קהילה - היצירות של ונילה874
ונילה874
4

טום משפחתו 21/05/2016

פרק 1: הכירו את טום

יום אחד בכפר ישראלי היה נער ושמו טום.
טום היה עני. הוא ומשפחתו גרו ברחובות. והכי גרוע לטום לא היו חברים.
טום ובני משפחתו רקדו ושרו רק בשביל כמה גרושים.

פרק 2: הנער והמדורה

אחרי שבוע היה ל"ג בעומר. המשפחה ניסתה להיכנס לאחת מהמדורות בחשאי, אבל טום לא ידע לדבר עברית ולכן לא היה יכול להיכנס בחשאי בלי שישימו לב אליו. המשפחה גרה ברחוב כמה שבועות, ואפילו חודשים.

פרק 3: רעיונו של הנער

טום כעס והתרגז. כולו נהיה אדום ממש כמו עגבניה עד ש... עלה בראשו של טום רעיון. הוא אמר לכל משפחתו להביא עצים חומרים ועוד מלא מלא דברים, אבל בעיקר אמר טום תביאו דברים שמדליקים את המדורה כמו גפרור או מצית וכך עשתה משפחתו של טום כדי לשמח אותו.

פרק 4: המשפחה יוצאת לחיפוש

כל המשפחה יצאה לטייל וכל מה שהם מצאו הם הדליקו והביאו אל המדורה.

פרק 5: היום הגורלי

המשפחה המשיכה לחפש קרשים ודברים דליקים עד שפתאום הם ראו מנהרה.
הם נכנסו אל המנהרה אבל בסוף היו שם נחשים ארסיים!!!

פרק 6: המשפחה הנחשית

הנחשים הכישו את המשפחה, והמשפחה הפכה להיות בצורת נחש. היה להם גוף של נחש, עיניים של נחש, לשון של נחש והם ממש היו נחשים.
כעבור זמן מה ראה הנער שהמשפחה לא חוזרת. הוא חכה וחכה עד שבסוף נמאס לו לחכות. הוא אמר זהו נמאס לי לחכות, אני הולך לחפש אותם אולי קרה להם משהו רע. הנער הלך מהאוהל והתחיל לחפש את משפחתו. הוא עבר ליד כל אבן וליד כל שיח, עד שראה את המנהרה. חשב לעצמו הנער ונכנס למנהרה. הוא ראה נחשים ומיד ברח אבל פתאום נשמע קול מוזר: "עצור אל תלך זאת דודה גרטי". הנער לא ידע מאיפה דודה גרטי מדברת אליו ואז אמרה "אני פה, שלושה נחשים הכישו אותנו ואנחנו הפכנו לנחשים. הם רוצים שאנחנו נהרוג אותך".

פרק שביעי: הנער מנסה לברוח

הנער נלחם בנחשים. הם הכישו אותו אבל הוא לא נכנע. עד שהגיעו המלך והמלכה הם רצו להכיש את משפחתו של הנער אבל כדי להגן על משפחתו, הנער קפץ והלשון פגעה בו והוא מת :(

פרק 8: הנער גובר על הנחשים בכוחו

המשפחה של הנער היתה כל כך עצובה אבל פתאום הופיע ברק שפגע מיד בנער, ולפתע הנער חזר לחיים. שאל הנער: איך חזרתי לחיים? אמרו משפחתו: כי אתה עשית משהו כל כך טוב, אתה הצלת אותנו וכנראה אלוהים נתן לך חיים כי הקרבת את עצמך כדי להגן עלינו. הנער שלף את האגרופים והרג את הנחשים. ואתם שואלים מה קרה עם המשפחה שלו הם הפכו למשפחה רגילה. מאז אותו יום שמעו את הסיפור בחדשות ערוץ 2 והמשפחה קיבלה יותר ממיליארד שקל ואז הנער אמר סוף טוב הכל טוב והמשפחה צחקה!

מקווים שנהנתם ממני ונילה874

מוקדש ל 1פזהחמודה2, פודל18, דובוני039, למנהלים.
8
115


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה