קהילה - היצירות של גיל280
גיל280
15

סיפור- מיקיאוולי מאוהבת 18/02/2017

פרק ראשון: ישבתי לי במיקפה, ושתיתי מילקשקייק תות-בננה. ופתאום נזכרתי! "אוי לא, לא
קניתי בלונים לחברי הטוב ביותר: מיק-לוס.
פרק שני: רציתי מהר לקניון "אני מצטערת" המוכרת אמרה לי. "מישהו גנב את כל הדברים המתוקים ובלונים מהחנויות" " אוי לא!" אמרתי לה "מי יעשה דבר שכזה?" "אלך לעירייה! חייבים לספר למיקיאוולי!" רציתי לעירייה וראיתי דבר שלא ציפתי שאראה.
פרק שלישי: ראיתי המון אנשים כלואים בבובות דובי חמודות. הסתתרתי מתחת השולחן של מיקיאוולי והיא בדיוק יצאה מהמרתף.
פרק רביעי: היא יצאה משם עם בלון ורוד בצורת לב.
והיא דיברה בטלפון " הו כן, התוכנית שלי תעבוד! גנבתי מכל החנויות את הדברים המתוקים והבלונים! הוא בטוח יאהב אותי!" היא סגרה את השפורפרת וציחקקה צחוק מרושע.
פרק חמישי: מיקיאוולי נרדמה, מייד לאחר מכן הלכתי אל המרתף. כשהייתי שם ראיתי המון לבבות ובלונים אדומים בצבעי אהבה ובתוכם המון תמונות של.. מיק- לוס?! איך זה יכל להיות?
פרק שישי: מיק- לוס היה קשור שם "גיל!" הוא זעק "שש! מיקיאוולי ישנה!" שיחררתי אותו ומהר מאוד יצאנו משם כאשר הגענו לדלת מיקיאוולי הופיעה!
פרק שביעי: "אתה לא יוצא מכאן!" היא תפסה אותו "עד שלא תגיד לי שאתה אוהב אותי!" "לא אגיד לך את זה כי זו לא האמת!" הוא צעק. מייד נפלו פנייה של מיקיאוולי.
פרק שמיני: "באמת אף אחד לא אהב אותי מעולם" היא אמרה באומללות. "כולם חושבים שאני רעה, אבל בסך הכל רציתי שיאהבו אותי" מייד זלגה לי דמעה. " אל תדאגי!" אמרתי לה באומץ "אנחנו נמצא מי שאוהב אותך!" המשכתי. "באמת?" היא שאלה "כן, באמת" אמרנו לה. חיפשנו בכל רחבי מיקמק וראש העיר קפץ לביקור. הוא חזר עם בלונים אדומים בצורת לב, בשביל מיקיאוולי!
פרק אחרון: סוף טוב הכל טוב! באמת הכל מעולה! מיקיאוולי החזירה את הכל לחנויות ושוב כולם שמחו!

מוקדש ל כולם
7
1
127


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
19/02/2017   18:22 גיגסי124  1
יפה