קהילה - היצירות של tuti7751
tuti7751
9
26

המסע לכוכב המינימיקים- הגרסה החדשה 03/03/2016

אני ומיקה הלכנו לשחק בפארק המינימיק. עד שפתאום ראינו את הגלגל הענק נופל לידינו, נבהלנו נורא, ורצנו לכול הכיונים, כך גם עשו המיקמקים הסובבים לנו. החזקתי את המינימיק שלי ארלד והוא הפך למפלצת! שאלתי את מיקה:" מה קרה לארלד?". פתאום ראינו את ראש העיר רץ למיקלט שמאחורי הכניסה, וענה על שאלתי: הכול בגלל הנקטר זה גרם להם להשתגע! עכשיו בואו למקום מסתור".
הסתכלתי על מיקה והיא עליי במבט מפוחד. רצנו למקלט, ואני כול הזמן רק הסתכלתי לאחור, אל ארלד, הורס את העיר. בכיתי וכדי שלא יראו את דימעותיי נגבתי אותן בחולצתי הפעוטה. וראש העיר חולף מעל עניי, רץ על הבמה, מחזיק מיקרופון ואומר בשתי מילים קצרות:"מה עושים?" הצבעתי וביקשתי את רשותי ואמרתי"צריך לעשות פה משהו! יש לכולנו פה מינימיקים ואנו דואגים להם." מיקה המשיכה אותי ואמרה:"נכון!"
פתאום נשמעו קולות המיקמקים הדואגים"מה נעשה?" "איך נינצל?" "מי יעזור לנו?" חשבתי רגע ולפתע הופיע קיפ, חברי מהילדות. ואמר:"אני, יכול לעזור לכם!" "איך?" אמר ראש העיר. "כך" מכה כף בידו, והחזיק את תרופת סבתו שחולה במקמקת.פתאום קפץ מונדו אל התרופה בהוראה של מיקיאוולי, ושבר את התרופה שהיתה גביש מעולם המינימיקים. קפצתי ואמרתי:"מונדו מה עשית זה הדבר היחיד שיכול היה להציל אותנו!!!" מיקיאוולי עלתה לבמה ואמרה בקול גבוה למדיי:"תושבי מיקמק סיטי, אנא, על תכעסו על מונדו כי אני הוראתי לו לעשות זאת". "למה" שאל ראש העיר וחיכך רגלים על הבמה. "כי,כי" אמרה מיקיאוולי "כי מה?" שאלה מיקה במבט בוחן לעבר מונדו ומיקיאוולי. "מה לא שמעת שהנקטר, הפרחים שממנו עשוי, באו מעולם המינימיקים."מה מה מה מה?" אמר ראש העיר. "דיברתי עם המיקטבח שנייה לפני שהמינימיקים אכלו את הנקטר, וכך הוא אמר לי" אמרה מיקיאוולי בגאוות פנים. אחרי שנייה לחש מונדו לאוזנה של מיקיאוולי:" איזה כיף עכשיו בגללנו כול המינימיקים יושמדו!" וצחק צחוק מרושע. "שתוק, יצור ביבים עלוב" אמרה מיקיאוולי בזעם, וחייכה אל ראש העיר בצחקוק עליז. "נוו אז מה אתם אומרים?" שאל ראש העיר. התיעצו המיקמקים, ובניהם גם אני, קיפ, ומיקה. ללא רשות הורינו וראש העיר הלכנו לכוכב המינימיקים בחללית של קיפ.
נחתנו וראינו את..

את ההמשך תגלו בפרק הבא אם תרצו להתראות!!!

מוקדש ל מיקמק1, מיהלי
8
2
160


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
07/03/2016   08:22 tuti7751  2
רוצים את המשך הסיפור?
05/03/2016   17:25 הילושפיל3  1
זה מידהים יפההה