קהילה - היצירות של rughfc
rughfc
4

כפר הטימרים[לתחרות סיפורים של המערב הפרוע] 26/03/2016

יום אחד היה כפר ולכפר קראו מיקמקול סיטי מקמקול סיטי היה כפר מלא טימרים טימר זה מיקמק שיכול לנסוע בזמן טוב סיפורינו מתמקד במיקמקים הראשים והם:
ראש העיר שהוא השריף, ביתו זואי, סאני שהיה שומר על הטיקר טיקר זה מכשיר שמראה מי נסע בזמן ומתי, וג'מבו שתמיד מעודד את המדוכאים שבכפר,מיקאוולי שזוממת לשלוט על הנסיעה בזמן, ומונדו עוזרה שתמיד מנסה למצוא חן בעיני מיקאוולי. סיפורנו מתחיל ככה:עוד יום רגיל במשרד של מיקאוולי רק שהפעם עלה במוחה מזימה מזימה טובה יותר מכל המזימות שתכננה היא אמרה:"מונדו עלוב שכמוך בוא יש לי רעיון למזימה".
ומונדו אמר:"אני מיד מגיע גבירתי".
מיקאוולי אמרה:"המזימה כזאת אתה תלך לסאני תזמין אותו לפה תציע לו שוקו חם עם חומר הרדמה ואז תתחפש לסאני ותיגש לטיקר ותוציא את התמונה שלי ואני אסע להרוג את האבות של המיקמקים וככה הם בעצמם לא יולדו".
ומונדו אמר:"רעיון טוב אבל מה עם השריף"?
מיקאוולי אמרה:"הוא ישפוט בתחרות הוא לא בעיה והמזימה תתקיים עוד 3 ימים".
בינתיים כולם מתארגנים לקראת תחרות הזמן השנתית שבמקריות שתיארך "במקריות" עוד 3 ימים אך לשריף ולביתו לא היה מצב רוח והזמינו אליהם את ג'ימבו שתמיד היה מחזיר את השמחה לכפר אך הפעם הוא לא הצליח וזואי אמרה:"אם ג'מבו לא הצליח אז זה אבוד" "נכון" הוסיף השריף.
בינתים בכפר אחר שבו היה טימר אחד ושמו מקס שהוזמן לתחרות הזמן הוא לקח סוס ויצא לדרך יום לפני התחרות הוא עצר ונח ובחלומו הוא ראה את המיקמק חכם גאון ואמר:"מקס ילדי אתה מיקאוולי מתכננת להשתלט על הזמן" וסיפר לו את תוכניתה.
ומקס אמר:"זה נורא ואיום אבל מה אתה רוצה שאני אעשה".
וחכם גאון אמר:"אתה צריך להציל אותם ואת אהובתך זואי".
מקס התעורר בבהלה ואמר:"אני חייב להציל את זואי ואת מיקמקול סיטי".
טוב הגיע יום התחרות וומונדו הלך לסאני ואמר לו:"רוצה לבוא לביתי ואני אתן לך שוקו חם וטעים".
וסאני אמר:"בתנאי שג'ימבו יבוא איתי".
ומונדו אמר:"בסדר" והנהן בראשו.
סאני וג'מבו הגיעו לבית של מונדו ומיקאוולי ונתן להם שוקו חם עם חומר הרדמה והם שקעו בשינה עמוקה והתחפש לסאני ומיהר אל הטיקר.
מונדו רצה להוציא את התמונה של מיקאוולי אך כשהסתובב הוא לא ראה תמונה מאחוריו עמד מקס ואמר:"מחפש את זה מונדו".
ומונדו אמר:"תחזיר לי את זה".
ומקס אמר:"בחלומות הלילה שלך" ומהר אל השריף אך נפל ולא יכל לקום.
בינתיים מיקאוולי נלחמה קודם באביו של אויבה הגדול מקס אבל אביו של מקס החזיר את מיקאוולי לתקופה הפרי הסטורית ומיקאוולי נשבעה לנקום.
בינתיים מקס מתגבר על כאביו והוא מספר לשריף את הכל והמשטרה אוזקת את מונדו באזיקי טימרים שלא מאפשרים למיקמק לנסוע בזמן וכשמיקאוולי הגיעה לזמנה והתכונה ליסוע בזמן אזקו גם אותה והכניסו אותה לכלא ומונדו אמר:"מיקמקו אותנו כהוגן" ומיקאוולי אמרה:"שקט כבר ומחצה לו את האף. השריף הודה למקס ושאל אותו:"יש משהו שתרצה בתמורה".
ומקס אמר:"כן אם זה בסדר אבקש את ידה של ביתך זואי" וראש העיר הסכים והנהן בראשו וזואי ומקס חיו באושר ואושר.
כעבור כמה שנים סאני גדל להיות מדען, ג'מבו גדל להיות מוסיקאי, השריף למפקד תחנת המשטרה וגם שריף, זואי היתה מנהלת בחנות של מיקאוולי שקראו לה עכשיו זואי סטייל מקס גדל להיות פעלולן ושניהם אימצו מינימק שקראו לו אלביס, ומיקאוולי ומונדו נשארו בכלא ומונדו אמר שוב:"מיקמקו אותנו כהוגן". ומיקאוולי אמרה:שקט כבר סוהר אפשר להחליף תא".
הסוף!!!
7
1
91


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
01/07/2016   16:32 דניאורי11  1
יפההה