קהילה - היצירות של בנייהודה7
בנייהודה7
8
4

הכוח של הדרקון 20/01/2017

פרק 1-הבחירה
"סוף-סוף הייתי יכול לבחור לי דרקון שיהיה רק שלי, מחר זה יהיה היום הגדול"!. הלכתי לישון וכאשר קמתי גיליתי שאיחרתי לחלוקת הדרקונים אז רצתי מהר אך נשאר שם דרקון מסוג אש הנקרא "אלמנט" החלטתי שהוא יהיה הדרקון שלי והפרופסור הסכים. לאחר שבחרתי דרקון קרע בין מימדי נפתח ושאב אותי לתוכו.
פרק 2-המימד האחר
לא האמנתי למראה עיני,הדברים במימד האחר היו מדהימים מאוד שאף מיקמק לא ראה המימד הזה היה מלא באלפי דרקונים גדולים. הלכתי לארמון וכאשר כשהייתי בדרך ראיתי מיקמק מיסתורי המדבר עם מיקיאוולי ומיד זיהיתי את שמו והוא מונסטרקס,רצתי מהר עם אלמנט ובאתי להזהיר את המלך אך המלך לא היה אז רצתי לבית הראשון וכאשר הגעתי לבית הזהרתי את את הבן הרביעי של המשפחה בת 11 ילדים י, הזהרתי את הילד והוא אמר לי ששמו ליאו הוא למעשה הקומיקאי של העיר.
החלטנו לצאת להרפתקאה יחד עם הדרקונים אלמנט וג'וקר הדרקון של ליאו ומצאנו מגילה עם 3 חפצי הדרקון.
פרק 3-קסדת דרקון הקרח
אני וליאו הגענו לארמון הקרח בחיפוש אחר הקסדה, "אני לא מוצא כלום!"אמר ליאו ולפתע הופיע דרקון שומר הקרח, "הדרקון הזה נראה קר כקרח, הבנת?"אמר ליאו בעודו צחק "חייבים לתפוס את הקסדה הנמצאת בראשו של הדרקון" צעקתי וליאו רץ ותיפס על הדרקון בזמן שהסחתי את הדרקון והוא והצליח לקחת את הקסדה, בינתיים הדרקון ניסה להקפיא אותי אך הצלחתי לקפוץ לעבר החזה שלו והוא הקפיא את עצמו ולאחר שהובס הדרקון הביא את אבן הקרח לנו.
פרק 3-שריון דרקון הברק
סער ברקים איומה!!! תקפה את המימד "זה מרגיש מחשמל,האהאהא,הבנת?"אמר ליאו בשמחה,לפתע היכה ברק ענק וממנו הופיע דרקון הברק המחזיק בשריון, "איך נתפוס את השריון?"שאלתי,"יש לי רעיון,אני אצחיק אותו ואתה תיקח את השריון" ענה ליאו ועשינו את מה שאמר, ליאו הצליח להצחיק אותו ואני תיפסתי על הדרקון והצלחתי לתפוס את השריון. הדרקון הובס והביא לנו את אבן הברק לנו אך לפתע הופיע הרשע המיסתורי עם דרקון הקרח ואמר שחצי מהמימד הזה מלא בהרס.
פרק 4-חרב דרקון האש
בתוך הר הגע נמצא דרקון האש והוא שמר על חרב האש, "הדרקון הזה חזק,מה נעשה?"שאלתי את ליאו והוא ענה "הדרקונים שלנו יוכו להעסיק אותו והם ישתמשו באבנים לנטרל את הדרקון", הדרקונים לקחו את האבנים ונטרלו את הדרקון האש שהביא לנו את חרב האש ואבן האש. לפתע שוב הופיע הרשע המיסתורי והוא חשף את פניו התברר שהוא בעצם אני מהעבר הרחוק....."זה לא יכול להיות!"אמרתי.
פרק 5-הסיפור על המלך העליון וחפצי הדרקון
אני מהעבר סיפר שקוראים לו המלך העליון, "רק שנייה, איך אתה אני מהעבר?!" שאלתי , "אתה תגלה בקרוב!" ענה המלך העליון, " רגע, בשביל מה אתה רוצה את חפצי הדרקון,הא?" שאל ליאו, והמלך התחיל לספר את ההתחלה של החפצים, "לפני זמן רב, היה כוכב שמלא בדרקונים אך לפתע מטאור התנגש בו ופיצל אותו לשניים, כוכב הדרקונים וכוכב שבו חיים יצורים שאנו מכירים המינימקים, כשהכוכב התפצל החלק של הדרקונים הגיע למימד הזה, הדרקונים לא ידעו מה לעשות ואז הופיע לוחם חזק במינו והוא בעצם אני המלך העליון! למעשה התפקיד שלי היה לשמור על האיזון בין האור לחושך אני בעצם הוא השומר של החושך. ואז הופיעו עוד אנשים הם חשבו שאני פוגע בדרקונים ואז הם לקחו ממני כמה דרקונים ויצרו את חפצי הדרקון, כאשר גיליתי זאת ביקשתי מכל הדרקונים לבוא ולתקוף את האנשים אך זה לא הספיק החפצים היו חזקים כלכך עד שהדרקונים הובסו קשה ואז החלטתי ליצור חפץ משלי הנקרא כוח הדרקון והוא נראה בעצם כמו שני מעוינים המחוברים שאחד לאורך והשני לרוחב וחיברתי אותו לידי. הלכתי להילחם באנשים ואז אמרתי להם שאני מגדל את הדרקונים ואז הם ראו את הדרקונים עומדים לצידי ולא בפחד אלא בגאווה... הם היו בשוק גדול אך אז הופיע השומר של האור והוא בעצם האח שלי מהעבר, הוא אמר שאני יצרתי את כוח הדרקון כדי להשתלט על הדרקונים כעסתי כלכך והתחיל קרב אדיר ביני לבין אחי, הקרב נמשך הרבה זמן ואז אחי השתמש בחפצי הדרקון כדי להביס אותי וישר ראיתי את הדרקונים המומים ובעיקר עצובים לכן הכעס שלי התגבר כלכך עד שכוח הדרקון שאב את כל כוחותיהם של הדרקונים והוא נהפך ליוצר הדרקונים. נלחמתי עם יוצר הדרקונים נגד אחי אך זה לא היה לי מספיק האנשים והדרקונים העבירו את הכוחות לאחי והוא השתמש בזה כדי לשגר אותי למימד אחר מימד האבדון אך הם לא שמו לב שיוצר הדרקונים יכול לפתוח שער מעבר למימדים אחרים וקפצתי למימד שונה המוכר גם כמימד שבו נמצאים המינימקים וגם מיקמק סיטי.", "אני בשוק!" עניתי ואז המלך העליון טס עם שלושת הדרקונים למימד אחר וגם אני וליאו קפצנו וגילינו שחזרנו למימד שלי אך שער המעבר לא נסגר אלא הוא בעצם משלב בין שני המימדים, "אם זה יקרה הכל יהיה אבוד, אם שני המימדים השתלבו המלך העליון יהרוס אותם" אמר ליאו ועפנו עם הדרקונים לטירתו של המלך העליון הופיע משום מקום.
פרק 6-הקרב הסופי
אני וליאו טסנו לטירתו של המלך העליון ולפתע הופיע מיקיאוולי ועצרה אותנו "אנחנו כבר בטירה!" אמר ליאו והוא התחיל להילחם במיקיאוולי עם ג'וקר. בינתיים אני הגעתי אל קצה הטירה ושם נלחמתי עם אלמנט נגד שלושת הדרקונים לפתע משום מקום אבני הדרקון שהדרקונים נתנו לי והן נתנו לאלמנט שלי שהחזיק את אבן המים מלכתחילה כוח לא יאומן וחפצי הדרקון התפצלו לשניים אחד אפל והשני מואר. אני והמלך נלחמנו חזק אחד בשני ואז הדרקונים הגיעו ונתנו כוח חזק לנו ודבר זה קרה גם לליאו ולמיקיאוולי טסנו לחלל ושם הכוח ששוחרר גרם לאסון טבע עולמי, ואז החפצים אמרו לי שכדי לשחרר כוח מוחלט אני חייב להבין מה הדבר שהחשוב שיש לי בהתחלה חשבתי שזה החפצים אך טעיתי ועדיין נלחמתי נגד המלך הנעלה, הרב נהפך לקשה בכל רגע ואז ראיתי את ליאו מתאמץ כלכך ולפתע הכוח הבלתי מוחלט השתחרר פתאום התברר שהדבר החשוב לי היה בעצם הדרך שבה הוא עזר לי כי בלעדיו לא הייתי מגיע עד לפה ושחררתי קרן לייזר עם כל הכוחות שלי וכך עשה המלך העליון... הקרניים נפגשו זו בזו וגרמו לכל היקומים להרס ענקי "אני לא אפסיד!" צעקתי והקרן שלי הייתה חזקה כלכך עד שהיא והקרן של המלך העליון השתלבו ויצרו כדור ענק שמשך אותי ואת המלך העליון, "אוי לא!, לא לא לא ..." אני והמלך העליון צעקנו ולפתע אני והמלך נכנסנו לתוך הכדור שגרם למלך העליון להיכנס בתוכי. החפצים אמרו "בגלל שאתה הבסת את המלך העליון אתה תוכל לזמן אותו אך בגלל שהוא בתוכך צבע העיניים שלך ישתנה לצהוב." אני והמלך העליון הסכמנו. לאחר מה שקרה טסתי ישירות לשער כדי לנסות לכבות אותו אך זה לא הצליח לכן זימנתי את המלך הנעלה ובעזרת כוחו השער כמעט נכבה אך זה גרם לשני המימדים להמשיך להשתלב ואז בא ליאו ואני והוא שילבנו כוחות, לפתע משום מקום הגיע מיקיאוולי אם יוצר הדרקון, לכן כדי שהיא תובס אחת ולתמיד השתמשתי בכל כוחו של המלך הנעלה ובעזרת ליאו שלחנו את מיקיאוולי למימד האבדון אך היא שיגרה קרן לייזר עוצמתית שכמעט הרסה את המימדים אך הצלחנו לשגר אותה למימד האבדון, לבסוף אני, המלך וליאו החלטנו לשלב את כל כוחנו כדי ליצור כוח עוצמתי וצורתו של הכוח הייתה בצורת יד, לכן החלטנו לקרוא לכוח " יד הנשמה (בזכות זה ששילבנו את נשמותינו)", היד הצליחה לסגור את השער אך שני המימדים השתלבו למימד אחד ומדהים, פתאום אותו מטאור מעברו של המלך הגיע וכוחו היה אמור להשמיד את הכל אך שוב השתמשנו ביד הנשמה אך עדיין המטאור המשיך להגיע ואז אני וליאו ניסינו ליצור כוח חדש הנקרא "דרקון טורנדו" וגם זה לא עזר " אנחנו חלשים מאוד! מה נעשה?" אמר ליאו "נותר דבר אחד לשלב בין כוחי לבין כוחו של המלך הנעלה" עניתי, וישר עשיתי זאת והכוח המאוחד גרם לכוח המטאור להיכנס לחפצי הדרקון ובעזרת זה אני והמלך העליון יצרנו את שלושת הכוחות החזקים "שבירת אסטרו. להב המטאור ומחיצה שמימית (שהיא בעצם קרן לייזר שהנצנוץ הוא לבן ואז כשיורים אותה אז שמלמעלה ולמטה היא שחורה ובצדדים ובפנים היא נראית כמו החלל ובתוך הקרן יש את כל הכוכבים וכל כוכב מעלה את עוצמת הכוח)"
לבסוף אני וליאו החלטנו לפתוח טורניר הנקרא טורניר גראנד דרקון ובו דרקונים והלוחמים שלהם ילחמו אחד נגד השני. הסוף!!!!
3
70


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה