קהילה - היצירות של 68קשת
68קשת
11

מערת החלומות!!! (כתב אורח) 21/03/2016

1. ההר המושלג.
טיפסתי על ההר המושלג, והגעתי סוף סוף לפסגה! אחרי כמעט שש שעות של טיפוס הגעתי לפסגה! אי אפשר היה לתאר את האושר שלי! הבטתי למטה, הנוף היה מרהיב! ראיתי שדות יפהפיים, ראיתי את מיקמק סיטי בקטן! הייתי בשוק! אבל ידעתי שיש לי עוד דרך ארוכה.
2. המערה החשוכה.
התקדמתי על הפסגה וראיתי שלט קטן, קטן ממש, היה כתוב בו: "אני במערת החלומות, חולם חלום שמעולם לא חלמתי!" הבטתי בשלט בתדהמה. בצד היה מפורט שם הסבר איך להגיע למערת החלומות.
3. איך הכל התחיל?
הכל התחיל כשביום בהיר אחד, חלמתי חלום מוזר, ובחלום, אני עולה על הר גבוה , מושלג ויפה, ושם, אני נכנסת למערה גדולה, ובמערה אני רואה אישה גבוהה, מחזיקה שרביט קסמים בידה, את השרביט היא כיוונה למישהי, ילדה בגילי, שהייתה נראית לי מוכרת מאד. בדרך למערה בחלום ראיתי שלט בדיוק כמו שאני רואה עכשיו. הילדה בחלום, הייתה נראית ישנה, ומעליה ראו את חלומה. היא חלמה על שיקוי קסמים כל שהוא. היה נראה שהאישה רוצה לפגוע בסה, אבל מחכה שהחלום ייגמר. החלום היה כל כך מוחשי, שהחלטתי לבדוק אותו ויצאתי במסע לבדוק אם הוא אמיתי. מסע אל הר המיק- שלג!
4. מערת החלומות.
התקדמתי לפי ההוראות שבשלט, עד שנכנסתי למערה. שמעתי רעשים וצחקוקים מתוך המערה, אבל לא ראיתי איש. לפתע, הופיעה מולי האישה מהחלום. "שלום! איזו הפתעה נעימה! אני רואה שנענית לדרישה שלי!" אמרה האישה. "איזו דרישה?" שאלתי באומץ. "החלום שלך, אני גרמתי לך לחלום אותו.. אבל, בואי נדבר בצורה נוחה.., היא לא הספיקה לגמור את המשפט ואני התפרצתי לדבריה:" אני לא נעניתי לשום דרישה שלך! אני רוצה לדעת מי זן הילדה שחולמת! מה את רוצה ממנה??" שאלתי בעוז. "הופה.. יש לנו חוצפנית קטנה... קח אותה לתא עשר.. אולי שם היא תלמד את הלקח שלה!" היא השמיעה צחקוק מרושע ונעלמה. לפתע משום מקום צץ יצור, שהוביל אותה בצעדים מגושמים אל עבר תא עשר.
5. בתא עשר.
מסתבר, שתא עשר זהו תא החלומות. שם גם הייתה הילדה. האישה הגבוהה כבר הייתה שם. "שלום, ילדתי החביבה, בואי, שבי על המיטה הזו, ותני למחשבותייך לנדוד כמו שחברתך עושה. קדימה!" קולה היה כולו נופת צופים. "אני לא הולכת לעשות את זה!!" הפגנתי נחישות. "אז אני אצטרך לאלץ אותך!" אמרה וכיוונה אלי את שרביטה. הורמתי באוויר ונפלתי על המיטה. משום מקום צצו זרועות פלדה חזקות וקשרו אות י למיטה, כמה שניסיתי להתנגד לא הצלחתי, וכיוון שסירבתי לעצום את עיני, האישה קירבה אל אפי ריח מרדים, ונרדמתי.
6. בחלום.
בחלומי, ראיתי את הילדה, חולמת על שיקוי קסמים, ופתאום, הבנתי מה האישה רוצה! היא רוצה את הכוחות המיוחדים שלי וש הילדה! רק עכשיו גיליתי שיש לי יכולת קסמים מיוחדת, ועם השיקוי שהחלום שלי הולך לומר לה, היכולת תעבור אליה! מיד יצרתי קשר בחלום עם הילדה, ועדכנתי אותה שאנחנו חייבות לברוח!
7. הבריחה.
הילדה מיד החזירה לי תשובה שאני צודקת, וכדאי שנברח כמה שיותר מהר! היא אמרה לי לרכז את כל המחשבות בתוך כדור קטן ומוזהב, ולגרום לו לעוף. כך עשיתי, וכך גם היא עשתה. לפתע התחלנו לזהור, עיני הפכו לגדולות, ידי הפכו לארוכות, צמחו לי כנפיים, ואני שאגתי בקול גבוה שמוטט את המערה. האישה והועזר שלה ברחו, ואני וחברתי החדשה, עפנו בעזרת הכנפיים.
8. הסוף
האישה התגלתה כמיקיאוולי והעוזר כמונדו וחברתי התגלתה כאנבת, חברה חמודה מאד. שתינו נהיינו חברות טובות מאד!!
ה-ס-ו-ף-!!!!

מוקדש ל קשת68, אנבת9, קצפת, אאא6767, צירוז, הוריקן
12
2
123


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
13/05/2016   13:37 44תותוניל  2
מקסים ממש כל הכבוד!!
12/04/2016   15:16 צירוז123  1
וואו! רואים שהשקעת! זה היה צריך להיות כתב אורח! ממש מהמם! כל הכבוד!