קהילה - היצירות של בנייהודה7
בנייהודה7
8
4

דינוזאור מתכתי 08/07/2016

פרק 1-המערה
בזמן טיול כיתתי הבחנתי במערה מוזרה "מה זה? העץ נראה כמו דינוזאור" שאלתי את עצמי. לפתע נכנסתי למערה וראיתי נבואה "הזמן מתערבב,סכנה עתידנית מרחפת על שני הזמנים עבר והווה". כאשר בסוף שמתי לב לציור של חבורת רובוטים באוטובוס. רצתי מהר וכל חבריי הפכו לרובוטים.
פרק 2-הנסיעה לעבר
כאשר הייתי באוטובוס ראיתי שאחותי טלי לא רובוטית
אז לכן לקחתי אותה למערה. טלי אמרה:"חחח , הצחקת אותה כאילו זה יקרה באמת". לפתע מצאנו את עצמנו בעבר וצרחנו חזק כול כך עד שכמעט נטרפנו, אך לפתע הדינוזאורים רצו את עזרתנו. מישהו תקף אותם והמישהו זאת מיקיאוולי.
פרק 3-השריון
בזמן שהגנו על הדינוזאורים האחרים מיקיאוולי חטפה רפטור והפכה אותו לדינוזאור שלי , "תביא לי דינוזאורים,מונדו! והפעם חזקים לא חלשים" צעקה מיקיאוולי על מונדו. בינתיים אנחנו יצרנו שיריון לטירקס ולפטרודונון.
טירקס-שיריון שמכסה את כל אזור החזה , כנפיים מלבניות ומעליהם טילים זנב עם תותח ומסכה רובוטית שהזכוכית בצורת האות v וקרן בקצה ,וידיים שיכולות להפוך לתותח.
פטרודונון- מסכה רובוטית ,כנפיים עם לייזר,זנב שזורק פצצות,ושיריון באזור החזה.
פרק 4-העתיד משתנה
בזמן שכמעט סיימנו לבנות שיריון לדינוזאורים. מיקיאוולי יצרה שער לעתיד והיא קפצה,ואיתה מונדו והרפטור, בינתיים אנחנו גם יצרנו שער וקפצנו עם הדינוזאורים שלנו וכל הדינוזאורים האחרים.
כאשר הגענו לזמן שלנו חבורת רובוטים תקפה אותנו" עיצרו! מיד קחו אותם למיקיאוולי" אמר המפקד הרובוטי
אך לא הסכמנו ונלחמנו נגד צבא של רובוטים ודינוזאורים שהפכו גם לצבא של מיקיאוולי. לקח מלא זמן אבל סוף סוף הגענו לארמון ונלחמנו במיקיאוולי. זה היה קרב חסר-רחמים עד שטלי אמרה"אני אציל את האנשים!אתה תילחם נגדה"," אוקי" אמרתי לה והיא טסה ישר כדי למצוא את המכונה שעוזרת לה לשלוט באנשים ובדינוזאורים.
פרק 5- הקרב האחרון
אני ומיקיאוולי נלחמנו עד הסוף המר ,כל צד רצה לנצח ואף אחד לא ויתר , בינתיים טלי הצלחה למצוא את המכונה אך לא להרוס אותה כי מונדו והטריצרטופס שלו שמרו עליה ,לפתע הבזק אור אדיר הופיע במכונה וההבזק אור שילב אותנו עם הדינוזאורים, טלי ומונדו נלחמו מאוד קשה,כאשר מונדו הצליח לתפוס את טלי וכמעט לנצח אותה אך טלי לא ויתרה היא הייתה חזקה יותר מה שאפשר לה לירות לייזר מדהים מהטילים שלה עד שהלייזר העיף את מונדו אל מיקיאוולי והם השתלבו לדינוזאור אחד ומרושע "רפצרטופ" ואותו דבר קרה לנו קראו לנו "טירנודון" שני הדינוזאורים המאוחדים נלחמו קשה מאוד , אך בסוף אני וטלי שילבנו את האנרגיות שלה וכך עשו מיקיאוולי ומונדו והאנרגיות הפכו לקרני לייזר שכמעט השמידו את כולם אך אני וטלי היינו חזקים כלכך עד ששתי הקרניים פתחו שער לעתיד ומהשער יצאו אני וטלי מהעתיד שתפסו את מיקיאוולי ומונדו וכלאו אותם בכלא העתיד. כעבור 3 חודשים הכל חזר למקומו אך אני וטלי נשארנו עם הדינוזאורים שלנו (שעכשיו אנחנו יכולים להתאחד איתם ולאחד אותם לדינוזאור אחד) והיינו מוכנים להרפתקה חדשה ומדהימה.
13
1
240


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
27/07/2016   18:28 נינחיט3  1
יפה מאוד