קהילה - היצירות של לולילו4321
לולילו4321

נסיעה למנצ'טר 21/08/2016

לפני שנתיים נסעתי לאנגליה עם אבא ואחותי הגדולה,
אף פעם לא הייתי בחוץ לארץ, ממש התרגשתי. במטוס לא הצלחתי להירדם, בסוף ישבתי על הרצפת המטוס והנחתי את הראש על המושב וככה נרדמתי.
נחתנו בלונדון היתה היתרגשות גדולה,נסענו 4 שעות באוטובוס עד למלון המפואר.
אבא לקח אותנו למסעדה במרכז לונדון,ושם אכלתי את כנפי העוף הכי טעימות וחוץ מזה הגישו לי קוקה קולה כמה שאני רוצה. ממש כיף.
ביום השני טיילנו בלונדון, אכלנו המבורגרים עם גבינה. והלכנו לפארק. בערב קנינו בחנות כלבו סמוכה לבית המלון סושי וסשימו. מוזר היה לי שמוכרים בחנות כלבו אכל וגם בגדים ועוד מוצרים. את הארוכה אכלנו בחדר שלנו במלון.
ביום השלישי עשינו המון קניות בעיר וגם צילמנו את הבגדים לאמא שנשארה בבית.
היום הרביעי היה מרכז הטיול. נסענו ברכבת מהירה לעיר מנצ'סטרלצפות במשחק של הקבוצה שאני אוהד מנצ'סטר יונייטד. אבל היו עבודות בדרך ולכן הנסיעה היתה איטית וארוכה מאוד. חשבתי לעצמי שנאחר למשחק.
כשהגענו לתחנת הרכבת נסענו עם הרכבת החשמלית למגרש הכדורגל שם אכלנו "פיש אנד ציפס" שזה המאכל הלאומי באנגליה.
מזג האוויר היה מאוד קר.
אני ואבא הינו עם בגדים קצרים רק אחותי לבשה ארוך אבל דק וגם לה היה קר.
המשחק היה היה נגד QPR. קבוצה לא כל כך טובה. ניצחנו 4:0. איזה כיף.
בדרך חזרה לרכבת הלכנו ברגל עם המון אנשים שיצאו מהאצטדיון. היה עמוס מאוד.
יום למחרת נסענו לעיר ועלינו על הלונדון איי, ראינו את כל העיר בגלגל הענק. נסענו האוטובוס מיוחד שהופך באיזה שהוא שלב לספינה וככה סם שטנו בנהר התמז, ראינו את הארמון של המלכת אנגליה. וטיילנו בהייד פארק וראינו סנאים