קהילה - היצירות של יפהסגולה1
יפהסגולה1
140
55

סיפור לל"ג בעומר- מדורה בל בנים 21/05/2016

פרק 1- ל"ג בעומר רגיל.
כמו כל ל"ג בעומר רגיל שיחקתי במיקמק עד המדורה של הכיתה, עשיתי את המשימה של מונדו עשיתי יצירות וסתם שיחקתי עד שהגיע הערב. התארגנתי מהר יצאתי למדורה. ראיתי את החברה שלי והמשכנו ביחד עד שהגענו.
פרק 2- מלכי העצבים.
ישר שהגענו קיבלתי מגש של חול לפנים (טוב כמעט לפנים כי זזתי מהר) ונפלתי. כבר אז הייתי עצבנית לגמרי ורק התחלנו! אחר כך התחלתי להביא את העצים למדורה ובבום אחד הבנים לקח לי אותם! קשה לאמין אבל ככה זה... שלקחתי אוכל הבנים של הכיתה שיחקו "תופסת" (או איך שאני קוראת לזה: " הדבר הכי מעצבן שידעה האישה") והעיפו אותי והאוכל נפל עלי.
פרק 3- משאלת המדורה.
שקמתי וניקו ממני את האוכל כבר הדליקו את המדורה הכיתתית. שישבתי ליד המדורה היה לי שקט כי הבנים שיחקו כדורגל, ישבתי וביקשתי בלב: " הלוואי שרק יום אחד יהיה לי שקט בעולם של בנות" אחרי שביקשתי את זה הכדור פגע לי בגב ונפלתי למדורה! ( אם אתם שואלים איך אני כותבת עכשיו אז תמשיכו לקרוא)
פרק 4- עולם הבנות.
לא האמנתי שאני חייה חשבתי שאני רוח! ואז באה אליי מלאכית ואמרה: "היי את זוכרת שלפני שנפלת למדורה ביקשת יום של עולם רק עם בנות? אז המשאלה שלך מתגשמת עכשיו!" לא הבנתי מה קורה ותוך שנייה הייתי בקניון! ראיתי רק בנות ובנות ובפרסומות בנות ואפילו בחנות שקניתי לאבא שלי מתנה ליום הולדת במקום "חנות לגבר" הייתה " חנות לאישה (כי מה זה גבר?)" זה היה מטורף!
פרק 5- סיור.
המלאכית הסבירה לי שככה יראה העולם בלי בנים כמו שביקשתי. הכל היה ורוד נקי מסודר ויפה. בחנויות האוכל מחרו לרוב סלט, סושי, או פרוזן יוגורט עם קצפת... הייתה לי בחילה. המשכנו וראיתי איך הכל שונה הכיתה הייתה לבנה נקייה ומסודרת ובמקום מורה הייתה מורה לספורט. המלאכית אמרה לי:" רוצה להתחיל לחיות בעולם הבנות?" ברור שעניתי כן!
פרק 6- זה לא מה שחשבתי.
המלאכית אמרה ביי ונעלה ואני הייתי לבד בעולם שרציתי. חיפשתי את המגרש כדורסל כי חשבתי שאם אין בנים סוף סוף אפשר לנסות לשחק! אבל הוא לא היה שם... שאלתי את המורה לספורט איפה המגרש והיא אמרה" אף בת לא שיחקה בו לעולם אז הורדנו אותו" מה! אמרתי " יש בנות שכן רוצות לשחק כמוני!" והיא ענתה" לכי תראי מה יש בפנים ותשני את דעתך. האמת את מקבלת פטור משיעור הבא והולכת לשם"
פרק 7- השיעמוממיידה (אולימפיאדה לשעמום)
ברגע שנכנסתי נדלקה מוזיקה קלאסית, נפרס שטיח אדום, קיבלתי מניפה וראיתי מלא בנות צועדות ומנפנפות במניפה בשמלות פאר. לא הבנתי מה קורה ואז באה המורה ( נראה לי) והסבירה לי על שיעור נימוס שבו כל בת חייבת להתנהג יפה ומכובד בדרך היא הובילה אותי לכיתה החדשה שלי שמה בדיוק הסבירו על הסכום ואיך אוכלים איתו ברגע "שהמדריכה" שלי יצאה וניסיתי להקשיב נרדמתי.
פרק 8- לא רוצה יותר!
נכנעתי! ביקשתי שהמלאכית תחזור והיא באה לשניה אחת ואמרה: " אם את רוצה הביתה לשוב תשחזרי את מה שקרה במדורה" ברגע שהיא נעלמה חשבתי מה קרה לי במדורה... העיפו עליי חול, לקחו לי ענפים, העיפו עלי אוכל ו... נפלתי למדורה! ברגע שהבנתי מה צריך לעשות הכנתי לי מדורה קטנה באזור שבו נפלתי התלכלכתי בקצת חול, עשיתי שריטות מענפים, שפכתי על אוכל ואמרתי" על החיים ועל המוות!" ונפלתי למדורה.
פרק 9- מה קורה פה?
אחרי שנפלתי שוב. קמתי מלוכלכת באוכל מהדשא ואמרתי:" מה קורה כאן" אחת המבוגרות הסבירה לי שהתעלפתי ולא קמתי חצי שעה!" לא האמנתי, אני חייה והכל כמו שהיה בהתחלה אמא ואבא שלי באו ועזר לי להתנקות. אחרי שסיפרתי את זה לחברה שלי היא לא האמינה לי אבל אחר כך גם אני הבנתי שזה רק חלום... באותו רגע נרגעתי ממה שהבנים עשו לי והמשכנו לחגוג כולם את ל"ג בעומר.
הסוף
או שאול לא?

מוקדש ל מיקמק, מיקמק1, מיהלי, אמליXDX, חלומי2004, יהלול1234, יפהורודה8, מיקפלורה28, ויני500, צחוק5, כל המיקמקים
11
2
252


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
27/05/2016   21:06 צחוק5  2
יפה :)
27/05/2016   21:04 ויני500  1
מדהים
סיפור יפה