קהילה - היצירות של 1קריסטינהה
1קריסטינהה
5

האי היום 26/02/2017

האי היום!
מה קרה עם הזוג המסתורי?
אז כפי שאמרתי בכתבה הקודמת, הבטחתי לכם שאני אגלה למה ניצוץ1221 נפרדה מאלביס272, אז החוקרת בחדשה שלנו,אלזה12345ט,גילתה:"הזמנתי את ניצוץ1221 לחקירה בביתי,חקרתי אותה לעומק!ניסיתי להוציא ממני מידע,אבל היא לא העיזה לדבר. מה עשיתי? המצאתי את זה:'טוב אם את לא מוציאה מידע,איאלץ לספר לך שאלביס272 התחיל לבכות מאז שנפרדתם,ביקרתי בבית שלו אם יש דברים שיעזרו לי לחקירה,וראית תמונה שלך על הקיר,מלאה בחיצים שנראה שהיו בוערים. הוא גם השחית את הקיר וכתב: אני לא אוהב את ניצוץ1221.'. ניצוץ1221 התחילה גם לבכות, וגילתה:'נפרדתי ממנו כי הרגשתי שהוא לא אוהב אותי, כאילו שאני סתם, ולא חברה שלו, הוא גם אף פעם לא אמר שהוא אוהב אותי. ולא רק זה, אלא שגם הוא כתב על קיר הבית שלו אני לא אוהב את ניצוץ1221'. כמובן שמה שסיפרתי לה היה שקר,אבל יש סיכויים שאלביס272 באמת בכה לאחר הפרידה" חקירה מעניינת,לא? כמובן שיש עוד זוגות במיקמק,אבל אנחנו מדברים על האי! ובאי יש לרוב חבורות, לא ממש הרבה זוגות. אצלי ואצל זאעFסתיו לא קרה דבר מעניין; אנחנו אוהבים אחד את השני,ואפילו אומרים את זה,ואם יכולנו,היינו תולים תמונות אחד של השני מושחתות מלבבות. אולי לכם יש בן/בת זוג? ואולי שניכם בדרך כלל הולכים לאי? אם כך,כתבו בתגובות ועיתון הבא נעשה לכם הקדשה! ספרו לנו על שניכם ומה אתם עושים בזמנכם הפנוי. אבל זה בתנאי שאתם באי! לא בשום מקום אחר!

אלופי ההישגים
הגיע הזמן! יצאה דרגה 11 המדהימה ולמיקמקים שביניכם שהם בדרגה 1-10 מחכה ספוילר לדרגה! אתאר לכם את הדרגה: חדר כושר-שני שטיחים אחד אדום אחד כחול ובכל אחת מהן דילגיות ירוקות. יש שם כדור כדורסל בפינה הימנית ומדרגות להליכונים למעלה. בפינה השמאלית יש זירת אגרוף שזה בעצם משחק שמאגרפים בו שקי אגרוף. יש לי הפינה השמאלית מעין שתי דוושות שמולם יש מסכים שזה גם משחק הליכונים שאתה רץ עם מקשי ימינה ושמאלה שבעזרתם אתה רץ לכיוון הנגדי שהליכון רץ בו.
ספא-בפינה הימנית יש ג'קוזי ויש שם מוזיקה מרגיעה,ליד הג'קוזי יש 3 כיסאות גבוהים ורודים,ולידם בלונים. ליד הכיסאות יש מדרגות לשני מושבי איפור עם מראה,ועל אחד המושבים יש אודם. וליד המושבים יש עוד מדרגות שמובילות ל-4 סוגי חלוקים שונים. איך כל זה קשור לאי? תושבי האי ממש טובים בהישגים,ורובם בדרגה 11. היו כאלה שנראו מנהלים,אבל בכלל, כל בעלי דרגות 7-11 הם בדרך כלל באי,ועכשיו,אני מודיעה לכם שאני מדברת על האי בשרת קוקוס,השרת שאני לרוב בו. הנה רשימת אלופי ההישגים,שניש חלק שדיברתי עליהם בכתבה הקודמת:
1.ארנוב1
2.דוריAמתוק
3.רועילזר2
4.ברביריה
5.תלתליק
4.ביiר
5. בויבוישלי
6.אביעדדדד
7. 1קריסטינהה (אני)
8.פינצAגבר
9.מתוקה7384
10.הפקותמיקמק

אלה עשרת אלופי ההישגים (כולל אני!). חלק מהם לפעמים בכפר (ביער) אבל לפי נקודת המבט שלי,לרוב הם באי ויש להם הרבה חברים,שזה סימן שהם בהחלט הרבה באי. סוף סוף הצלחתי לעלות לדרגה 7! אבל הבדיקה שלי היא כזאת שבמקרה שיש שני אנשים או יותר שהם באותה דרגה בוחנים אותם לפי נקודות ההישגים שלהם. ומצאתי כל הוכחה שאף אחד לא שיקר בנוגע לנקודות ההישגים שלו. אולי זאת עוד סיבה שלאי מגיעים המיקמקים הכי שווים (כמו בכתבה הקודמת) וזאת גם הוכחה, אבל זאת לא הסיבה היחידה מגיעים לשם מיקמקים נדירים! מאוד נדירים.

האם יש מיקמקים שווים באי של שרתים אחרים?
בקוקוס אתם כבר יודעים שמגיעים לשם מיקמקים ממש שווים, אבל האם זה כך בשרתים אחרים? לפי בדיקתי באיים של שרתים אחרים,חלקם פשוט ריקים, ולחלקם מגיעים מיקמקים לא ממש טובים. מדוע? זאת תעלומת העיתון החדשה! ויש לי הודעה: חדש! תעלומת עיתון! בכל עיתון יש כתבה אחת שיש בו תעלומה,שתתגלה בעיתון שאחריו, וזה מובטח עם חוקריי המדהימים,שלהם אקדיש את העיתון.
עוצרים את הכתבה:
רציתם שיהיה נושא יצירות כללי שבכל פעם שהמישהו שעושה יצירה יקדיש לכם? הגעתם למקום הנכון! אם תיפגשו איתי באי בשעה 3:15 ימי שני,שלישי,חמישי,שישי ושבת אז תוכלו לדבר איתי ולהגיד לי שאתם כן אתם! רוצים לעבוד כחוקרים/מבקרים. שתי העבודות לא כאלה קשות,והן גם כיפיות! אני מגישה לכם נושא שיכולה להיות בו ביקורת,אבל יכולה להיות בו תעלומה,אני ממליצה לכם להיות חוקרים, כי יש יותר תעלומות מאשר מצב ביקורתי.

ממשיכים את הכתבה:
תוכלו לבדוק גם בעצמכם בשרתים אחרים, ואם אתם משרת אחר ואף לא הייתם בקוקוס וגם אתם לא מאמינים לי,בדקו בעצמכם כמה מיקמקים יש באי,ובהזדמנות תוכלו גם לבקר בכפר,שגם שם יש הרבה מיקמקים שווים. אולי תוכלו גם בקרחת היער,שם יש לי הרבה חברים! סוף הכתבה*

מוקדש ל ניצוץ1221, אלביס272, אלזה12345ט, זאעFסתיו, ארנוב1, דוריAמתוק, רועילזר2, ברביריה, תלתליק, ולכלמישהופיעבכתבה
5
5
239


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
01/03/2017   15:00 1קריסטינהה  5
תודה לכולם אני השקעתי בקשר לחוקרים המדהימים שלי כל מי שעשה לייק והגיב גם מדהים תודה לכם!
28/02/2017   17:19 זאעFסתיו  4
יפע שלי !
27/02/2017   17:52 תלתליק  3
אהבתי
26/02/2017   21:33 תוכiן  2
אחלה של סיקור! מאוד אהבתי את הצורה שבה את כותבת את הסקירה שלך לתחילת השבוע הזה. כל הכבוד, יישר כוח!
26/02/2017   20:06 ארנוב1  1
חחחח