קהילה - היצירות של 600anna
600anna
14
2

הסוד של מקס 01/09/2016

רייני ומקס היו בסך הכל שני אחים רגילים, שרבים, משלימים, ועושים שטויות ביחד.
רייני כל הזמן נכנסה לחדר של מקס ללא ידיעתו, ומקס שנא את זה מאוד. פעם אחת הוא אפילו התחבא בארון וכשרייני נכנסה קפץ עליה והפחיד אותה מאוד.
הסיבה שמקס לא רצה שרייני תיכנס לו לחדר, היא שהוא היה מאוהב באלכסיס, בתה של מיקיאוולי האיומה.
אבל אלכסיס אהבה רק שלושה דברים, את עצמה, את עצמה, ואת עצמה. הדבר היחידי שאלכסיס אהבה חוץ מאת עצמה היה חיית המחמד שלה, פנסי.
פנסי שנאה את מקס וגם מקס שנא אותה. אבל אפילו הנביחות החזקות של פנסי לא גרמו לאלכסיס לשים לב אל מקס. כל היום היא הייתה שקועה בטלפון שלה ולא שמה לב מה קורה סביבה.
מכיוון שאלכסיס לא בדיוק התנהגה יפה לחברות שלה, כולן עזבו, חוץ מאחת, דולי. דולי הייתה פרא אדם. בכל פעם שדולי הייתה עצבנית, היא גדלה למימדים ענקיים. זה הפחיד מאוד את כל האויבים של אלכסיס, חוץ מאת זואי.
זואי הייתה ילדה אמיצה וחייכנית, שאהבה בסתר את מקס. זואי הייתה היחידה מבין כל הבנות במיקמק סיטי שלא פחדה מאלכסיס.
התחילה שנה חדשה, ומקס התחיל ללכת לחוג כדורסל. רייני כמובן ניצלה את ההזדמנות והלכה לבדוק מה קורה בחדר של מקס. בכל שבוע הייתה מחפשת קצת, ומסדרת מהר לפני שמקס היה חוזר. באחת הפעמים רייני גילתה את היומן של מקס.
רייני פתחה את היומן ושקעה בקריאה עמוקה. לפני ששמה לב, עברו ארבעים וחמש דקות ומקס חזר מהחוג. הוא ראה אותה בתוך החדר שלו, ועוד קוראת ביומנו האישי! הוא חטף את היומן מידיה בדיוק בשניה הנכונה! זה המשפט שרייני הייתה שקועה בקריאתו: באותה שניה התאהבתי באלכסיס...
היומן נחטף מרייני בדיוק בשניה שקראה את המילה התאהבתי. אם היה מתעכב בשניה אחת בלבד, רייני כבר הייתה יודעת במי הוא מאוהב!
בשבועות הבאים מקס לקח את היומן איתו לחוג הכדורסל.
רייני לא הפסיקה לחשוב במי הוא מאוהב, אבל לא הצליחה לחשוב על אף אחת. באחד הימים רייני ישבה על הספסל בפארק המינימיק וקראה ספר פנטסיה כהרגלה, כשלפתע הבזיק במוחה רעיון גאוני!
בזמן אימון הכדורסל של מקס נכנסה רייני אל תוך האולם הגדול ואמרה למדריך שאבא שלה רשם אותה לחוג הכדורסל. זה היה בערך נכון... ליתר דיוק הכרטיס אשראי של אבא שלה רשם אותה לחוג ולא אביה בכבודו ובעצמו.
בשבעות הבאים רייני שיחקה טוב כמו שאר הבנים שהיו גדולים ממנה בשנה או שנתיים. באחת הפעמים רייני אמרה למדריך שלא הרגישה טוב, והלכה לשבת בצד. כמובן שרייני לא באמת לא הרגישה טוב, היא אפילו הרגישה מעולה על כך שהיום תגלה במי מקס מאוהב! היא פתחה את היומן שלו וחיפשה את הנקודה בה הפסיקה...
באותו הרגע זואי נכנסה אל האולם. המדריך היה אחיה הגדול והיא רצתה לתת לו משהו שהשאיר בבית. היא הלכה לכיוון רייני ושאלה אותה מה היא קוראת. רייני סיפרה לה את כל הסיפור על מקס והן חיפשו ביחד את העמוד הנכון. זואי קייותה בכל ליבה שמקס מאוהב בה... ואז הן גילו. "הוא מאוהב באלכסיס." אמרה זואי ביובש. היא תהתה לרגע אם כדאי לה בכלל להמשיך לאהוב אותו או שאין לה סיכוי ועדיף להמשיך הלאה.
רייני כל כך כעסה על מקס שלא סיפר לה את סודו הגדול, ורצה להביך אותו בפני כל חבריו כשתצעק את סודו הגדול.
זואי יודעת לקרוא אנשים ולכן רצה והזהירה את מקס. מקס תפס את רייני והסביר לה שפשוט לא יכל לספר לה "מפני ש... מפני ש...." "מפני שמה?" שאלה רייני."מפני שפחדתי שתצחקי עליי..." " אני לא כועסת יותר, ואני מבטיחה לא לספר את זה לאף אחד." אמרה רייני.
בשלב זה, קוראים יקרים, אתם בטח חושבים שמקס יתאהב בזואי והם יחיו ביחד באושר ועושר לנצח. אבל לא, היא בסך הכל מנעה משישה חברים לדעת את סודו, וחוץ מזה, אהבה זה לא דבר רע.
אבל בכל זאת, מקס הבין שאלכסיס אולי יפה אבל היא לא מתייחסת אליו בכבוד. בעצם, היא לא מתייחסת אל אף אחד. הוא פשוט לא אהב אותה יותר. זואי, יודעת לקרוא אנשים. והיא מאוד שמחה לדעת את זה.
כמה ימים לאחר מכן, ביקש מקס מהמוכר במיקפה מילקשייק תות. גם זואי רצתה להזמין, אבל מקס נזכר ששכח את הארנק בבית. בעודו מתווכח עם המוכר, זואי נתנה לו כסף לקנות את המילקשייק. מקס שילם והלך לדרכו.
למחרת, שניהם נפגשו במיקפה אך הפעם מקס הביא כסף. מקס נתן לזואי את הכסף מכיוון שחשב שהוא חייב לה. זואי אמרה לו שהכסף שהיא הביאה לו אתמול היה לתמיד והיא לא צריכה שהוא יחזיר לה.
מקס הבין שזואי גם טובת לב שעוזרת לזולת וגם הצילה אותו מפני זה שחבריו יצחקו עליו. הם התאהבו וחיים באושר ועושר עד עצם היום הזה.
17
5
217


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
18/09/2016   11:41 מיקסיון246  5
מיק-כל הכבוד!! ממש מעניין
11/09/2016   16:40 mikiy1234  4
מהמםםםםם
09/09/2016   21:51 לולוש824  3
יפה
09/09/2016   18:48 פלורה3000  2
מושלם!!!
07/09/2016   14:35 נועה בראון  1
יפה