קהילה - היצירות של מנהלת632
מנהלת632
7

גינגית 06/12/2016

שלום לכולם! אני מציעה לכולם לקרוא את הספר גינגית אני אגיד עכשיו על מה מסופר:
באמת לספר קוראים גינגית והאוצר המסתורי השם השני של גינגית הוא גילה אז מסופר על שנופר,מעין,גינגית,ושני הם חברות שאי אפשר להפריד בינהם.
ההורים של גינגית נוסעים לאילת עם זיו התינוק בלי גינגית ומשאירים את גינגית עם סבתא יולי.
גינגית אמרה:"הייתי מעדיפה את סבתא רחל סבתא יולי היתחתנה מליון פעמים".ופיהקה. אבא היתערב ואמר:"היא היתחתנה חמש פעמים הוא ציין". הפרידה הייתה קצרה וכואבת.
סבתא יולי לא באה. אמרה גינגית בשימחה לאמא ואבא שלה:"אם סבתא יולי לא תבוא אתם תשארו בבית! קבעה גינגית. אבל סבתא יולי באה. נתנו לגינגית איפון שתוכל להיתקשר עם יש בעיה עם סבתא.
למחרת בבוקר גינגית כימעט לא איחרה לבית הספר!
שאלו חברותה סבתא שלך הכינה לך משהו טעים?! שאלו בסקרנות רבה חברותה. אמרה גינגית:" ממש ממש לא היא אפילו לא העירה אותי!אמרה בכעס.
אמרה מעין:"סבתא שלי תמיד מפנקת אותי"!.
למחרת ראתה סבתא וגינגית פרח על יד סף הכניסה שישה פעמים!...
אחרי שחזרה מהבית הספר סיפרה לסבתא את הסיפור יש להם. שכן חדש והילד של הבעלים קוראים לו דוד והם חושדים שדוד מאוהב בגינגית. סבתא וחברותה של גינגית סיכמו שאחר הלימודים בשלוש וחצי הם יפגשו ילכו לעיר וישירו. גינגית לא אהבה את הרעיון. באו חברותה והם הלכו לעיר ושרו כולם הסתכלו עליהם גינגית עמדה שלוש צעדים מאחור. הם חזרו הביתה סבתא סיפרה לגינגית שהן הולכות לחפש אוצר למחרת. גינגית לא האמינה באוצרות היא לא ידעה מה לעשות.! היא הלכה למרתף ואת מי היא פגשה שם! את דוד!! היא שאלה מה אתה עושה פה. הוא אמר שקר לו וכאן חם. ואני סיפרתי לו את הסיפור על הסבתא שלי והוא נתן רעיון שניקנה תכשיט זול ולסבתא לא היה אכפת אם זה עתיק.. כך הם עשו קנו תכשיט והלכו למקום חפרו. ראתה אותם סבתא וחברותה של גינגית. סבתא הבינה שהם רוצים להחביא את התכשיט. ובאותו הרגע גינגית ראתה אוצר אמיתי. אבל סבתא רצתה להוכיח אם זה אמיתי וזה היה אמיתי.... אמרה גינגית :"אני נישבעת לך שזה אמיתי. אמרה סבתא יולי:"את הגילוש הזאתי אני אוהבת.! גינגית אמרה :" ואני נישבעת עוד משהו אם תיקראי לי שוב פעם אחת גילוש אני אקרא לך סבא. הסוף.

מוקדש לכולם!
11
3
125


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
26/12/2018   17:51 peach185  3
הסיפור היה מרתק ומעניין!
10/12/2016   19:36 שוקו8048  2
אני קורא ספר שקוראים לו גינגי :))!!
09/12/2016   16:11 מוקי86428  1
מרתק ומושלם!