קהילה - היצירות של אלאד989
אלאד989
5
3

כתב אורח - 5 רוחות העולם 02/01/2017

פרק 1-הטיול של שון: בוקר אחד קם שון והרגיש שהיום יהיה לו יום מיוחד, שון התגורר עם אמו בבקתה קטנה באמצע יער. את אביו הוא לא הכיר הוא מת כשהיה בן יומיים בלבד! כך אמו אמרה לו. הוא אכל ארוחת בוקר ויצא לטייל מעט ביער. הוא טייל וטייל וטייל ושעייף עצר לנוח. בדיוק כשהתכוון לצאת שוב לדרך הוא ראה סימן של כדור הארץ ומסביבו טבעת בכל צבעי הקשת. זה היה מוזר, הוא היה מוכן להישבע שהסימן לא היה שם קודם. הוא נגע בזה ופתאום...
פרק 2-איפה אני?: הוא הרגיש שהוא נופל ונופל ונופל. הדבר האחרון שהוא זכר לפני שהוא איבד את ההכרה זה פנים מוזרות ואז הכל חשיכה.
מי אתה ומה אתה עושה פה? שאל מישהו זר. האיש הזה היה נראה מוזר לגמרי. היה לו זוג כנפיים שעשויות מעלים, גוף בצבע ירוק, שיער שעשוי מזרדים ועלים, בגדים שנראים כאילו עשויים מבד עצים ופנים שנראו בעלות ניסיון. מי אתה? שאלתי בפחד. אני ארגוס רוח הטבע ומי אתה? אני שון אבל מה זאת אומרת שאתה "רוח הטבע"? שאלתי. אתה לא מכיר את האגדה "היה הייתה רוח"?
פרק 3-האגדה "היה הייתה רוח": לפתע נזכרתי באגדת ילדים וסיפורה על 4 רוחות ששולטות בעולם כל אחד במשהו אחר: ארגוס(הירוק) שלט בטבע, לילך(התכלת) שלטה במים, ביל(החום) שלט באדמה ואלכס(כל פעם צבעה השתנה לפי מזג האוויר) שלטה במזג האוויר.
חוץ מהם היה עוד רוח שכבר מיליוני שנים הוא אבוד, פשוט נעלם. קוראים לו ג'וני רוח הזהב ששלט על שאר הרוחות.
פרק 4-שאר רוחות העולם: עכשיו נזכרתי אמרתי. יופי, בוא תפגוש את שאר רוחות העולם הוא אמר. הלכנו למערה ענקית ובתוכה חדר. נכנסנו לחדר ו-3 רוחות ישבו שם ודיברו. מחר אני רוצה שיהיה שמשי... בסדר ודרך אגב מה עם בריכה...בסדר...
הלו חברה יש פה ילד ושמו שון שאיכשהו נכנס למפקדה. כולם בהו בי. איך זה הגיוני? הרי רק הרוחות וצאצאיהם יכולים להיכנס שאלה אישה יפהפיה בצבע תכלת. רגע יש סיכוי שהוא הבן של...ג'וני? שאלה מישהי בצבע אפור גשום. זה לא הגיוני אמי אמרה לי שאבי מת כשהייתי בן יומיים אמרתי. לאמך במקרה קוראים מירי? שאל איש חום. כן איך ידעת? שאלתי. אין ספק אמר ארגוס, הוא בנו של ג'וני.
פרק 5-סגולות ריפוי: לפתע נפלה אלכס על הרצפה והתחילה להיחנק. אלכס מה קרה? שאלה לילך. היא הצביעה על בקבוק המים שממנו מזגה מים לכוס, ואז על הכוס הריקה והתעלפה. מסתבר שבבקבוק המים לא היה מים אלא רעל קטלני במיוחד בצבע שקוף. רגע אחד אמר ביל. לג'וני היה סגולות ריפוי בטח גם לשון יש. אני? הרי מעולם לא ריפאתי אמרתי. לפחות תנסה אמרה לילך שאלכס הייתה חברתה הטובה ביותר. טוב אמרתי. פתאום אוטומטית לא יודע איך עשיתי את זה הצבעתי על אלכס ואמרתי: אומברה כדבלה סיק סיק סיק. לפתע אלכס קמה כאילו לא קרה כלום ואמרה "תודה שון הצלת את חיי". בבקשה אמרתי. פתאום הגיעה הודעה שבה היה כתוב: "לשון היקר יש לך 10 ימים למצוא את אביך ולא העולם יושמד. אוי לא אמרתי. מה כתוב שם? שלושתם שאלו. הקראתי את זה בקול. אוי לא אמרו שלושתם.
פרק 6 ואחרון-החיפוש: חיפשתי וחיפשתי עברתי ימים ושדות, מקומות רותחים ומקומות קפואים ובין לבין פגשתי במפלצות. אבל לא התייאשתי אחרי 6 ימים הגעתי לאולם ענק שבו יושב מישהו ישן ולידו כלא שבו נמצא מי אם לא... ג'וני. אבא זה אתה? שאלתי. אף פעם לא ראיתי אותו, אך ידעתי איכשהו שזה היה אבי. שון זה אתה? ברח תברח מהר הוא צעק! למה? שאלתי. מי שלידי הוא הרשע המרושע ביותר שמו הוא דיק אז תברח! לא אני ישחרר אותך אמרתי. חטפתי מדיק את המפתח והוא מיד התעורר. מי זה ממעיר אותי? הוא שאל. הי מי משחרר את האסיר שלי שם הוא נהם. אופס הם נתפסו על חם. שניהם התחילו לרוץ ולרוץ ולא לנוח עד שהשיג אותם. הוא התחיל להילחם בהם בחרב אבל הם היו זריזים ממנו שהוא בא לחתוך אותם עם החרב הוא ראה שהם לא שם. מרוב בלבול הוא נפל עצמו לכלוב לנצח. בינתיים הם הגיעו למפקדת 5 רוחות העולם. כולם שאגו משמחה כשראו את ג'וני וגם מכך שהעולם לא נשמד. והכל היה טוב.
סוף דבר: ג'וני חזר לאשתו והמשפחה התאחדה. 5 רוחות העולם התאחדו ושלטו שוב בעולם. וכולם היו מאושרים.
הסוף

מוקדש ל-הנסיכה059ולכלשארהמיקמקיםבעולם
10
7
285


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
18/04/2017   19:39 אלאד989  7
אני מסכים
21/01/2017   18:36 נעם1535  6
אני מסכים
18/01/2017   18:59 אלאד989  5
אני מסכים
17/01/2017   15:04 אלאד989  4
אני מסכים
06/01/2017   15:47 הרטמנית14  3
יפה מאוד!
05/01/2017   15:28 אלאד989  2
תודה
04/01/2017   07:15 הנסיכה059  1
סיפור מרגש במיוחד ממש יפה