קהילה - היצירות של אמרלד8
אמרלד8
2

מיקסיפור-מיקסינדרלה 25/09/2016

היה היתה פעם מיקמקית בשם מיקסינדרלה אמה של מיקסינדלה נפטרה ואביה התחתן מחדש.
לאישה החדשה של אביה היו שתי בנות מיקמקיות יפות אבל רעות.
אחרי כמה זמן אביה של מיקסינדרלה מת,ואישתו החדשה החליטה שמעכשיו מיקסינדרלה לא תגור בחדרה היא תישן במטבח וכל שאר היום תנקה ותצחצח את הבית,היא הפכה אותה למשרתת.
יום אחד המיקאחיות החורגות של מיקסינדרלה ואמן קיבלו הזמנה לנשף של המיקנסיך שבו הוא יבחר לעצמו כלה,הוא הזמין את כל המיקמקיות שהיו בגיל המתאים ויכלו הינשא לו.
מיקסינדרלה ממש רצתה לבוא אבל האם החורגת שלה לא הסכימה!
בערב של הנשף אחרי שהאחיות והאם הלכו,מיקסינדרלה בכתה נורא,היא ממש רצתה ללכת לנשף!
פתאום הופיעה מולה מיקמקית עם כנפיים,מיקפיה, שאמרה לה "אני המיקפיה הטובה שלך עכשיו אני יעשה קסם ותוכלי ללכת לנשף אבל תזכרי את צריכה לחזור עד שעת חצות" היא הפכה את הבגדים של מיקסינדרלה לשמלת נשף יפיפייה,הפכה דלעת למרכבה ונתנה לה נעלי זכוכית.
כשמיקסינדרלה הגיע לנשף המיקנסיך רצה לרקוד רק איתה והיא ממש ממש נהנתה האחיות החורגות שלה והאם החורגת שלה לא זיהו אותה בכלל.
מיקסינדרלה כל כך נהנתה שהיא לא שמה לב לשעה,פתאום השעון התחיל לצלצל מיקסינדרלה הבינה שממש בעוד רגע כל הדברים שהמיקפיה נתנה לה והיא תחזור להיות מלוכלכת כולה,אז היא התחילה לברוח באמצע המדרגות נעל זכוכית אחת נפלה לה הי רצתה להרים אותה אבל הבינה שעוד מעט חצות ואין לה זמן אז היא ברחה,הגיעה הביתה והלכה לישון.
בבוקר למחרת היא גילתה שהמיקנסיך הכריז שמי שנעל הזכוכית תתאים לה תינשא לו ותיהיה המיקמלכה,מיקסינדרלה שמחה מאוד כי היא ידעה שהנעל תתאים רק לה.
בצהריים המיקנסיך הגיע אליהן הביתה,האם החורגת אמרה למיקסינדרלה להיכנס למטבח ולא לצאת ממנו כדי שהמיקנסיך לא יפגוש אותה ויפגוש רק את המיקמקיות האחיות החורגות שלה.
המיקנסיך נעל למיקמקית הראשונה את הנעל כדי לבדוק אם היא מתאימה לה,הנעל לא התאימה.
אז המיקנסיך נעל לבת השניה את הנעל כדי לבדוק אם אולי לה הנעל מתאימה,הנעל לא התאימה.
"יש לכן פה בבית עוד מיקמקית?" שאל המיקנסיך "לא,רק משרתת" אמרה האם "הביאו אותה!" ציווה המיקנסיך,האם הביאה את מיקסינדרלה למדוד את הנעל.
המיקנסיך נעל למיקסינדרלה את הנעל,הנעל התאימה.
המיקנסיך התחתן עם מיקסינדרלה ומאז הם חיו באושר ועושר עד עצם היום הזה.
2
54


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה