קהילה - היצירות של rughfc
rughfc
4

גיבורי העל מצילים את המצב!!! 26/03/2016

פרק1: אני רוצה להיות גיבורת על

אני מיקמקית שאוהבת מאוד גיבורי על ואני מאמינה בהם. אבל המימקים האחרים כל הזמן צוחקים עלי כי אני מאמינה בגבורי על.
יום אחד חזרתי הביתה עצובה וחשבתי לעצמי: "אולי ארוחה טובה במיקפה תשמח אותי". הלכתי למיקפה ואז היה כבר לילה. נכנסתי למיקפה ואכלתי ארוחה, וזה קצת שמח אותי.

פרק 2: חלום מתגשם

יצאתי מהמיקפה והלכתי לאיבוד. ואז ראיתי את הר הגעש ובתוכו מערה מוארת. נכנסתי לשם ושמעתי קול ששאל אותי: "את רוצה להיות גיבורת על"? ואני אמרתי: "כן, זה החלום שלי". ואז ראיתי גיבורת על והשם שלה הוא "אנטארקטיקה". היא אמרה לי: "אני אהפוך אותך לגיבורת על, אבל תזכרי, זה קרב אמיתי שאת צריכה להילחם בו". אמרתי לה שאני מסכימה שאני מסכימה, ולפתע הופיע סביבי אור צהוב ואז הפכתי לגיבורת על.

פרק 3: פרופסור אטומיק

אנטארטיקה אמרה לי: "לכי לקרחת היער לראות מה פרופסור אטומיק מתכנן". הלכתי לקרחת היער, ושם ראיתי את פרופסור אטומיק. שמעתי אותו אומר: "מונדורובוטים! תפזרו את הרעל בכל מיקמק סיטי ואז כל המיקמקים וגיבורי העל יהפכו להיות העוזרים שלי"! חזרתי מהר לאנטארטיקה וסיפרתי לה שפרופסור אטומיק רוצה לפזר רעל בכל מיקמק סיטי ולהפוך את כל המיקמקים וגיבורי העל לעוזרים שלו!

פרק 4: פרופסור אטומיק תופס את
גיבורי העל

אנטארטיקה הורתה לי: "תמנעי מהמונדורובוטים לפזר את הרעל בכל מיקמק סיטי". רצתי למערב העיר, ושם ראיתי את סקיי אנג'ל וגם ראיתי מונדורובוט אחד שנלחם מולה. ניסיתי לעזור, אבל כבר היה מאוחר מדי. הוא תפס את סקיי אנג'ל.
הלכתי לעיר ושם ראיתי את נינג'ה ספיד נלחם מול מיקמק כשהרעל כבר השפיע עליו. לא הספקתי לעזור והמיקמק ניצח את נינג'ה ספיד.
רצתי לאי וראיתי שכבר תפסו את כל גיבורי העל חוץ מאנטארטיקה. רצתי מהר לאנטארטיקה ואמרתי לה: "המונדורובוטים והמיקמקים שהרעל כבר השפיע עליהם, תפסו את כל גיבורי העל".

פרק 5: פרופסור אטומיק תפס את אנטארטיקה

אני ואנטארטיקה רצנו לקרחת היער שם פרופסור אטומיק אמר: "אנטארקטיקה, לא תביסי אותי וגם לא החברה הקטנה שלך"! ואז הוא תפס את אנטארקטיקה והכריז: "אני לא צריך אותך ילדה קטנה". ולפתע שאב את כל הכוחות שלי. אבל אני יכולתי עדיין לתקשר עם אנטארטיקה בלי שאף אחד ידע. שאלתי אותה: "אטראטיקה עדיין נשארה לי טיפה של כוח"? והיא אמרה: "כן אבל את רק צריכה להאמין בעצמך ואז כל הכוח ישתחרר".

פרק 6: מביסים את פרופסור אטומיק

ניסיתי להתרכז ואמרתי לעצמי: "את חייבת לשחרר את הכוח שלך. את לא תתני לפרופסור אטומיק להביס אותך ואת כל גיבורי העל!" ולפתע הופיע סביבי אור צהוב והכוחות שלי חזרו אלי. שחררתי את אנטארטיקה ואז שילבנו את הכוחות שלנו. הכוחות המאוחדים שלנו הפיקו קרן אור אדירה ששיחררה את כל גיבורי העל ואת כל המיקמקים! ואז פרופסור אטומיק נעלם.
אנטרטיקה אמרה לי: "כל הכבוד לך אני ממש גאה בך. אני אתן לך מדליה על אומץ".
ומאז אני הגיבורה של מיקמק סיטי.
7
1
101


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
26/03/2016   18:04 איתי  1
כל הכבוד על ההשקעה והמאמץ איזה סיפור מרתק!!!!