קהילה - היצירות של LOVEבד
LOVEבד
6
1

הקוסם מהעתיד 07/03/2016

פרק 1 המכתב
כמו בכל יום נכנסתי לבית העירייה ודיברתי עם ראש העיר, אך היום היה שונה מכל הימים. "ראש העיר נעלם" צעקתי! וראיתי מכתב מסתורי שלכד את מבטי, בו היה כתוב: "אם הינך רוצה לראות את ראש העיר, לך להר הגעש ומצא את הפתק הבא". רצתי להר הגעש ופגשתי את טלי, סיפרתי לה על מה שקרה ויצאנו יחד להרפתקה מדהימה!

פרק 2 החדר הסודי
נכנסנו להר הגעש ומצאנו את הפתק השני בו היה כתוב: "ובחדר הסודי יתגלה הסוד". ניסינו יחד לגלות מה התשובה.. טלי פתאום גילתה שיש חדר סודי בהר געש ובו הסוד של מי חטף את ראש העיר. התברר לנו שהחוטף הוא מונדו מהעתיד והוא רוצה להשתלט על עולם מיקמק!

פרק 3 השיחה
החלטנו ללכת למיקפה בשביל שנדבר על כל מה שקרה ונחליט מה עושים. לפתע, ראינו את מיקיאוולי מדברת עם מונדו מהעתיד ומסבירה לו איך להשתלט על העולם של מיקמק. "מונדו אתה חייב להגיע ליער, שם תמצא את השרביט שיהרוס הכל", במזל הם לא שמו לב שאנחנו שם, אז רצנו מהר ליער לנסות להספיק למצוא את השרביט לפני שיגיעו.

פרק 4 החיפוש
רצנו כל כך מהר שהספקנו למצוא את השרביט ולהגיע אל היער לפני מונדו. מונדו קלט אותנו ומיד צעקנו לעברו "השרביט הזה שלנו, אל תנסה לחטוף אותו! ותגלה לנו איפה נמצא ראש העיר". מונדו ענה "לעולם לא!" ובתוך שניות חטף את טלי כשבויה שלו וברח!.

פרק 5 פתק מסתורי
לא ידעתי מה לעשות, האם לרוץ אחרי מונדו ולהציל את טלי? לחפש את מיקיאוולי? ואולי ראש העיר נעלם מסיבות אחרות? היה לי רק את השרביט איתי והחלטתי לרוץ לכיוון מונדו, כי טלי חשובה לי! הספקתי להגיע ונלחמתי נגדו, פתאום פתק מסתורי נוסף יצא מהשרביט בו היה כתוב "ובעתיד, הרוע יובס על ידי 2 מיקמקים חזקים ואמיצים במיוחד". הבנתי את המסר מיד - אני צריך את טלי בשביל לנצח!

פרק 6 קרן לייזר חזקה
אספתי את כל הכוחות שנותרו לי והצלחתי לייצר מגן לייזר עוצמתי שפתח חלון עתידי אליו נשאב מונדו ושוגר לחלל. טלי הצליחה להתנגד ומיד נותקה ממנו, יחד רצנו להילחם במיקיאוולי. מיקיאוולי מיד ניסתה להביס אותנו והשתמש בצד האפל של השרביט ויצרה קרן ברק חזקה כנגדנו. היינו מהירים יותר, איחדנו כוחות והקרניים של טלי ושלי נפגשו בצורה מדויקת. לפתע, נוצרה רעידת אדמה חזקה מאוד בעיר, הר הגעש התפרץ וסופות סוערות פקדו אותה. מיקיאוולי צעקה "לעולם אני לא אפסיד לכם, לעולם לא!" (והזכירה לנו מאיפה מונדו למד את המשפט  ), קרני הלייזר שלנו היו כל כך חזקות שהן יצרו שער ליקום מקביל ומיקיאוולי מיד נשאב אליו ולעולם לא ראינו אותה שוב.

אחר כמה דקות, יצא ראש העיר מתוך השער וסיפר שמונדו ומיקיאוולי חטפו אותנו. הרגשנו בעננים ופתאום לא היינו צריכים לדאוג לשום דבר. הצלנו את מיקמק סיטי והפכו לגיבורי היום!

מוקדש ל סוש12, אדלj, אודליX, שגבאXמנהלי, מיקמק1, מיהלי, אביהLOVE, אילה152, עטי120, jeesi105, מישלאכתבתיאזלאזכרתי!
6
5
421


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
21/03/2016   20:15 אביבשריפי  5
את כל כך מוכשרת!
כל הכבוד לך ♥
הלוואי שתהיי בכתב אורח (:
נ.ב - חשבת להיות סופרת כשתהיי גדולה ?
18/03/2016   16:01 אביהLOVE  4
וואווו♥♥♥♥♥
08/03/2016   18:58 עטי120  3
מקסים!
ותודה על ההקדשה:)
07/03/2016   15:28 2יקיטי  2
יפה
07/03/2016   14:33 אביהLOVE  1
מהמםםם
את מוכשרת!
תודה על ההקדשה
מהממתתתתתת