קהילה - היצירות של 1יפיתהפיתה
1יפיתהפיתה
35
1

כתב אורח 22/05/2016

פרק 1 :היה יום שישי בבוקר לאבא שלי היה דוכן פלאפל שפתח . כולם אהבו את הפלאפל שלו . וגם הוא אהב מאוד את עבודתו .התחיל מצב כזה שהרבה אנשים היו עניים מידי בשביל לקנות ממנו פלאפל אז התחילו מעט אנשים לבוא מעט מעט מעט עד שבסוף לא באו בכלל .
פרק 2 : הגיע היום שנצטרך לשלם שכר בית לאישה אחת מרגיזה היא באה אחד אחד ואספה את הכסף מהדיירים עד שהיא באה עליינו והסברנו לה שבגלל המצב שכולם הפסיו לקנות ממנו . נגמר לנו הכסף והיא ישר העיפה אתנו מהבית . בזמן שאבא שלי חיפש עבודה נישארתי שם וניסיתי למכור כמה שיותר דברים כדי שיהיה לנו כסף מספיק לחזור הבייתה ולהפתיע את אבא .
פרק 3 : מכרתי את הטלוויזיה שלי ואת הספה ומה שהרווחתי רק 20 ש"ח ו-5 אגורות .
אבא חזר ובכיתי פשוט ... חשבתי שלא יהיה לנו יותר איפה לגור אבא שלי אמר לי שהוא לא התקבל לשום עבודה ! והייתי עצובה עוד יותר . בגלל שאנחנו במצב כזה עניים כל כך . אני עצובה כל כך אני מבואסת כל כך שהעיפו אותנו מהבית פשוט בכיתי ובכיתי ...
פרק 4 :לא ידעתי מה לעשות אבא שלי הציע לי ללכת להיסתובב קצת בחוץ איתו טיילנו הרחנו ריחות טעימים של אוכל והייתי כלכך רעבה ואבא שלי אמר לי שלא נישאר לנו אוכל .הלכנו הלכנו ועצרנו במקם כזה שניקרא כיכר הלחם והיו שם הרבה אנשים וגם ילדים בגילי וכולם היו עניים בלי בית כולם שם גרו באוהלים.
פרק 5 : אישא אחת באה עליינו ואמרה לנו : "מי אתם ומה אתם עושים כאן ?" אמרנו אנחנו במצב לא טוב אין לנו כסף וגרשו אותנו מהבית מהבית . והאישא אמרה כאן כל האנשים העניים גרים כאן ביחד עם כולם באוהלים ואנחנו מסתדרים יחסית טוב . כל יום אנחנו אוכלים גרגירי חומוס סודה לשתייה .
המשך יבוא...

מוקדש לכל המיקמקים
6
1
164


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
25/05/2016   14:10 1יפיתהפיתה  1
מהממם