קהילה - היצירות של 8837הנסיכה
8837הנסיכה
2
5

h2o_ 16/12/2016

שלוש נערות ששמן לילי אבי וכוכב. בבית של לילי היתה לה אחות קטנה שמה היה ניקסי ואמן של לילי וניקסי נפרדה מאביהן.
בבית של אביה של אבי נפטר והיא נשארה רק עם אמה.
ובבית של כוכב יש לה אמא ואבא .

יום אחד בתיכון לילי אמרה לליאור (ידיד קרוב של שלה) אמרה לו: הי ליאור!"- הי!" ענה לה
לילי אומרת :" הי רוצה אולי שנשוט עם החברות שלי לאי מימקו?"-"בטח"-"טוב אני אשאל אותם אתקשר אליך עם הן ירצו"-( צ ל צ ו ל)"טוב ביי"

אחרי הלימודים:
לילי אומרת:" הי רוצות לבוא איתי ועם ליאור לאי מימקו?"- "כן ברור"-"כן"-" סגרנו!".
(מ ת ק ש ר ת)-"הי ליאור!"-"הי מה קורה?"- " בסדר, אה לגבי השאלה שלך,כוכב ואבי הסכימו לשוט לאי מיקמקו"-" נהדר,ניפגש בנמל"-"טוב".
כוכב אבי ולילי וליאור עלו לספינה הקטנה של ליאור ושטו לאי מיקמקו.
הם שחו בסנפירים בחוף ששם וצללו ושחקו ובערב ליאור נרדם אבל לילי אבי וכוכב לא הצליחו להירדם.
אבי אומרת:" רוצות לעשות סיבוב קטן באי?"- "כן"-"טוב סיבוב קטן לא יזיק". הם עלו קצת בגבעה עד שהגיעו למקום די חלק קרוב למים , כוכב ואבי הצליחו לקפוץ מעל זה אבל לילי נפלה איכשהו למערה וכוכב ואבי אחריה כדי לעזור אבל מתבבר שאי היה אפשר לעלות בחזרה.
הן המשיכו ללכת עד שראו מדרגות ובסופן ראו בריכה מדהימה!
וכוכב אמרה:"גובה פני המים עולה ויורד"-"אז מה?"-"זה אומר שהבריכה מחוברת לים!נוכל לצאת מכאן! אני אבדוק כמה מטרים זה". וכשחזרה אמרה שזה רק 20שניות אבל לילי לא יודעת לשחות... כעבור כמה זמן הירח המלא התקדם לעבר הבריכה ולילי בכל זאת החליטה ללהיכנס. כשהאור הירח האיר על שלושת הבנות המים בעבעו ושלוש תיהן שחו ויצאו וחזרו לשק השינה שלהן.
בבוקר:
לילי הלכה לה להתקלח נכנסה וכעבור עשר שניןת פתאום במקום רגלים היא ראתה זנב כחול ארוך שמחור אליה!,וכוכב הלכה לחוף שמה את המגבת והים היה רגוע נכנסה למים שחתה ואהל זא הרגישה משהו מוזר וראתה גם היא זנב שמחובר אליה!,ואבי היתה בבית שלה בחדר שלה עשה מצגת ושתתה קצת מים אבל המים נשפחו עלי כי השולחן רעד קצת בגלל שהשעון המעורר שלה צלצל וגילת גם היא זנב!.

בלימודים: לילי פגשה את כוכב ואת אבי ושלושתיהן אמרו יחד גדל לי זנב!, הן שתקו והבריון של הכיתה לוקו רצה לעשות למה מתיחה ולהשפריץ עליה מיץ אבל פתאום כשלילי אבי וכוכב עשו תנועה אחת ביד המים נשארו במקום ורחפו ונקפאו והתאדו!...

עד כאן עם תרצו לדעת את ההמשך שילחו לי בדגובות

מוקדש ליאלXמלכה
4
2
81


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
20/12/2016   18:47 תולי5  2
תעשי עוד פרק!!!!!!
19/12/2016   21:24 8837הנסיכה  1
היי "חברה" למרות שלא הגבתם אוף אבל בכל יעשה פרק שני