קהילה - היצירות של מנמ3
מנמ3

סיפור האהבה 26/03/2016

פרק ראשון:
כמו בכל יום רגיל הלכתי בבוקר לאכול במיקפה ארוחת בוקר , אבל היום פגשתי משהו שמיד התאהבתי בו יש כאלה שאומרים אהבה ממבט ראשון , ראיתי אותו יושב לבד ועצוב ניגשתי אליו ושאלתי אותו מה קרה אז הוא אמר שחברה שלו נפרדה ממנו בלב שמחתי מאוד ואפילו שלא ידעתי שיש לו חברה , ריחמתי עליו שאלתי מה שמו והוא ענה ששמו מקס איזה שם מושלם נכון
פרק שני:
הזמנתי את מקס לכול איתי והוא ענה שכן הזמנו ארוחת בוקר וכמובן שהוא שילם היה כל כך כיף הוא סיפר לי על עצמו והוא היה בגילי והיה לנו המון דברים שמשותף ואז פתאום מיקמקית אחרת שלא הכרתי באה ונדחפה והתחילה לדבר עם מקס שמתי לב שהוא אוהב אותה לפי עיניו כאשר הלכתי להביא גלידה , היה מוכר גלידות , אז הוא הציע לה חברות הייתי עצובה מאוד
פרק שלישי:
ומקס הזמין את המיקמקית לסרט מולי זה היה מביך מאוד הייתי ממש עצבנית ישר הלכתי אל ביתי וניסיתי לחשוב על פתרון ניסיתי וניסיתי ולא הצלחתי החלטתי ללכת לחבורה שאלתי את סאני וסיפרתי לו על מקס והחברה שלו והוא ניסה לחשוב וחשב ופתאום היה לו רעיון הוא אמר לי שאפשר לעשות שיקוי אהבה אבל הוא אמר שיש לזה גם השלכות רציניות ואולי גם מסוכנות ברכיבים כמו : סחרחורת,כאב ראש,מחלות,הזדקנות ועוד....
אני בגלל שזה בשביל אהבה הסכמתי והוא אמר לי את הרכיבים : נוזל ירוק , אבן סגולה , פרח הניצוץ , ריר דרקון וכנפי פרפר האהבה .
פרק רביעי:
החלטתי לצרף חברה שתעזור לי במשימה למצוא את הרכיבים חברתי הטובה ביותר נועה יצאנו יחד להרפתקה
התחלנו בנוזל הירוק אני אמרתי לנועה שזה נזלת שהיתייבשה ניסינו של אחת השניה אבל לא הצליח ניסיתי להיזכר איפה יש נוזל ירוק ונזכרתי הנזלת של מונדו אני ונועה התגנבנו לבית העייריה איפה שמונדו היה הוא ישן שם אז היה טוב ואתם יודעים כשהוא ישן יוצא לו נזלת אז בשקט לקחנו לו נזלת וסמנו בכוס.
המשכנו לרכיב הבא שהוא אבן סגולה זה הרי ידוע שזה ביער כי ביער אבנים נוע הואני חיפשנו וחיפשנו אבל לא מצאנו אבל אז נועה נזכרה מקום סודי שבוא אלביס נמצא ומתחתיו יש אבן סגולה אז מהר הלכנו לשם ולקחנו את האבן הסגולה.
פרק חמישי:
את פרח הניצוץ לפי דעתי הכי קשה למצוא חשבתי אולי בקרקעית הים כי אני זוכרת שיש פרח מיוחד אבל לא זוכרת אם הוא נוצץ הלכנו לשם ובאמת מצאנו את הפרח אבל היה שם מפלצת היה צריכים לעבור אותה למזלנו היא ישנה לקחנו את הפרח והמפלצת שמעה זאת היא רדפה אחרינו ואנחנו ברחנו ולא הבנו מה זה מפריעה לה מתברר שזה הזנב שלה היא מפלצת מיוחד מאוד.
את ריר הדרקון אני יודעת איפה וגם נועה במיק סינימה הדרקון היה ער היינו צריכות שהוא ישן כי שישנים יוצא ריר אז הבנו מוזיקת לילה טוב לקח זמן עד שהדרקון נרדם אבל הוא נרדם לקחנו את הריר וברחנו.
פרק שישי:
את כנפי הפרפר האהבה קשה למצוא אבל נזכרתי כאשר היה יום אהבה בקרחת היער היו פרפרים , פרפרי האהבה היינו צריכות לחזור בזמן הלכנו לחבורה וביקשנו מכונת זמן לפרפר האהבה למזלנו לסאני היה ונסענו בזמן לקחנו את כנפי פרפר האהבה וחזרנו בזמן אני ונועה חזרנו לחבורה אל סאני והבאנו את כל הרכיבים .
סאני הכין את השיקוי ואמר לי לתת למקס ולי לשתות את השיקוי ולסתכל אחד על השני וככה היה מקס נפרד מחברתו והיה חבר שלי אבל...
פרק שביעי:
פתאום אני ומקס היינו חולים והלכנו לבית החולים והם לא ידעו איך לתקן את זה וממה זה הגיע כמובן שאני ידעתי אבל לא אמרתי אני ומקס ידענו שזה הסוף שלנו אבל פתאום נועה הגיע והציעה לנו פתרון ללכת לחבורה אולי סאני יטפל בי ובמקס , אני ומקס הלכנו לחבורה וסאני אמר שצריך לקרוא לראש העיר גימבו נסע לקרוא לראש העיר כאשר ראש העיר הגיע הוא וסאני שוחחו ביחד ומצאו שיקוי להציל אותי ואת מקס אחרי שאני ומקס נרפנוסיפרתי למקס על שיקוי האהבה הוא היה מאוד מופתע ואמר שהוא אוהב אותי בלי השיקוי רק רציתי שתקנאי כי פחדתי שלא תאהבי אותי הראת לי שאת לא אוהבת אותי ואני אמרתי אבל אני מאוד אוהבת אותך ואז נהינו חברים וחיינו באושר ואושר עד עצם היום הזה! הסוףףףףף!