קהילה - היצירות של אגממק12
אגממק12
23

קסמי מיקמק לכתב אורח 24/09/2016

קסמי מיקמק

פרק1:בוקר טוב

"בוקר טוב" אמרתי לאמא שלי ,"בוקר טוב חמודה יש לך היום את הצופים" ,ישש אמרתי היום אנחנו יושנים
בחוץ. "סיפרתי לך ,המשיכה אמא שעוד מעט ראש השנה?","לא,לא סיפרת לי" אמרתי "וואי תראי מה השעה! ,אני מאחרת לצופים!, "ביי אמא" "ביי חמודה"
אמרה אמי .

פרק2:מיק צופים

"היי חבר'ה" אמרתי, פתאום, שמעתי קול לא ממש מוכר אומר "היוש" נבהלתי, וכמעט התעלפתי "ראיתי כלבה שמדברת?!" ,"כן" אמרה המדריכה, נפלתי על רגליי ,לא יכולתי להסתכל עליה כי הקולר שלה היה כל כך זוהר,עד ש.........

פרק 3: מיק החולים

פקחתי את עיני, ופתאום ראיתי את עצמי במיק החולים
,שוכבת על מיטה, "מה קורה פה!"אמרתי, "הסתנוורת והתעלפת" אמר איש גבוה, "אני רוצה לחזור לאמא שלי" בכיתי, "אמא שלך עוד מעט באה, היא במכונית" אמר האיש הגבוה "קוראים לי מוקי56אליס" המשיך האיש הגבוה, "לי קוראים מיקימית8" אמרתי,"מיקימית?"
המשיך מיקו, "את מיקימית פולי?" "כן" אמרתי.

פרק 4 מפורסמת

מיקו אמר,"דיברו עליך בחדשות, לפניי בערך .. אממ שנה!, את זאת שהעלימה את הנשק של פרוטוביס"
"פרוטאביש? מי זה פרוטאקיס?" אמרתי, "פרוטוביס הוא הלוחם הכי אכזר בכל רחבי מיקמק סיטי, בעצם בכל רחבי מיקמק!" אמר מיקו"את הצלת את מיקמק סיטי, אבל הוא מחק לך את הזיכרון, כדאי שלא תדעי על הקסם,את נהיית מפורסמת כל כך.עד שפרוטוביס מחק לכל תושבי העיר את הזיכרון,כולל לך,למזלי הייתי במיקפולקו כאשר הוא מחק לך את הזכרון"

פרק 5:לומדים בבית ספר

"מיקימית" אמר מיקו,"את חייבת ללכת לבית ספפר לקוססמים"גימגם מיקו,"אז בעצם אתה רוצה שאלך לבית הספר לקוסמים?" התפהלתי "כן" המשיך מיקו "אני רוצה שתלכי לשם,יהיה לך ממש כיף, וגם תלמדי דברים חדשים" "אוקיי" אמרתי כולי בהתפהלות.
למחרת סיפרתי לאמי את כל מה שקרה,ואמי רשמה אותי לבית הספר לקוסמים קטנים,"ישש" אמרתי,ואז אמי נכנסה הביתה,הלכתי לבית הספר לקוסמים, היה לי ממש כיף להיות שם. "היי אמא"אמרתי,כאשר חזרתי מבית הספר, והראיתי לה את השרביט והגלימה שלי,"וואו" אמרה אמא בתמהון.

פרק 6:רואים חדשות, ופתאום.......
"בוקר טוב אמא" "בוקר טוב מאמי" אמרה אמא בהודה צופה כולה במתח בחדשות מיקמק, התישבתי לידה וצפיתי איתה, הם דיברו ודיברו ודיברו ,אני חייבת להודות שזה היה קצת משעמם,עד שהגיע החלק שאמא ציפתה לו.
פרוטוביס השיג כלי נשק והגיע למיקמק סיטי,מדובר במקרה כואב ביותר,פרוטוביס פגע קשות במוקי56אליס
אמר מישהו בטלויזיה, באותו רגע שאמר מוקי56אליס התחלתי לבכות,אמי גם בכתה.

פרק 7:השמדה עצמית

ביום שלמחרת יצאתי מהבית, והלכתי למקום המחבוא של פרוטוביס, שניה לפניי שראיתי אותו השומרים שלו קשרו אותי,נעצתי בוא מבט מתחנן שישחרר אותי,ובמקום שישחרר אותי הוא עף באוויר בניגוד,לרצונו כנראה ששלטתי בוא,לכל מקום שהזזתי את העניים הוא פשוט עף לשם,ואז פתאום דלת נפתחה חתכתי את הקשר,ומיד רצתי לשם,ידעתי שיש לי השפעה חזקה מאוד על פרוטוביס,ולכן לא פחדתי, בתוך החדר ראיתי הרבה אנשים קשורים לעמודים ובינהם מוקי56אליס!,"מוקי!" אמרתי כולי בהתלהבות,שחרתתי את כולם ויצאתי מהחדר פתאום ראיתי את פרוטוביס לוחץ על כפתור השמדה עצמית ובורח, היינו חייבים לברוח משם בשיא המהירות,לפניי שהכול יתפרק עלינו, לפניי שכולנו הספקנו לברוח ....

פרק 8:מצילים את מוקי
הבניין התפרק על חלקינו ,אני לא בינהם אך מוקי כן,פתאום שמעתי צלצול טלפון,"הלו" אמרתי ,זה היה מישהו מבית הספר לקוסמים קטנים, הוא רצה להפגש איתי ,אמרתי לו כל מה שקרה ואז במפתיע הוא ניתק,לפניי שאמרתי לו ביי,כעבור כמה דקות של בכי ראיתי את כל ילדי בית הספר שלי , הם עמדו ליידי,אחד מהם אמר לנו {לילדי בית הספר ולי} לנעוץ בבניין מבטים ולהזיז את האריסות יחד, עשינו כבקשתו וזה הצליח!
חיבקתי את מוקי והחזרנו את כולם לבתים.

פרק 9:להציל את בית הספר

למחרת הלכנו לבית הספר וראינו את פרוטוביס מנסה להשמיד את בית הספר! "אוי לא " צרח ילד אחד."אנחנו גמורים" אמרה הילדה שעמדה לידו, נעצתי מבט בפרוטוביס והוא עף כפי שקרה אתמול,נאלצתי להשמיד את פרוטוביס ועשיתי זאת.

פרק 10:בעושר ואושר

למחרת כולם ברחוב ביקשו ממני חתימות,לבסוף הצלחתי להמלט משם,הלכתי לבית הספר וכולם העריצו,אותי ילדי כיתתי רצו שאהיה מורה ואלמד אותם איך ילדה אחת הזיזה באויר משהו כל כך כבד,אפילו יותר ממנה.
לבסוף הזמנתי את כולם לבית שלי ועשינו מסיבה גדולה.

הסוף!

מקווה שאהבתם

מוקדש ל #, כל המיקמקים ,שאהבואתהסיפור#, מיקימית8
10
1
159


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
27/09/2016   15:37 ♥אגממק12  1
תודה רבה♥