קהילה - היצירות של מיקתמרות1
מיקתמרות1
131
14

תקועות בהגדה 25/04/2016

פרק ראשון
_________
זה היה היום האחרון בבית הספר. כי מחר יוצאים לחופשת פסח ממקמקת :) שמי הוא מעיין ואני די מקובלת. בבית הספר ביום האחרון עשינו ליל סדר ממקמק כל הכיתה. קראנו ביחד את הגדת פסח אכלנו ארוחה טעימה וגם שיחקנו כולם ביחד.

פרק שני
________
יששש חופשת פסח סוף סוף ! אני והכיתה שלי קבענו ביום חמישי להיפגש בספריית מיקמק לקנות שם DVD כי ספריםםם זה מזההה משעמםםם !!! אחותי הגדולה נעם הציעה ללבוש את התחפושת של קליאופטרה לסדר פסח. התחפושת שהיא קנתה לי בפורים :) אני חייבת להודות שזה לא היה הכי מושלם עליי. ברצינות !!

פרק שלישי
________
היום יום חמישי ושוב שגעו אותי עם השיר הזה חחח אבל עדיין אנחנו הולכים לספרייה המרכזית של מיקמק במיקפה לקנות שם DVD של רובינזון מיקרוזו :)
מחלקים שם DVD רק למי שיש כרטיס מנוי לספרייה ! :) ולי יש. בטעות חברה שלי ליאן הפילה הגדה של פסח. ההגדה הזאת הייתה מושלמת !! היא הייתה בכריכת נצנצים בצבע ורוד מה שבנות אוהבות ! :) אך לפתע הוא נפתח וקרה הדבר המוזר ביותר...

פרק רביעי
_______
ווווושששששש !!!! הרעש של ההגדה ואני וכל החברות שלי נשאבנו אל תוכו ! אאמאלה !! מה קורה פה ? ייללה הדר. קלואי ענתה לה: אופסי דופסי ! אנחנו בתוך הגדת פסח!! שאלה ליאן בגמגום: רגע רגעעעעע זאאת אומרתתת שנעעעבוור אתת כל עעעשרת ממכות מצצצריים ???!!
אוי לא ! צעקתי ! מה נעשה ? וחוץ מזה איך יוצאים מכאן. עונה נויה : אני חושבת שאין דרך לצאת מפה !! צריכים לחוות כל חלק בהגדה עד הסוף ואפילו לא הספקנו לקנות את ה-DVD !!

פרק חמישי
_______
אוף שמוף ! זה לא פייר שנתקענו בהגדה הזאת שיקח שעות של שעמום עד שנצא ממנה !! וחוץ מזה מחר סדר פסח ואיך אני והחברות שלי אמורות לצאת מההגדה ! הייתי לחוצה נורא ולא ידעתי מה לעשות??!!
או או ! הינה מגיעות מכות מצריים ! צרחנווווו הכי חזק שאנחנו יכולות !! וכל זה נמשך שעה שלמה !! סבלנו :( אני מניחה שלעולם לא נצא מההגדה אלא נחווה אותה שוב ושוב... כל חיינו ! :(

פרק שישי
________
תקועות בהגדה !! :( הלילה לא ישנו טוב :( הלוואי והיו מחלצים אותנו עכשיו ברגע זה !! אופסי דופסי שוב ! מיקמקית אחת הרימה את הספר וניערה אותו והתגלגלנו כל שנייה עד שנוצר לנו סחרחורת !
אוייי לאאא ! אל תגידו לייי !!!! היא קונה אותו !! יופי טופי :( ואם יגלו אותנו...

פרק שביעי
________
לא נכון !!! זה הפתרון :) אמרתי לחברות שלי שאם הם ימצאו אותנו בתוך ההגדה נבקש מהם שישחררו אותנו ! אבל איך ?? :( לא יכולנו לחשוב על רעיון כדי שנצא מההגדה הזאת סוף סוף ! והינה באות שוב מכות מצריים המעצבנות !! יופי טופי אגרופי :(
האבא של המיקמקית פתח את ההגדה והיה בהלם ! הוא מצא אותנו ! הוא קרא לכל המשפחה שחייבים לחלץ את המיקמקיות המסכנות האלה שבטוח תקועות בהגדה כמה ימים ! :(

פרק שמיני
_______
כבר שעתיים מנסים לחלץ אותנו ולא מצליחים ! שלבסוף המיקמקית באה לקחה ספר אחר נגעה בנו ואחר כך בדף הריק של הספר המשונה ונכנסנו לספר האחר ! יצאנו מההגדה ! טוב אז כבר יש לי חדשות...
החדשות הטובות :) הם: שיצאתי מההגדה ואין יותר מכות
החדשות הרעות :( הם: נתקענו הפעם בספר אחר ונורא משעמם שם ! אבל רגעעע...!!!

פרק תשיעי
_______
רגע !! לא יאומן ! :))) הספר הזה הוא היה לא סתם ספר ! אלא ספר קסמים ! המיקמקית ביקשה משאלה והיא הייתה ככה: ספר הקסמים הקסום ביותר מכל ! אנא חלץ את המיקמקיות המסכנות שבהגדה ! כי מחר סדר פסח והם חייבות ללכת לסדר !
הספר הגשים את המשאלה ויצאנו :) אני והחברות שלי חיבקנו את המיקמקית ואמרנו לה תודה ! :) כל מה שתרצי את תקבלי ! אמרתי. המיקמקית אמרה: תאמת אני לא רוצה כלום ! אני פשוט רוצה לעזור ! כי לעזור זה טוב ובריא בנשמה וזה גם משמח מיקמקים !

פרק עשירי
________
שאלנו אותה אם היא רוצה להיות חברה שלנו אבל אז זיניתי שהיא מהכתה שלי !! רק שהיא לא בחבורת המקובלות. אז צירפתי אותה לחבורת המקובלות :)

פרק ה-11
________
ומאז הכל היה רגיל רק משהו קטן שונה היה בחבורה. אתם יכולים לנחש ? מי הצטרף ? ומדוע ? אם אתם לא יודעים את התשובה תמצאו בסיפור הממקמק מתוך יומנה של מעיין :)

הסוף !

מוקדש ל AVIGAL
16
1
193


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
01/08/2017   15:02 XלורןX  1
מושלם!