קהילה - היצירות של לירי372
לירי372
2

מיקבועות הסבון של מונדו 31/01/2017

ביום ממקמק אחד, הלך לו מונדו אל הלשכה של מיקיאוולי ואמר לה: "מיקיאוולי, מיקיאוולי, כמה יפה את היום! למה שלא תגשימי לי חלום?"
" מהו החלום שלך?" אמרה מיקיאוולי בקול הצרוד שלה.
"הו, חלומי הוא חלום, קט, בקבוק של בועות סבון" ענה לה מונדו. "קצת להוסיף שני מרכיבים, שלושה, וזה מוכן." הוסיף מונדו בלחש, שכמעט ולא היה אפשר לשמוע אותו. "מה?" אמרה מיקיאוולי. "סתם, סתם." אמר מונדו. אך למיקיאוולי, שהייתה שמיעה טובה יותר מכולם, דווקא כן שמעה, ואמרה: "דווקא זרקת רעיון!" "מה?" שאל אותה מונדו, שללא ספק התפלא מהתשובה של מיקיאוולי, למרות כל השקרים שלה, התככים שלה, והמזימות שהיא מזדוממת עליהן, אבל הפעם, מונדו התפלא לחלוטין.
אבל כדי שתדעו על מה מדובר, אני חייבת לספר לכם את הסיפור הזה:
ביום ממקמק אחד, מונדו התהלך לו אל הלשכה של מיקיאוולי אך פתאום, נתקל במקס, בזואי ובג'ימבו. (סאני, היה באמצע ניסוי בכימיה.)
מקס החליק על הסקייטבורד שלו,ובטעות, נתקע במונדו.
אז מונדו התרגז והחליט: "אני הולך לנקום!" מונדו, לא נרדם כל הלילה וחיפש, וחיפש, תתכים ומזימות שיוכל לעשותן לשלושת המיקמקים ולאלביס המתוק.
פתאום, קרא מונדו: "כדי לנקום המשתמשו בזה: בקבוק נזלת של דוב, בקבוק ריר של חלזונות ו... המרכיב הסודי, בקבוק בועות סבון."
מונדו ישר הלך למיקיאוולי, לבקש ממנה בועות סבון. ומיקיאוולי, שהיא ראשת העיר, יש לה כמה מצלמות אבטחה ברחבי העיר. מיקיאוולי ראתה את הסיתואציה והחליטה לפעול לפי פי מונדו.

מיקיאוולי ומונדו ארגנו את המרכיבים והכינו: בועות סבון שהופכות את כל המיקמקים והמינימיקים שאי פעם הפריעו למיויאוולי ולמונדו לצפרדעים. כן, כן, צפרדעים קטנטנות שלא מבינות מה קורה ברחבי העולם.

הופצה השמועה, לכל רחבי העיר ו...
גם לזואי, מקס וג'ימבו.
הם היו חייבים להתחבא!
אז הם התחבאו בכל מקום אפשרי, אך בכל מקום
היו את מצלמות ההבטחה של מיקיאוולי.

ואז.....
ביום אפל אחד, שבחוץ היה קפוא, קר, קור כלבים, (טוב הבנתם למה אני מתכוונת) מיקיאוולי ומונדו החליטו שזהו הזמן המושלם לפזר את הבועות!
אבל... ממש בדקה התשעים... הגיע סאני עם מכונה מפתיעה! מכונה חדשה דנדשה! סאני המציא את מכונת היקום! בכל היקום לא מונדו ולא מיקיאוולי יוכלו עוד להפריע לאנשים! סוף טוב, הכל טוב! כל תושבי מיקמק החליטו לחגוג את היום הזה לכבוד סאני!
ומונדו ומיקיאוולי לא הבינו מה הם עושים בארץ המיקמקים. אבל הם החליטו להנות.
ובסוף, לא מונדו, ולא מיקיאוולי, יעשו יותר צרות!!!!

לפחות לא עד הספר הבא!
יום ממוקמק לכם, קוראים יקרים!

אנא המתן מצגת בטעינה..


4
49


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה