קהילה - היצירות של סגלגלית609
סגלגלית609
16
5

המופלאה הרפתקאות ליידי באג 03/06/2016

מרינט / ליידי באג (החיפושית) (ספיר דרמון): נערה צעירה בעלת גישה אופטימית ורצון עז לעזור לאדם בצרה, שלעתים נוטה להיכנע לפחדים שלה. כאשר היא לבושה כליידי באג, היא הופכת לכריזמטית ואמיצה. מרינט חולמת להיות מעצבת אופנה, לכן השיעור האהוב עליה הוא שיעור עיצוב אופנה. מרינט מאוהבת בסתר בחבר לכיתה, אדריאן - אך לא יודעת על היותו החתול האפל, השותף הנאמן שלה בלחימה בפשע. היכולת שלה היא להשתנות לגיבורת על בידי הקוואמי שלה, טיקי, שנותנת לה את כוחות ה"מזל" (היות שפרת משה רבינו היא סימן למזל). ליידי באג נלחמת בעזרת יו-יו עם חוט אינסופי, שבעת הצורך הופך לכלי לטיהור אקומות- פרפרים טעונים באנרגיה שחורה. בנוסף, יש לה האפשרות להשתמש ב"קמע המזל" שכוחותיה נותנים לה- כלי או חפץ שבעזרת חשיבתה החדה יכול לעזור לה ולחתול שחור לנצח בקרב. החיסרון- לאחר שימוש באפשרות זו, נשאר לה זמן מועט להילחם לפני שהיא משנה צורה חזרה.
טיקי (מייה קדוש): ישות קסומה הנקראת קוואמי, שהיא בעצם מעניקה את הקסם של מרינט והופכת אותה לליידי באג.
אדריאן / חתול שחור (גיא זיידמן): חבר לכיתה של מרינט, הנער הכי נאהב בקרב בנות בית הספר. מכיוון שביום יום הוא מאוד מדוד בפעולותיו ותגובותיו לסביבה ונאלץ להיות מנומס ורגוע, כאשר הופך לחתול שחור הוא מעדיף להוציא את הצד המופרע, הילדותי והמצחיק שבו- כל מה שהוא אינו יכול להיות ביום יום. אביו הוא מעצב אופנה ידוע ואדריאן הוא דוגמן הבית שלו, לכן עליו לדגמן במשך רוב ימות השבוע. בזמן החופשי שנשאר לו, אביו מכריח אותו ללמוד סינית וסייף. המקצוע האהוב עליו בבית הספר הוא פיזיקה, ולכן הוא מצטיין במקצוע זה. אדריאן מאוהב בליידי באג, אך אינו יודע כי היא חברתו לכיתה מרינט, לכן בכל פעם שלובש את בגדי החתול השחור, נוהג לפלרטט עם ליידי באג ולמשוך את תשומת לבה, ללא הצלחה מרובה. היכולת שלו היא להשתנות לגיבור על בידי הקוואמי שלו, פלאג, שנותן לו את כוחות ה"מזל הרע" (חתול שחור הוא סימן למזל רע). החתול השחור נלחם באמצעות מקל שיכול לשנות את צורתו וגודלו לממדים אינסופיים. בנוסף, יש לו את האפשרות להשתמש בכוח "חתולאגן", כך שבנגיעת כף ידו בדבר מה, הוא ייהרס במיידי. החיסרון- גם לו נשאר זמן מועט להילחם לפני שישנה צורה בחזרה לאדריאן, לאחר השימוש באפשרות זו.
פלאג (ערן מור): ישות קסומה הנקראת קוואמי, שהוא בעצם מעניק את הקסם לאדריאן והופך אותו ל"חתול שחור". אוהב מאוד גבינת קממבר ודברים נוצצים.
קלואי בורז'ואה (טליה ברקאי): חברת ילדות של אדריאן והאויבת של מרינט, אשר רוצה לקחת את אדריאן לעצמה. היא דואגת לאינטרסים של עצמה בלבד, ומאיימת על כולם בעזרת העובדה שאביה הוא ראש העיר. יש לה שפוטה בשם סברינה, שעושה כל מה שקלואי אומרת לה ונגררת אחריה. קלואי לובשת סוודר צהוב.
סבין (תמי ברק) ותום (גדי לוי): הוריה של מרינט. סבין היא סינית, בעוד תום הוא צרפתי. הם מנהלים יחד את המאפייה המשפחתית.
עש-לילה (ערן מור): נבל מסתורי אשר משתמש בעשים ואנרגיה אפלה כדי ליצור רשעים וכדי לקחת את המופלאים של ליידי באג והחתול השחור. בנוסף, יש חשד שעש לילה הוא אבא של אדריאן, גבריאל.
אליה (alya) סיזאר (מייה קדוש): חברתה של מרינט. היא יודעת על אהבתה של מרינט לאדריאן ומנסה לעזור לה. אליה היא מעריצה גדולה של ליידי באג וכן מנהלת בלוג המוקדש לה, אך אינה יודעת שזהותה האמיתית של ליידי באג היא חברתה הטובה ביותר.
נינו (ערן מור): חברו של אדריאן. הוא רוצה לשמח את אדריאן כמה שהוא יכול. נינו הוא די-ג'יי.

מוקדש ל 1פראווטי, מגניבונת17, שירזי13, נואלי6, סגלגלית608, אמילי9614, לב87, 38ציקיטה, ניימאר7326
28
3
537


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
18/05/2021   11:22 ט2ט2ט2  3
יו איזה יפה
17/06/2016   17:48 1פראווטי  2
הסדרה הזאת נשמעת מזה מענינת!! הלוואי שאוכל לראות אותה...
04/06/2016   21:15 מגניבונת17  1
נורא אהבתי בגללך התחלתי אתמול לראות המופלאה זה מדהים ואת יותר מדהימה!