קהילה - היצירות של הדס37
הדס37
17
2

אורלי והמיק ג'יני הקסום! 29/12/2016

יום אחד בבקתתה של אורלי קרה פלא, קסם, משהו מדהים!
אורלי היא אישה רווקה בת 34, אין לה הרבה כסף ורוב זמנה היא בבדידות. לאורלי יש חנות בובות קטנה בפינת העיירה לוס מיקמק. אורלי אוהבת מוזיקת רוק קלאסית, היא אוהבת לצייר וגם מוכשרת בזה.
אז הכל התחיל ביום סוער וגשום, אורלי נשארה בחנות עד מאוחר מפני הגשם, היא ניקתה את במת הבובות הקטנה מעץ שהייתה, היא שיחקה קצת עם הבובות המיקמק הקטנות שהיה על המדף שמעל בובות החרסינה.
כשהפסיק הגשם אורלי מיהרה לבקתה שלה, היא הפכה את שלט ה"פתוח" לשלט "סגור" יצאה מהחנות ונעלה אותה.

ב21:59 הגיעה לבקתה שלה, היא סידרה וניקתה את הבקתה, אכלה ארוחת ערב טעימה שכללה: חביתה, סלט ולחם. לאחר שאכלה מיהרה למקלחת ולמיטה, כן עוד יום אצל אורלי, אורלי רגילה לזה כי בלוס מיקמק קר מאוד ויש גשם אפילו בקיץ! בשבילה זו שמחה רבה לראות את השמש בבוקר, לראות נוף יפה וצבעוני ולא רק נוף אפור ומושלג, אורלי אוהבת לטייל, אך בגלל הגשמים ומזג האוויר איננה יכולה לצאת החוצה ולטייל.

אורלי קמה בבוקר בפלא, שראתה שמש, פרחים יפים, שמיים בצבע תכלת, עננים יפים ולבנים ושמש חזקה.
אורלי הביטה שוב פעם וצבטה את עצמה היא חשבה 'אולי אני חולמת?' ושישפה את עינייה, אורלי לא האמינה למראה עינייה היא הייתה מוקסמת ביותר, היא הגיעה לסלון ופתאום נשמע צילצול לטלפון הביתי שלה, "שלום, מדברת מיקאראלה אני שמחה להודיע לך שזכית בשתי מיליון שקל", וואלה! היא זכתה, אורלי הייתה בטוחה שזה חלום או סתם מזל טוב,"כלומר, שמונה מליון שקלים!" אבל אז שמחה עוד יותר כשהודיעו שהעלו את הפרס לסכום מטורף של 8,000,000 ש"ח!

אורלי מיהרה להתלבש ולקחת בגדים המתאימים לקיץ ובום שיצאה, היה סערה, גשם, ברד רעמים ושלג! אורלי רצה חזרה לבקתה ופוף, היה שמש, פרחים צבעוניים ממש כמו לפני שיצאה, אורלי יצאה שוב החוצה ופוף, שוב גשם.
אורלי לא הבינה מה קורה, אולי בבקתה יש קסם מזל?
היא מהירה לרדת במדרגות למרתף, אורלי לא האמינה למראה עינייה, היה שם מיק ג'יני! "שלום, אורלי"

- המשך בספר הבא של: "אורלי והמיק ג'יני הקסום!"

מקווה ש♥

מוקדש ל חתיכוביץ
3
1
76


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
01/01/2017   16:23 תיכוביץ  1
הדסוש!