחות.אני קיבלתי שעון אפור הצמדתי אותו אל ידי
והירגשתי מיוחדת יודעים למה? כי אני מרגישה שאני הילדה היחידה שעזבה את ביתה רק שזה קצת מבאס כי התגעגתי אל מישפחתי ואיני יעשה זאת יותר.

שתדעו לכם מישפחה זה חלק שאוהב אותכם.

מוקדש ל33ספייקזואישמשול, כל המיקמקים ,והמנהלים
8
4
264


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
26/03/2016   12:50 מלח988  4
יפהה סוף מרגש
25/02/2016   16:24 אליסיה 183  3
ענת היקרה הסיפור שלך מרתק מאוד. כתבת במילות תואר והישתמשת בפעלים יופי של סיפור!
23/02/2016   16:46 ענת1324  2
סתם עשיתי סיפור בשביל הכיף☻
15/02/2016   20:20 ענת1324  1
אני מקווה שתהנו מהקריאה:))