קהילה - היצירות של בובוניבוני
בובוניבוני
5

כתב אורח - הילד והכדורסל 27/03/2016

היה היה מיקמק בשם מיקי , הוא גר בעיר קטנה בארץ ישראל , הייתה לו משפחה , שכולם בה הצליחו בכדורסל. הוא הצטער שאיננו מצליח כמוהם, לא משנה כמה ניסה , דקות , שעות , ימים , שבועות , חודשים , שנים, ניסה כל הזמן אך לא הצליח. חשב מיקי להתייאש , אך אביו בא אליו ודיבר עימו , אמר לו שאם מפסיקים , לא מצליחים, ורק מי שמפסיק לנסות נכשל באמת.
לאחר שמיקי הלך לישון , אביו הלך לדבר עם אמו על הנושא , והם החליטו החלטה. בבוקר שלמחרת , הם סיפרו לו את ההחלטה שלהם והוא הסכים , ההחלטה הייתה לצרף אותו לקבוצת כדורסל של ילדים מתחילים שמשם אנשים יצאו אגדות חיות.
מיקי הלך לאימון הראשון שלו, הראו להם ילדים שיצאו משם מנוסים , הם באמת נראו אגדות חיות , לברון ג'יימס ועוד כדורסלנים מפורסמים ומצליחים.
באימונם הראשון , לימדו אותם כיצד לזרוק נכון , למיקי לקח הרבה פעמים עד שלמד את הדרך הנכונה , אך הוא עוד היה צריך ללמוד לכוון אל הסל. לאחר 3 חודשים ארוכים ועמוסים באימונים , מיקי כבר הצליח מאוד בכדורסל, הוא ידע את כל החוקים וזכר אותם בע"פ.
לאחר כ3 שנים מהאימון הראשון, כשמיקי היה בגיל 15, הוא הפך לכדורסלן מקצועי ועזר לקבוצתו לנצח בטורנירים רבים , קבוצתו זכתה בגביעים ובמדליות ובכבוד הדדי.
כשמיקי הגיע לגיל 17 , קבוצת מכבי החתימה אותו על חוזה הצטרפות לקבוצת מכבי בכדורסל , מיקי שקל את ההשלכות והיתרונות והחליט לחתום על החוזה ולהצטרף לקבוצתם.
לאחר כ3 שנים , הוא עזר לקבוצת מכבי לזכות ב2 גביעי עולם בכדורסל.
~הסוף~
*הסיפור הוא על חיי היום יום של ילדים כמונו, כמובן שהשם מיקי הוא המצאה לסיפור.
2
117


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה