קהילה - היצירות של shirel107
shirel107
33
9

כד קטן.. 15/10/2016

"כד קטן, כד קטן שמונה ימים שמנו נתן.. כל העם אז התכנס והכריז הוא זה הוא נס!.." כל פעם השיר הזה מרגש אותי מחדש. הרבה דברים קרו לי באותו שיר ועכשיו תבינו..
ודרך אגב שמי הוא מיקיון ואני שמח להכיר אתכם!!
יום אחד ביום נר רביעי של חנוכה, אני זוכר זאת היטב, חבר שלי מיקרום ואני יצאנו טיפה לטייל ברחוב להריח את ניחוח הלביבות והסופגניות הטעימות, לראות את הילדים הקטנים משחקים בסביבונים שלהם ולראות כולם שמחים ומאושרים לחג. אני פתאום ראיתי דוכן של טעימות של סופגניות במילוי מלפפונים, איכס! אבל רציתי סתם לכיף לצחוקים ולטעום את הסופגניה המוזרה. קראתי למיקרום והלכנו לשם. זה היה מעבר לכביש אז היינו צריכים לחצות אותו, ומרוב התלהבות פשוט רצתי כדי שלא יגמרו ואז.. חכו שנייה אני אקח סופגניה.. אוקיי נחזור לסיפור. אולי נמתח אתכם עוד קצת אלא מה הבעיה בסופו של דבר תקראו את זה!..
אז נמשיך: בום טראח אתם יודעים מה קרה לי??? נדרסתי קשות בראש ובבטן!! אוקי עכשיו ילדים יש לקח מהקטע הזה, תמיד תסתכלו לכל הצדדים לפני שחוצים ונזהרים בכביש!!
מיקרום זאת ולא הצליח לזוז!! כולם קראו מהר למד''א ובאו לאסוף אותי.
"אתה מרגיש טוב, בחור?" שאלו אותי בבית חולים כמובן שלא עניתי! לא הצלחתי לדבר הרגשתי שאלו הימים או שעות שאני חי!... מיקרום ישב לידי והבין שהמצב לא טוב. הוא לא רצה שאלך.
ערב, לילה, כולם מדליקים נר רביעי של חנוכה, גם אנחנו בבית החולים. אני ומיקרום נשארנו לבד בחדר, הרגשתי שבא לי למות!! מיקרום התקרב אליי ואמר ובדיוק הרופא נכנס ושמע אותו אומר:"אל תוותר, אני תמיד איתך פה!!!".
ובאמת כך היה, שבועות של שיקומים, של בדיקות, עם תמיכה של כולם, ובאמת היה שלב שכבר הצלחתי לעמוד על רגליי.
בטח אתם שואלים את עצמכם, "מה הקשר השיר כד קטן?!" , אז עכשיו אסביר.
בסוף שיקומי המיק רופא בא אליי ואמר לי:"אתם בדיוק כמו השיר כד קטן. מדבר קטן הפך לנס גדול כלומר- רק ממילים שכל בן מיק יכול להגיד עזרו להשתקם, למרות שרוב הסיכויים זה לא יכל לקרות. אבל רק בזכות אמונה, תמיכה ומיקרום והמיק רופאים הצלחתי! ובזכותם אני חי!
אז עכשיו, כל יום נר רביעי של חנוכה, כשאנו שרים כד קטן, אני נקשר אליו אישית.
מסקנה: הכד הציל אותנו ובזכותו חיינו
לקח: תזהרו בכבישים!

אני מאחל לכם , לכל המיקמקים וישראל , חג חנוכה שמח!!!
13
1
197


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
12/11/2016   10:12 מיקסיון246  1
לקח חשוב כל הכבוד!