קהילה - היצירות של אלאד989
אלאד989
5
3

הבריחה מהר הגעש-כתב אורח 16/02/2017

פרק 1-MIK-BOX:יום אחד אני(אלאד) וחברי ליפלופ, ארץהאגדות (או בקיצור: ארדות) ובנבת הלכנו לשחק בקונסולת המשחקים MIK-BOX של מיקמק. שיחקנו בבייסבול, בפריז-מיק ובקייט-סרף. בשלושת המשחקים האלה השגנו מלא מטבעות, ואז שמתי את המשחק: "הבריחה מהר הגעש".שמתי אבל זה לא עבד אז ניסיתי שוב וזה לא עבד. "מוזר למה זה לא עובד" חשבתי לעצמי. אה אלאד יש משהו שכדאי שתראה, אמר לי בנבת. מה קרה? שאלתי. הסתובבתי ולא האמנתי למראה עיני.
פרק 2-המערבולת: הקונסולת משחקים נהייתה סגולה והיא התחילה לאט לאט למשוך אותנו לתוך מערבולת סגולה כזאת. הצילו! צעקנו ארבעתנו ביחד והתחלנו להתאבק במערבולת הסגולה המוזרה הזאת, אבל זה לא עזר, אז ארדות במאמץ אחרון ניסה להעיף את הקונסולה אבל הוא לא הצליח וכולנו נמשכנו ונמשכנו אל עבר הלא נודע.
פרק 3-ארץ הרי הגעש והלבה: לפתע נחתנו בארץ מוזרה שכזאת היה שם מלא הרי געש אבל הם נראו כבוים. וכל האנשים שם נראו כאילו הם עשוים מלבה. הכל היה כל כך מוזר עד שהחבורה כמעט שכחה להיבהל מזה שהם לא יודעים איפה הם. הם גם לא ידעו מה השעה, כי בתוך המערבולת הם איבדו את תחושת הזמן. אז הם שאלו אחד מהשוטרים שם איפה הם. אז הוא ענה להם: "כמובן שאנחנו בארץ הרי הגעש והלבה, אבל רגע אחד אתם לא נראים לי מהסביבה, הוא חקר אותם במבט מתעניין. כן הגענו מארץ המיקמקים... זה סיפור ארוך עזוב. טוב אם כך זה חמור מאוד יש לקחת אתכם למלך בעוון פשע חמור ביותר: אסור שמישהו שלא מפה יכנס לארץ הרי הגעש והלבה. אוקי בואו איתי אתם עצורים.
פרק 4-אצל המלך: הרגשתי מפוחד לגמרי, כי בכל זאת אחרי שאתה נשאב לתוך מערבולת לתוך ארץ שאתה לא מכיר שם ישר עוצרים אותך על פשע חמור אתה מרגיש מפוחד. ככה הובילו אותנו למלך וראיתי שכולם מפוחדים כמוני. המשכנו בדרך הסיוטית הזאת ולבסוף הגענו לארמון. וואו... מילמלתי. הארמון היה עשוי כולו ממתכת עם צריחים ענקים ודגלים מפוארים. בתוך הארמון היה אין ספור חדרים כולם גדולים ביותר. לבסוף נכנסנו לחדר הגדול מכולם שבאמצעו ישב על כיסא הדור מי אם לא... המלך. מה קרה דורי שאל המלך בקול סמכותי. האנשים האלה לא מהאזור ותפסתי אותם מסתובבים בכיכר לב העיר אמר לו דורי. ולמה עשיתם פשע כזה חמור? המלך פנה אלינו. מיד התחלנו לספר לו על הכל על הקונסולת משחקים, על המערבולת ואיך דורי תפס אותם. טוב אז צריך ללכת לזקן הממלכה כדי לראות אם זה נכון או לא אמר לנו המלך.
פרק 5-זקן הממלכה: הם הלכו לכיוון "בקתתו של הזקן" כך כינו תושבי ארץ הרי הגעש והלבה את הבקתה של זקן הממלכה. הם דפקו בדלת ופתח להם איש זקן מאוד שכבר נראה כאילו חי יותר מ-1,000 שנים. הו אדוני המלך שלום הוא אמר ומה זיכני בכבוד שכזה. רצינו לשאול אותך אם... פתח המלך אבל הזקן קטע אותו. הם מדברים נכון, כן הם לא משקרים. איך ידעת מה המלך רצה לשאול? שאל ליפלופ את הזקן. מפני שאני מסוגל לדעת שאלות ואת התשובות עליהם לפני ששואלים אותי. מגניב אמר לו ליפלופ. טוב אני הולך אמר המלך ויצא. נראה לי גם אנחנו נלך אמרתי. חכו רגע אמר הזקן. יש לי משהו לספר לכם.
פרק 6-סיפורו של הזקן: לפני שנים רבות מאוד כשהייתי נער צעיר היה בארץ תוהו ובוהו. כל הרי הגעש התפרצו והלבה הרגה את כל אנשי הלבה. רגע אחד אמרתי הרי אתם עשויים מלבה איך הלבה הרגה אתכם? בגלל שזה סוג של לבה שהורגת גם אותנו. אה אמרתי. טוב ונחזור לעניינו בכל הרי הגעש שלט האדון ובכל אנשי הלבה שלט טיקיטק אבא של המלך. יום אחד טיקיטק והאדון עשו הסכם שטיקיקטק יכבה את כל הרי הגעש כדי שהם לא יהרגו את אנשי הלבה. הם עשו את ההסכם ושבוע לאחר מכן למשפחה של טיקיטק ולמשפחה של האדון נולד ילד. הילד של טיקיטק הוא כאמור המלך והבן של האדון הוא מוקה. כולם יודעים שמוקה מאז ומתמיד רצה להפעיל את אחד הרי הגעש כדי שהארץ תחזור לתוהו ובוהו כדי שהוא ישלוט על כולם, אבל מה שלא כולם יודעים זה שהוא מצא דרך להפעיל הר געש גדול במיוחד. עליכם להגיד למלך לתלות מודעות שבהם יהיה כתוב: "מוקה הרשע מצא דרך להפעיל הר געש. על כל התושבים לברוח לאזור הצפוני שם הם יהיו מוגנים בזמן שהמלך וצבאו יתפסו את הנוכל הרשע מוקה לפני שהר הגעש יתפרץ." "עכשיו הבנתי למה קוראים למשחק "הבריחה מהר געש" בגלל שהתושבים בורחים" חשבתי לעצמי. טוב נגיד למלך לתלות כאלה מודעות ונילחם במוקה הרשע.
פרק 7-המודעות: החבורה רצה וסיפרה למלך את כל אשר הזקן סיפר להם. המלך ישר הורה למשרתיו לכתוב מודעות שבהם יהיה כתוב: "מוקה הרשע מצא דרך להפעיל הר געש. על כל התושבים לברוח לאזור הצפוני שם הם יהיו מוגנים בזמן שהמלך וצבאו יתפסו את הנוכל הרשע מוקה לפני שהר הגעש יתפרץ."המשרתים יצאו לתלות את המודעות בכל רחבי הארץ ומהר מאוד כל התושבים היו באזור הצפוני.
פרק 8-נלחמים במוקה: המלך וצבאו ביחד עם החבורה יצאו לחפש את מוקה. ימים ולילות בקור ובחום הם חיפשו את מוקה ולא מצאו דבר עד אחר צהרים אחד שבו חילי המלך הבחינו בטירה שעליה כתוב:"הטירה של מוקה". החיילים פשטו על הטירה אבל חילי צבא מוקה ראו אותם ונלחמו בחזרה. הקרב היה קשה אבל לבסוף חילי המלך ניצחו וכל תשומת ליבם היתה נתונה למוקה. מה אתם רוצים ממני? שאל מוקה. אתה יודע טוב מאוד מה אנחנו רוצים, אנחנו רוצים שלא תפעיל את הר הגעש. מאוחר מדי אמר מוקה ולחץ על כפתור מיד לבה התחילה לצאת מכל מקום-הם היו על הר הגעש. לאאאאאא צעקתי וזינקתי על הכפתור. מיד כל הלבה נמשכה בחזרה להר געש. טיפש שכמוך הרסת לי את התוכניות הוא צעק. מיד החיילים והשוטרים לקחו את מוקה ושמו אותו בכלא. אתה עומד להישאר פה הרבה מאוד זמן. אמר דורי למוקה וכולנו צחקנו.
פרק 9 ואחרון-חוזרים הביתה: לפתע הופיעה בחדר מערבולת סגולה. אני מזהה את המערבולת צעק ארדות, היא הביאה אותנו לפה בטח היא תחזיר אותנו הביתה. מיד כל החבורה נפרדו מהמלך מהזקן מדורי ומכל שאר החברים שלהם. בי בי היה ממש כיף צעקנו כולנו וקפצנו למערבולת. פתאום הופענו בדיוק מהמקום שבו נעלמנו. ולמרות כל החוויה המסעירה שעברה עלינו, הם ידענו שאנחנו לא עומדים להשתמש בקונסולת המשחקים הרבה מאוד זמן.
הסוף

מוקדש לנסיכה059לליפלופלארץהאגדותולבנבת
10
3
282


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
18/04/2017   19:39 אלאד989  3
תודה
05/03/2017   22:00 מירי5002  2
מהממם! מדהים
18/02/2017   13:12 1קשת2קשת  1
מהמםםם