קהילה - היצירות של ציירת34
ציירת34
9
1

ידידי הערפדמיק 19/01/2017

פרק ראשון

הסיפור שלנו מתחיל בהלווין ב 12 בלילה אבל אתם בטח שואלים איזה מיקמק כבר יוצא ב 12 בלילה נכון? אוקיי אז אתם תופתעו לגלות שיש מיקמקית אחת בת 6 כן... כן... קראתם טוב... לא היו לה חברים או חברות ולא היו לה אב או אם היא היתה יתומה בודדה איך היא הסתדרה אני לא יודעת.... אבל מה שאני יודעת שהיתה לה ערפדמיקמקית בגיל שלה שלומדת בבית הספר לערפדים אוי... שחכתי לספר לכם! קוראים למיקמקית לוסי ואת הגיל אתם כבר יודעים... ולוסי אוהבת את הערפדמיקמקית והאמת שהיא לומדת איתה כן.. כן.. היא כל יום מתחפשת לערפדמיקמקית ויוצאת ללמוד איתה ואני יגלה לכם סוד קטן גם לערפדית אין הכי חברים או חברות ואל תשאלו אותי איך אני יודעת כי את זה אני יגלה לכם בסוף הסיפור! אז הסיפור שלנו מתחיל ביום הראשון ללימודים האווירה מפחידה והתנים מייללים איזה יום יכול להיות יותר טוב מיום כזה?

פרק שני

המורה עושה קריאת שמות ובסוף היא אומרת את השם של לוסי רק ששחכתי לספר לכם עוד פרט קטן הערפדמיקמקית שובבה לא קטנה... ותאמינו או לא על היום הראשון הערפדמיקמקית שמה דבק על הכסא של המורה!!! המורה היתה צריכה ללכת דחוף לחותך המעיים כדי שיסיר לה את הדבק!!! בינתיים הגיעה מורה מחליפה שאפילו רק מפחיד לספק עליה!!! כן... אולי היא יפה ונראת תמימה... אבל לא! מרוב שהיא מרשעת כבר המנהלת מפחדת ממנה!!

פרק שלישי

טוב עכשיו אתם יודעים למה לערפדמיקמקית אין כל כך הרבה חברים וחברות...
אבל עדיין רק מיקמקית סליחה... ערפדמיקמקית אחת בשם לוסי היתה חברה שלה למה? טוב גם לה לא היו חברים והיא מכירה את ההרגשה הזאת והיא לא רצתה שגם היא תרגיש ככה... נכון שהיא פשוט חברה נפלאה אין פלא שהם נעשו חברות!!!!
גרינגגג!!!!! מצלצל הפעמון לארוחת הערפד וכמובן הם יושבות ואוכלות ארוחת בוקר והערפדמיקמקית החליפה בין הכריכים שלהן!!!! טוב האמת לא ממש היא לקחה לה את שני הכריכים... ואז לוסי מופתעת שואלת:"איפה הכריך שלי" ואז הערפדמיקמקית עונה לה בפליאה ובקול מצחקק:"לא יודעת..." ברור שלוסי לא תיפול בפח ועכשיו היא מחזירה לה אתם רוצים לדעת איך טוב תקראו את הפרק הבא...

פרק רביעי ואחרון

כמו שאמרתי... לוסי מסבכת את הערפדמיקמקית בצרה אחת צרורה לוסי מתחפשת לערפדמיקמקית ועושה פשעים שאתם לא יכולים לתאר!!!!
1.גונבת
2.מתחצפת
ועוד מלא דברים שאתם לא יכולים לתאר!!!!
וכמו כל יום רגיל הבית ספר מסתיים והערפדמיקמקים הולכת לריתוק של 3 שעות!!!
ועכשיו לוסי גם מצחקקת וגם קצת מרחמת עליה ואומרת לעצמה:"אולי קצת הגזמתי... היא בסך הכל גנבה לי את הכריך... ואולי הייתי צריכה לסלוח לה ולא לסבך אותה בצרות..."
עכשיו תקשיבו טוב טוב מה לוסי תעשה כי זאת הולכת להיות תוכנית שצריכה המון אומץ! והמון ערמומיות... בהתחלה לוסי התחפשה למורה שהערפדמיקמקית שמה לה דבק בכסא ואמרה למנהלת שהיא היתה אצל חותך המעיים ושמחר היא תחזור... אבל אחרי שהיא אמרה את זה היא הלכה מהר מהר אל חדר הריתוק ולקחה את הערפדמיקמקית והערפדמיקמקית היתה מבולבלת... תתארו לכם שהמורה שעשיתם לה מתיחה תציל אתכם מריתוק! נשמע מוזר הא? אבל אחרי שלוסי הסירה את התחפושת אז הערפדמיקמקית נתנה לה חיבוק גדול ושאלה אותה:"את באמת עשית את כל זה בשבילי אז לוסי ענתה לה:"ברור!" הרי בשביל מה יש חברות?"
ואץם בטח שואלים אותי איך אני יודעת נכון? טוב למעשה אני הערפדיקמקית!!!
2
48


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה