קהילה - היצירות של צליל50
צליל50
11

מפל המונדואים שפרץ חלק 6 25/03/2016

סאני רץ לעברה וקפץ עליה! במהירות היא, מורלו וחייליה נעלמו. סאני נפל על הרצפה הסתכל סביבו, אחר כך הסתכל על הרצפה ובכה. סאני קם ויצא מחוץ למעבדה. הוא חיפש את מורלו. הוא חיפש בכל העיר ולא מצא. שאל את כל האנשים שפגש: "ראית את קייטי וחייליה?" "לא" ענו כולם. הוא חיפש ולא מצא. הוא התקדם אל עבר השער הבין ממדי, לחזור הביתה. הוא הסתכל על הרצפה והתקדם אל השער. שהוא הרים את הרגל כדי להיכנס לשער, הוא שמע צעקה: "סאני!" הוא מהר הסתובב כדי לראות מי זה וראה את קייטי וחייליה עם מורלו עומדים מולו. קייטי הרימה את מורלו מבלי לגעת בו! רק הושיטה את היד ומורלו היה באוויר!! "עזבי אותו!" צעק סאני. "למה לי?" שאלה וצחקה. איתה כל חייליה צחקו. המונדואים האזרחים רק עמדו מאחור וצפו במפגש. סאני הסתכל על האזרחים במבט מוזר וכעסני. קייטי הסתכלה סביב וחיכה. "למה אתה מחכה?" אמרה קייטי לסאני. "תתקוף" "אוקי" אמר סאני. "חכה!!" צעק מורלו. "יש לה..." קייטי זרקה אותו מהרצפה וסתמה לו את הפה. "תפסו את מורלו שלא יברח!" צעקה לחייליה. סאני רץ למורלו אבל קייטי קפצה ועצרה אותו. "שנעזור?" אמרו החיילים. "לא" ענתה קייטי. "זה ביני לבינו" קייטי קמה והושיטה את היד. סאני התחיל לפחד ובמהרה היה באוויר. קייטי זרקה את סאני אל תוך קופסא ענקית סגרה וזרקה אותו אל המימד שלו. היא זרקה אל תוך המימד גם פתק ובו כתוב: מי שינסה לפתוח, סופו יהיה: ימחץ! במחיאת כף של קייטי, השער נסגר והיא וחייליה הלכו אל הבסיס שלהם.
*** בנתיים במימד של מיקמק ***
סאני מנסה לפתוח את התיבה אבל ללא הצלחה. מקס ג'ימבו וראש העיר ירדו למטה. מונדו וזואי היו בקומה ה3. הם ראו תיבה ענקית ושמעו את סאני צועק הצילו. מקס רץ כדי לחלץ אותו אבל ראש העיר עצר אותו: "תראה! יש פה פתק!" מקס קרא את הפתק ולא ידע מה לעשות. "רגע אחד!" אמר ג'ימבו. "איפה קייטי?"
"אתה חושב שהיא עשתה את זה?" שאל מקס. "אל תערבו את קייטי!" כעס ראש העיר. "היא לא פה" אמר ג'ימבו. "היא שונאת את סאני" אמר מקס. "והיא.." הם שמעו צעדים. מתוך הדלת קייטי נכנסה. "היי כולם!" אמרה. "מה יש בתיבה?" "את יודעת מה יש!!!" צעק מקס. קייטי חייך, נקשה באצבעות והחיילים נכנסו למרתף. קייטי מחאה כפיים באיטיות כשהיא מחייכת. "כל הכבוד. כנראה יש משהו בתוך הראש שלך" אמרה קייטי. מקס התעצבן והלך אל עבר קייטי ו המשך בקרוב!! מקווה שאהבתם

מוקדש ל כולם!!♥
8
1
116


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
26/03/2016   09:46 מלכימה34  1
וואו!!! אני חושבת שזה הפרק הכי טוב! (גם כולם) וכתבת קייטי חייך במקום חייכה אבל לא נורא. אני הבנתי שזה חייכה:)
מקווה שניפגש מתישהו!