קהילה - היצירות של ניקי22999
ניקי22999
6

יומנו של השריף החדש-ראש העיר 25/03/2016

יום א':
היי, כמו שכולכם יודעים אני השריף החדש בעיירה ובשביל לספר לכם על החיים שלי בעיירה הזו,החלטתי לכתוב יומן. אז היום זה היום הראשון שלי,ויש לי הרבה מה לספר לכם. אז אני יתחיל לשתף אתכם. תגידו,מה אתם חושבים,שכיף פה או משעמם פה כי כל הזמן יש מריבות?אז לכל מי שחושב שמשעמם פה,טועה בגדוללללל! מאז שאני לא ראש העיר שלכם ומאז שהגעתי לכאן,הפכתי לבדרן של העיירה. כל ערב אני מגיע לפאב שבעיירה ומצחיק את כולם. יש לי את הבדיחה הזו למשל:"למה התרנגול מקרקר?בשביל להכין קרקרים בגרון" אולי במיקמק זה לא יצחיק,אבל פה,כולם נופלים מצחוק על הרצפה. התחברתי להרבה אנשים פה.כמו שריקו,גוזלן ועוד הרבה חברים טובים. הם נותנים להיות בחברתם ואז ממש נעים ומחמם את הלב. ועכשיו כבר הגיע הלילה,ואני צריך ללכת לפאב בשביל לעשות לאנשים את הערב עם קצת צחוק בגוף. אז שיהיה לכם לילה טוב.מתגעגע מאוד.ביי

יום ב':
בוקר טוב!
איך ישנתם?אני ישנתי מעולה. חלמתי חלומות טובים,כמו על הרבה מסיבות בימי שישי עם אנשי העיירה,ועוד הרבה חלומות מתוקים! אבל אני לא מבין,איך אפשר להספיק את כל זה רק בכמה שעות שינה?כנראה המוח שלי פעיל מאוד בלילה,יותר מאשר ביום.ועכשיו אספר לכם מה אני הולך לעשות היום:
קודם כל,להתארגן ולצאת לקניות בעיירה. אחר כך לשתות איזה מילשייק טוב,ואז להיפגש עם חברים לארוחת הצהריים. בערב אני אלך למספרה,בשביל להסתפר. ואחרי זה אלך במהירות לפאב ולכל החברים,בשביל להצחיק כמובן!נראה עם כל זה יקרה היום.שיהיה לכם המשך יום מופלא ומקסים.

יום ג:
שלום לכולם,
היום אני עצוב מאוד.כי לקחו אותי למעצר. אתמול בפאב בטעות שברתי את בקבוק היין ואת הכוס על רגלו של הטבח והוא ישר התקשר למשטרה. לקחו אותי יש לבית הכלא שסמוך לעיירה.מזל שהספקתי ללכת הביתה ולקחת כמה דברים,כמו את היומן שלי. עוד כמה דקות אני צריך ללכת למשפט בשביל לספר לעומק את מה שקרה.חברי גוזלן מגיע להעיד בעדי.הנה הוא הגיע.אני חייב ללכת למשפט,מקווה שאנצח בסופו של דבר,אבל לא אוכל לכתוב מספר ימים.להתראות

אז זהו חברים,כמו שראיתם ראש העיר נעצר,והוא לא יוכל לכתוב בימים הקרובים.כשראש העיר ייתן תגובה,ישר אעדכן.ובנתיים,חשבו מחשבות טובות ומתוקות בשביל ראש העיר שלנו.

מוקדש ל מוקדשל, כל המיקמקים ,ומקווהשתהנו, ניקי22999
7
2
79


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
26/03/2016   15:59 ניקי22999  2
תודה רבה
26/03/2016   07:48 רוקסי2007  1
יפה מאוד