קהילה - היצירות של 81זואי5
81זואי5
7

כתב אורח - תאומות בהפתעה 07/08/2016

פרק1 תכירו את מולי

היו היתה מיקמקית בשם מולי. מולי היתה יתומה ועניה שחייה בבית יתומים. היא תמיד חלמה להיות נסיכה,ולגלות מי הם הוריה. על כול ילד היתה מיקמקית מבוגרת אחראית ששמרה עליו טיפלה בו ושיחקה איתו. לשומרת של מולי קראו דנה. דנה היתה מאוד נחמדה ונדיבה.

פרק2 איזה בלגאן

מולי התעוררה ממיטתה והלכה לצחצח שיניים היא עשתה זאת בעזרת מברשת וסירוף שוקולד. אחרי זה היא הלכה להעיר את חברתה נדין, הן היו חבורת הצרות. הן הלכו לאכול והאוכל היה לא איר באשר סלט פירות. נדין ומולי התחילו לזרוק תפוחים מעבר לשולחנות ועל מיקמקים אחרים.

פרק3 איזה פחד

פתאום באה המנהלת היא נראתה באוד מעוצבנת בעיני מולי היא הענישה אותן בכך שישנו בחדר המפחיד מעבר ליער בלי השומרות שלהן. ביער הזה יש נהר אפל ,יש מכשפות טוב לפחות ככה החבר שלה גיימס אומר, ויש שם עוד דבר אחד הארמון.אומרים שיש בארמון הזה רוחות של כול המלכים שנפטרו. וואו איזה צמרמורת.

פרק4 אני אמיצה

נכנסנו לחדר הפחד הכול היה שבור ומפחיד הצצנו מהחלון ראינו את הארמון רדוף. נדין פתחה את המקרר היה שם יוגורט טחד בלבד היא לקחה אותו מולי מאוד רצתה את היוגורט הזה היא ביקשה מנדין לתאת לה אותו, נדין הסכימה אך בתנאי שתיכנסי לארמון הזה ותגידי שלום לאדם הראשון שתמצאי שם. מולי הסכימה איזה ברירה עוד ישלה.

פרק5 אחת כמוני

היא נכנסה לארמון היא שמעה שירה מהחדר שלידה היא פחדה מאוד היא חשבה שאלה בנות ים ששרות ומנסות להפנט אותה. היא פתחה את החדר היא ראתה מיקמקית חמודה ויפה שנראית שנאית ממש כמוה.לא יכול להיות היא אמרה מישהי כמוני בדיוק כמוני. שלום היא אמרה קוראים לי הולי הנסיכה הולי.

פרק6 אחיות הפלא
וואו את נראית בדיוק כמוני אמרה הולי נכון השיבה מולי אולי תספרי לי על עצמך אמרה מולי בסדר אני הולי ואני נסיכה עשירה שאסור לה לצאת מהארמון בלי ליווי החלום שלי הוא להיות חופשיה ולטייל בעולם עם אבי המלך,טוב עכשיו תורך אמרה הולי. בשמחה ענתה מולי אני יתומה ועניה גרה בבית יתומים החלום שלי הוא להיות נסיכה!!! וואו אמרה הולי אני נסיכה ואת חופשייה אנחנו ההפך ממה שאנחנו רוצות. למה את כאן אמרה הולי, אני כאן כי... היא הסבירה לה על מלחמת האוכל והיוגורט. הולי אמרה תוכלי להישאת לישון פה.

פרק7 עיוורת קטנה

מולי שמחה לשמוע את זה היא הלכה לקרוא לנדין חברתה הטובה. נדין באה היא נתנה למולי את היוגורט. נדין פגשה את הנסיכה היא חשסה שזאת מולי היא אמרה מולי ממתי את לובשת שמלה. פתאום באה מולי, נדין היתה בהלם היא התעלפה. בבוקר היא התעוררה ואמרה מולי מולי אני צריכה משקפיים ואז הולי אמרה לא היא הסבירה לה הכול

פרק8 התוכנית הסודית

אחרי יום יומיים למולי עלה רעיון היא קראה להולי והסבירה לה. את חולמת להיות אני נכון ואני חולמת להיות את,אז בואי נשתמש בזה נתחלף אבל צריכה ללמד אותי איך להתנהג בארמון הולי הסכימה ללמד אותה זה החלום שלה.

פרק9 איך להתנהג

הולי התחילה ללמד את מולי
איך להיות נסיכה להיות מנומסת זה קשה. באיזה סכין להשתמש איזה שימלה ללבוש. אחרי שהיא למדה הכול הגיעה טורה של הולי ללמוד. מולי מלמדת אותה להיות חופשיה לשחק בבוץ לתצחצח שניים בעזרת סירוף וגם לעשות צרות השומרת שלי היא דנה היא נחמדה אז תנסי לאהוב אותה. שתיהן הבינו הכול.

פרק 10 אחיות תאומות
בלילה יום לפני החילוף הן עשו שיחת בנות הולי אמרה שהיא נולדה ב14.3 ושהיא בת11 מולי אמרה אותו דבר. לא יכול להיות מולי שאלה את הולי מתי אמך נפטרה שהייתי בת5 גם אני הורי נפטרו שהייתי בת5 אבל עכשיו אני חושבת שאבא שלי חיי!!!

פרק11 החילוף

היום יום החילוף אמרה הולי את מוכנה את לובשת שמלה את זוכרת מי זה רון איך קוראים למשרת. תרגעי תרגעי אמרה מולי אני זוכרת הכול. הן התחלפו מולי ממש נהנתה בארמון והולי נהנתה מאיד בבית היתומים עד שיום אחד...

פרק12 אבא בסכנה

מולי שמעה שאבא שלה הולך להתחתן זה לא ממש נורא נכון אבל היא גם גילתה שהכלה רעה והיא מתחתנת איתו רק בגלל כספו. היא עדכנה את הולי. הולי נבהלה אבל היתה לה תוכנית מי המיקמקית המבוגרת הכי נחמדה שפגשת? שאלה הולי מולי ענתה דנה דנה השומרת שלי. אז נפגיש בניהים והם יתאהבו אמרה הולי. יש לי תוכנית.

פרק13 מערכת יחסים מתוכננת

הולי: דנה דנה בוא נלך ליער נטייל קצת. בסדר ענתה דנה. מולי: אבא אבא בוא נרקב על סוס ונלך ליער בסדר אמר המלך. דנה והולי הגיעו הולי אמרה שהיא הולכת לקנות גלידה והלכה. המלך ומולי הגיעו היא אמרה שהיא הולכת לשירותים והלכה. ואז הם נפגשו זה היה כומנטי הוא ביקש ממנה להתחתן איתו. אבל אם היא תגיע הוא יתחתן עם הכלה הרעה.

פרק14 היום זה היום

היום החתונה הולי הלבישה את דנה בשמלה לבנה מנצנצת עם פרח בצד, השמלה הגיעה עד לרצפה. מולי הלבישה את המלך בחליפה עם פרח בכיס וקופסא בה טבעת נישואין. למרבה הצער הכלה הרעה שמעה את השיחה שלהם אתמול אז היא תכננה משהו כדי שדנה לא תגיע.

פרק15 חייבת להגיע

הכלה הרעה פוצצה את כול הגלגלים באוטו של דנה והיא הדביקה לה מסטיק בשער. הולי ראתה את המסטיק היא גזרה לה אותו בלי שהי תדע. ואז הן הגיעו לאוטו הולי ראתה את הגלגלים המפוצצים והיא אמרה לדנה שעדיף שילכו בכרכרה. החתונה התחילה דנה עדיין לא הגיעה המלך רצה להלביש את הכלה הרעה את הטבעת אך פתאום לפני בשנייה היא באה. הכלה הרעה ממש התעצבנה והלכה הביתה בכעס.

פרק16 סוף
דנה והמלך התחתנו ומולי והולי חזרו להיות אחיות. הן מדי חודש הולכות לבקר את בית היתומים. ועד היום הילדים של הילדים של הילדים שלהן מדברים על זה.

הסוף❤

מוקדש לכל המיקמקים
34
4
296


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
10/08/2016   11:13 אליאורהלוי  4
סיפור יפה
09/08/2016   15:55 חת408  3
סיפור יפה מאוד
09/08/2016   00:14 26ידידיה  2
סיפור מרתק
08/08/2016   22:16 בילצופן123  1
איזה סיפור מהמם