קהילה - היצירות של תלתליק
תלתליק
260
11

5 טיפים למתולתלות 31/10/2016

זה היצירה השניה בספיישל תלתלים הנה הטיפים למתולתלות

1הימנעי מהחום – מכשירי מעצבי שיער כמו פן, מסלסל וכו' בשימוש על בסיס יומיומי לא עושים דבר מלבד לגרום נזק ולהפוך את שיערך ליבש ולא בריא לכן אם את משתמשת במכשירים הללו, הפסיקי. כדי לתקן את הנזק הקיים גזרי את קצוות השיער וייבשי את שיערך באופן טבעי.

2אל תחפפי את שיערך כל יום – חפיפה יומיומית גורמת לשיער לאבד את השומנים הטבעיים שלו וכתוצאה מכך הוא הופך ליבש ומקורזל, בעיה נפוצה לבעלות שיער מתולתל…זכרי שתלתלים דורשים הרבה יותר לחות מאשר שיער חלק לכן זו שיטה לא ממש טובה לחפוף כל יום. במקום זה, חפפי את השיער שלך בין פעמיים לארבע פעמים בשבוע. כמו כן ניתן להשתמש במרכך לשיער מתולתל לסירוגין.

3בחרי את השמפו והמרכך הנכונים לך – הבחירה אולי נראית לך סתמית אבל היא מאוד חשובה. לסוג השמפו והמרכך יש השפעה גדולה על שיערך. לכל שיער יש את הצרכים שלו ולכן לנראות התלתלים תהיה השפעה ישירה במידה ותשתמשי בסוג לא מתאים.

4 הימנעי מייבוש השיער במגבת – כשאת משפשפת את השיער בעזרת מגבת זה גורם לחיכוך המגדיל את רמת התלתול של השיער שלך כשהוא יבש, לכן כשאת עדיין במקלחת סחטי את השיער בעדינות ועטפי את השיער במגבת במשך 10-15 דקות. לחלופין תוכלי לנגב את השיער בחולצת טריקו ישנה.

5 חפפת את השיער? השתמשי במים קרים לשטיפה האחרונה – הנה הסוד הגדול לאילוף התלתלים שלך! השתמשי במים הכי קרים שאת יכולה כשאת שוטפת את שיערך. שימוש במים חמים בזמן שטיפת השיער הופך את השיער לקשה בעוד שמים קרים "סוגרים" את השערה והופכים את התלתלים למלוטשים ומבריקים כשהשיער מתייבש. במידה ואת לא יכולה לשאת את הרעיון של מקלחת קרה, תוכלי לשטוף את השיער בכיור.
קישור ליצירה הראשונה של ספיישל תלתלים



רוצים עיצוב? תתאמו איתי פגישה בתגובות או שתחפשי אותי בכפר (חנות הקסמים) בשרת קוקוס

מוקדש לכלהבנותאםהתלתלים
11
250


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה