קהילה - היצירות של מסטיק2329
מסטיק2329
3
3

נסיכה אמיתית- סיפור לכתב אורח :) 07/07/2016

נסיכה אמיתית (הסיפור השני בסדרה):
כתבה: מסטיק2329

פרק 1: מיקמקית חדשה?
זה קרה כל כך מהר, שמיקית הגיעה אלינו, ואני, מסטיק, הייתי צריכה לערוך לה סיור בכל רחבי מיקמק. בהתחלה, התייאשתי כל כך, בעיקר אחרי שדנדין באה, ולא הבינה כלום, כי היא הייתה עולה חדשה, שעלתה מ-מקמקלנד..
כשמיקית הגיעה למתקן המגלשות בבית שלי, היא הייתה כל כך יפה, כל כך מיוחדת.. היה לה עור ורדרד, ושיער ארוך שגם הוא היה ורוד, אבל קצת יותר כהה. והיא לבשה שמלה פרחונית סגולה, ונעלי עקב בצבע תכלת...

פרק 2: 2 מיקמקיות והר אחד
כל כך נהנתי איתה, עד ששיחקנו עד הערב, שיחקנו בדמקה, במיקאפ, בבועות... ומרוב ההנאה, לא שמנו לב שמיקית עברה דרגה, ועכשיו היא כבר הייתה בדרגה מספר 2, דרגת הנסיכים והנסיכות, או כמו שאני, ושוקולד ומנטה (מהסיפור הקודם) קוראות לה; "דרגת האגדות".
"בואי נלך לשם" שיכנעתי את מיקית, "אבל אני ממש רעבה.. וקר לי.." היא התלוננה וחיבקה את עצמה, בשביל להתחמם.. "טוב, אני יודעת מה לעשות.." אמרתי ולקחתי אותה למיקפה, שם קנינו לשתינו שוקולטה. לאחר מכן, נסענו במכונית הכחולה שלי עד להר הישגים. מיקית קצת פחדה, "מוכנה?" שאלתי אותה כשהיד שלי הייתה על ידית דלת הדרגה, לי כבר היה מותר להיכנס, כי הייתי בדרגה 5, ומיקית הייתה בדרגה 2, אז זה היה החדר היחיד שאליו היה מותר לה להיכנס, לבינתים..

פרק 3: נ.ב- אני נסיכה
נכנסנו לחדר הדרגה. שטיח אדום קיבל את פנינו בברכה, "זה כמו החדר ה-3,127 בארמון שגרתי בו! מיקית אמרה בלהב, "מה?! ארמון? חדר 3,127? מיקית, את בטוחה שאת דוברת אמת?" התפלאתי, וטיפה התרחקתי, אבל נזהרתי שלא לעמוד מתחת ללבה.. "אז עכשיו אני שקרנית? מסטיק, אני בטוחה באלפי אחוזים שאני אמיתית איתך לגמרי. אני נסיכה, שכחתי להגיד לך?" מיקית אמרה בקלילות, "נסיכה??" כמעט צעקתי, אבל אז נזכרתי, והכל היה ברור, השיער הנוצץ, הבגדים היוקרתיים והמינימיק שדומה לחד קרן...

פרק 4: שרשרת טורקיז
מיקית הציעה שנבקר בממלכה שלה, וכמובן שהסכמתי.. אחרי הכל, למה שלא ארצה להיות בממלכה אמיתית, כמו של האגדות? "אבל ככה, לא מתלבשים!" מיקית אמרה, נסענו לביתה, שם היא נתנה לי שמלה נפוחה בצבע תכלת, נעלי עקב בצבע כסף וסירקה את שיערי וקלעה בו צמה קטנה. לאחר מכן, היא התלבשה בשמלה ארוכה וסגולה, עם נעלי עקב בצבע זהב, ושמה על ראשה קשת זהובה עם 2 פרחים, זהובים גם הם. ולבסוף, כשהיינו מוכנות, מיקית ענדה לשתינו שרשרת בצבע טורקיז והוסיפה, "זו מתנה מהקוסם, זה יגן עלינו, רק אל תראי אותה לעיני כל, זה יכול להמיס אנשים שעשו הרבה רע בחייהם.." היא נשמה והמשיכה, "ועכשיו, מוכנה לבוא לממלכה?" עניתי בחיוך רחב.
"אז, תחזיקי את החרוז האמצעי בשרשרת, שהוא בצורת משולש, הקישי בנעלייך 2 פעמים ותגידי בקול "מיקמוקיה, ממלכה אמיתית" 3 פעמים." אמרה וצחקה, "באמת?" שאלתי, "לא.." מיקית אמרה וליטפה את המינימיק שלה 3 פעמים בבטן, עד שהפך לחד קרן של ממש...

פרק 5: ממלכת מיקמוקיה
"וזאת הממלכה..." מיקית אמרה, "אבל פעם היא הייתה הרבה יותר יפה, עד שהגיעה שולו והחליטה שהממלכה זקוקה ל-'שינוי' קטן.. אז היא העיפה את הוריי מכאן, בשביל שתוכל למלוך..." ונימה של צער נשמעה, "קצת כמו שמיקיאוולי ניסתה לעשות בסדרה של מיקמק.." אמרתי וחיבקתי את מיקית.
הלכנו לחנות הקפה האהובה על מיקית, ושתינו שתינו שוקו חם עם קצף ומרשמלו. "את יודעת, מסטיק, אני הייתי צריכה להיות הבאה בתור.." מיקית אמרה ושתתה, "הבאה בתור למה?" שאלתי, "לכתר.. אם שולו לא הייתה לוקחת את תפקידי, אני הייתי המלכה של ממלכת מיקמוקיה.. אני ממש רוצה להיות המלכה, אני צריכה עזרה!" מיקית הסבירה, "אני אעזור לך." אמרתי וחיבקתי אותה.
חשבנו על התוכנית הטובה ביותר, בשביל ששולו תוותר על הכתר.

פרק 6: את קצת דומה למלכה, את יודעת?
"כדאי שאכנס לבד." אמרתי למיקית, והיא הלכה לכניסה האחורית, למקרה שאזדקק לעזרה. "רק אל תשתמשי באלימות, שולו יכולה לאגור אותה ככוח נגדך.." מיקית הזהירה אותי. נשמתי נשימה עמוקה ונכנסתי לארמון, אחרי כמה תמונות גדולות, נצבה דלת גדולה, ולפניה שומרים, "כאן המלכה?" שאלתי בפחד, "כן." אמר לי אחד השומרים, אבל מיד, בלי שצפיתי את זה בכלל, השומר השני שלף את חרבו, השומר הראשון לחש לשני משהו, והם פתחו לי את הדלת, "מה לחשת לו?" שאלתי את השומר הראשון, שמסתבר ששמו היה דניאל, ודניאל ענה לי "אמרתי לו שאת מאוד דומה למלכה, כי גם לה יש שיער בצבע צהוב, וצבע עור שהוא קצת ורוד." הנהנתי בראשי ודניאל הוביל אותי לכיסא המלכה, שבו היא ישבה.

פרק 7: ועל הכיסא יושבת המלכה האם
קדתי קידה, "בואי הנה, והראי לי את פנייך" היא הורתה לי, ועשיתי כדבריה, הסתתי את השיער מפני, ובפעם הראשונה, טוב אולי ממש לא הראשונה, ראיתי אותה, "מסטיק?" היא כמעט צעקה, "אמא?!" אמרתי וחשבתי שזה הכל בדימיון, ושעוד מעט אתעורר, אולי באמצע השיעור ואולי במיטה ואולי ב.. "חשבתי שלא אראה אותך יותר!" אמא אמרה לי בשמחה ובאה לחבק אותי, "לא, אל תגעי בי!" אמרתי והתרחקתי, "למה את פה? אבא אמר לי שנסעת לאירופמיק!" אמרתי בבהלה, "אז אבא לא אמר את כל האמת, הוא בטח גם לא אמר שאחרי השיקוי שהוא נתן לי לשתות אני כמו מכשפה.." אמא אמרה בנימה אדישה.
"נו, אז לאיזה צד את משתייכת עכשיו? לצד של אמא שלך או לצד של מיקית?" היא שאלה פתאום, "לא יודעת, את לא יכולה פשוט לוותר?" שאלתי...

פרק 8: ועוד אחות הצטרפה למשפחה...
"לוותר על מה?" אמא שאלה, "על הכתר, ולהביא אותו למיקית, שתמשיך בשושלת.." הסברתי, "מתוקה, אני חושבת שאת לא מבינה.. אבא של מיקית התאהב בי, והתחתנו, ואני אישתו, ובגלל שהוא בחופשה, במיקוואי, אז אני המלכה. אבל הוא עוד שבוע חוזר, וממשיך לכהן כמלך." אמא הסבירה, ועכשיו זה היה יותר מעורפל, "רגע אז למה מיקית אמרה שהכתר עבר אליך, ועצרת את המלוכה?" שאלתי, "כי מיקית לא אוהבת אותי, היא חושבת שאני רעה, היא לא יודעת שאני אמא שלך גם. וגם שלה." חייכתי, "אז מיקית ואני אחיות??" שאלתי בחיוך רחב...

פרק 9: רוצה להיות אחותי?
הלכתי למיקית, "המלכה היא אמא שלי, היא סיפרה לי את האמת.." אמרתי, "אז את יודעת שלא אמרתי את כל האמת?" היא שאלה נבוכה, "אני יודעת שאנחנו אחיות, ואנחנו יכולות לחיות במשפחה שלמה ומאושרת כשאבא שלך, ושלי, יבוא עוד שבוע, רוצה?" שאלתי בחיוך, "ואמא שלך לא תכעס?" "לא.. ואת יודעת, לא קוראים לה שולו, קוראים לה שוקו.." אמרתי בחיוך ושתינו התחבקנו

פרק 10: והסיפור נגמר
~ כעבור 7 חודשים ~
התיישבנו כולם סביב השולחן, עם קנקן מלא של שוקו חם, ומרשמלו בכוסות, ושתינו וצחקנו וסיפרנו שוב את הסיפור שקרה, לפני 7 חודשים, שנסיכה אמיתית, ונסיכה שלא ידעה שהיא נסיכה, נפגשו.. רק הפעם, גם רני היה איתנו, שכחתי כבר להגיד? נולד לי ולמיקית אח, הנסיך רני. שהוא בצבע תכלת, עם שיער כתום וגומות.

הסוף. ♥
31
2
453


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
10/07/2016   19:10 44תותוניל  2
לא פלא שזה הפך להיות כתב אורח! פשוט מדהים!
09/07/2016   14:16 סגולי23645  1
מושלם!