קהילה - היצירות של בנייהודה7
בנייהודה7
8
4

יהלום הדרקון 23/09/2016

פרק1-הבחירה
"סוף-סוף",הייתי יכול לבחור לי דרקון משלי.
שמחתי כל-כך,שלא ישנתי. לפתע קמתי ושמתי לב שהשעה 9:00, כעסתי כלכך משום שפספתי את תורי לבחור ביצה. אך רצתי מיד ל"מעבדת דרקון" כדי להשיג ביצה אם נשארה אחת.אך לא נשארה שום ביצה עד שהמדען נתן לי ביצה על כך שבשבועות האחרונים עזרתי לו.
פרק2-אימון הדרקון
הלכתי הביתה במהירות ."מעניין איזו ביצה זו?" חשבתי לי בזמן שחייגת למאמן דרקון ידוע בשם אלדור. אלדור הגיע לביתי ואימן אותי אך להיות דרקון מסטאר, וזה הצליח. לאחר מכן הלכתי לבדוק מה שלום הביצה והיא בקעה קראתי לדרקון סוניק.
פרק3-דמות מסתורית
כאשר האכלתי את הדרקון הרבה זמן הוא הפך לדרקון בוגר וטסתי איתו גבוה בשמיים. היה מזה כיף, עד שראיתי דמות מסתורית שלכדה את מבטי
"טוס לדמות ששמה,סוניק!" אמרתי בקול רם.
וכשסוניק הגיע הדמות המסתורית הייתה המדען שנתן לי את הביצה. הוא אמר:"הדרקון שלך הוא אחד הדרקונים החזקים בעולם והם: מהירות,חישול,אשליה,אפוקליפסה,תהום,בלתי צפוי
ואלף-שנים."
פרק4-המערה
לאחר ששמעתי מה שהמדען אמר לי,הלכתי למערה ושם מצאתי פתח המוביל לממלכת הדרקונים. ראיתי את חאליסמיק וג'ון מיקסנואו והם אמרו לי "מישהו רוצה להשמיד את כל המימדים ולבנות מתוכם מימד חדש". חשבתי שזאת מיקיאוולי, אך זו לא הייתה מיקיאוולי זה היה המלך הנעלה.
פרק5-האמת על המלך הנעלה
כשגיליתי שהמלך הנעלה רוצה להשמיד את המימדים, חיפשתי אותו כדי לחסל אותו. כשמצאתי אותו גם לו היה דרקון, דרקון האפוקליפסה. נלחמתי נגדו והדרקון שלי נלחם נגד הדרקון שלו,זה נהיה קרב קשה יותר בכל רגע "אתה לעולם לא תנצח אותי!" צעקתי בחוזקה.
הצלחתי לעלות את המסיכה שלו משום שזו מסיכה המחוברת לקסדה, התברר שהמלך בנעלה הוא אני מהעבר ואם הוא יושמד גם אני אושמד.
פרק6-האיחוד
נלחמתי נגד המלך הנעלה ופתאום כל הדרקונים שהמדען אמר לי התאחדו לדרקון המורשת שהוא דרקון סיני. נלחמתי נגדו עם הדרקון אך גם המלך הנעלה הצליח לשלוט עליו.עד שהדרקנים הפסיקו להתאחד וסוניק התאחד איתי ואותו דבר קרה למלך הנעלה הוא התאחד עם אפוקליפסה.
הקרב הפך לקשה והחלטתי להשתמש בכל כוחו כדי להביס אותה וגם המלך הנעלה עשה זאת,הקרניים נפגשו וחיסלו הכל."אני אנצח!" אמר המלך הנעלה, בזמן שהקרניים התאחדו גם אני והמלך הנעלה. והשלום בכל המימדים חזר.
הסוף!!!
3
112


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה