קהילה - היצירות של 44תותוניל
44תותוניל
31
1

שתי ילדות, מורה אחת ותחרות אחת! חלק א'. 24/06/2016

היום זה היה היום הכי סוער בחיים שליייי!!
לא תאמינו מה קרה ליייי!!
היום, בלי שום הכנה מוקדמת, הוחלט שאני, 44תותוניל, תשתתף בתחרות ההתעמלות השנתית הארצית!
ואיך זה קרה?? פשוט מאד. המורה שלי להתעמלות קראה לי והציבה בפני עובדה: "את משתתפת בתחרות הארצית שתיערך בעוד שבועיים. זה לא נתון לויכוח. אנחנו מצפים ממך לנצח..." והלכה.
אה, ועוד דבר אחד... אני גרועה בהתעמלות!!1 איך מכל מיקמקי הכיתה, המורה בחרה דווקא אותי??? למה דווקא לי??? למה לא את 68קשת?? היא ממש טובה בהתעמלות...ץ לפני שנתיים היא זכתה מקום ראשון בבית הספר הקודם שלה בתחרות השנתית.. למה?? למה אני??
*******************************
התחלתי להתאמן בשיא המרץ. כל יום ארבע שעות ביום הוקדשו לאימונים. נרשמתי לחוג התעמלות קרקע, והתאמנתי שעות על גבי שעות כדטי לא לאכזב אף אחד. אבל................. אני חייבת לציין שלא ממש הלך לי... אפילו שפגט אני בקושי ידעתי לעשות!!
אבל- לאחר שבוע של אימונים מפרכים בסוף הצלחתי במשימה! בקושי היה לי זמן לנשום בשבוע הזה, אבל הצלחתי! הרגשתי שאני אלופה לפחות כמו קשת...
********************************
יום למחרת, שישה ימים לפני התחרות, ניגשתי למורה לספורט, מיק-ארנה ואמרתי לה שאני מרגישה מוכנה. אבל מה היא ענתה לי? שכחתי לספר לכם, המורה מיק-ארנה הצטרפה רק השנה לבית הספר, ומכיוון שבקושי השתתפתי בשיעורים היא לא ממש מכירה אותי... ואני וקשת דומות מאד....
אז היא ענתה לי ש.... "אני מאד מצטערת על מה שאני עומדת לומר לך. אבל... התבלבלתי בינך לבין 68קשת... אני נורא מצטערת.. אבל קשת תתמודד במקומך בתחרות.. אבל מכיוון שראיתי שאת מאד מבואסת מהעניין שתתחרי, הנחתי שזה לא יפריע לך אם לא תתמודדי נכון?"
לא יפריע לי??? אחרי ששבוע שלם בקושי נשמתי ורק התאמנתי היא חושבת שזה לא יפריע לי???? ומה אם זה כןןן מפריע לי??? אני אתמודד בתחרות הזו ולא אכפת לי מה יקרה!! לא סתם התאמנתי וקרעתי את עצמי במשך שבוע!!!!!!!! זה מפריע לי ועוד איך מפריע לי!!! (מובן שלא אמרתי לה את כל זה..)

מה יקרה בחלק ב'?? מה תעשה תותוניל?? מי תתמודד בתחרות?? מי ינצח בתחרות?? כל זאת ועוד בחלקים הבאים. (חלק ב' ואולי חלק ג' בעזרת השם.)

מוקדש ל כולםולמנהלימיקמקוכןל:68קשת, אאא6767, צירוז123, ניצן123, הוריקן, אנבת9
14
1
196


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
06/07/2016   13:38 מיקמק3333  1
וואו!!