קהילה - היצירות של תירן123
תירן123
11

המסע אל האהבה בעולם האחר 05/03/2017

פרק 1: כמו כל נער רגיל ישבתי והשתעממתי. לא היה בבית מה לעשות. הכל היה ריק, הייתי לבד עד ששמעתי פיצוץ חזק. ירדתי למטה בבהלה, וסוף סוף הבנתי מה היה הרעש הזה. שכחתי את יום ההולדת שלי! סבתא, סבא, ההורים, האחים והדודים התחילו לשיר.

פרק 2 המתנות: הגענו לטקס המתנות. דודה בת-שבע הביאה לי שלט מסוק דיי מגניב, אבא ואמא הביאו אלפי משחקי מחשב עם דיסק אבל לא הבנתי מה עבר בראש של סבתא כשהביאה לי את מתנתה. זה היה סתם ספר פשוט! אני הרי שונא ספרים! כאשר כולם הלכו נגשתי להורי ואמרתי להם שלא באלי ספר. אך כמו תמיד הם אמרו לי "תן לזה צ'אנס" ולאמא יש קול כל-כך משכנע, שכבר הלכתי לנסות.

פרק 3 משהו מתחיל לקרות: בעמוד כריכה של הספר היה מפתח זהב. זה היה מאוד מוזר! וכמו שכל פעם שאני קורא, עברתי לסוף וגיליתי דלת מזהב בולטת מחוץ לספר. הייתי כל כך סקרן עד שהכנסתי את המפתח לדלת ולא תאמינו מה קרה. פתאום, יצא מתוך הספר שער מעבר למקום אחר! צעקתי לאמא ואבא שאני הולך לישון אצל חבר אבל נכנסתי לתוך הדלת.

פרק 4 אמלה!: אההההה! נפלתי עפתי לא זוכר מה קרה שם כנראה הייתי מחוסר הכרה. מסביבי היו כ- 200 נשים ו- 230 גברים. הם הסתכלו עליי והריעו: "הנסיך הגיע זמן לחתונה!" לא הבנתי מה קרה, אבל אז משהו משך את תשומת ליבי. זה היה כדור בדולך מנצנץ. אני בן 18 בלבד רק היום אבל ראיתי את עצמי בתור קטן. לא יודע מה קרה לי, איך לא שמתי לב שאני בתוך ארמון יושב על כס המלוכה!

פרק 5 מסקנות: אוקי אוקי מה קרה פה?! בואו נבדוק ונזכר. הייתה היום הולדת של עידו, חגגו לו וסבתו הביאה לו ספר מכושף כנראה. עידו נכנס אל תוך הספר ונפל מחוסר הכרה אל תוך ארמן כשהוא ישוב על כסא מלכות. די נחמד! האנשים שמסביבו טוענים שהוא המלך והגיע הזמןל לחתונה. עידו מסתכל אל תוך כדור בדולח ורואה את עצמו בתור קטן כאשר הוא ישן על החזה של המלכה!

פרק 6 "כל בת אשר מעוניינת בנסיך יפה התואר מוזמנת לנשף החתונה": לקח לעידו הרבה זמן לעכל את המידע אבל הוא נראה אחרי שעה שליו לגמרי. אף הוא לא חשב על עיניין החתונה שלו אבל עכשיו הוא התחיל לחשוב איך היא תראה מה יהיו תכונותיה ועוד.
כרזות צילומים! אמר הצלם. מחר פתיחת הקניון הגדול, ומיד התחלתי להצטלם. אף פעם לא הסתכלתי במראה, אבל עכשיו הייתי חייב. האמת היא שגיליתי שאני די חתיך. בגלל זה כל הבנות של השכבה נמשכו אלי. היו לי שיניים ישרות לבנות ומסנוורות, שיער צהוב כשמש, גופי היה חזק מאוד ופיתחתי כנראה הרבה שרירים. זו הייתה הפעם הראשונה שלי שאני היתי גאה בעצמי.

פרק 7 נערה מפתיעה: יום לפני החתונה נפתח קניון חדש. עידו שיהיה מחר מלך הוזמן לפתוח אותו. אין מישהי בעולם שלא התאהבה בעידו בעולם הקסום שאליו נקלע. כאשר עידו עלה על הבמה בטח כבר הבנתם כל הקהל נפל חוץ מ-2 בנות שהחלו לצעוק "הוא בוגד! הוא מרגל בשביל המיקענקים!". בזמן שהנערה הראשונה (שלא חיבבה את עידו) הלכה האטי, מנהיגת המעריצות של עידו שאלה אותו "אתה יודע לרוץ מהר?" עידו ענה שכמובן, כל המעריצות שלו החלו לרדוף אחריו.

פרק 8 אהבה מסובכת: בזמן שעידו רץ הכי מהר שאפשר נתקע בנערה שלא חיבבה אותו, סתם את הפה שלה והתחבא איתה. מה עובר עליך?! שאלה. כל הבנות רדפו אחרי, אמר עידו אני מצטער. הוא דיבר כמו אמא שלו. הנערה לא הבינה מה קרה לה אבל סלחה לו עדיין לא לגמרי. מה שמך? שאל אותה. קוראים לי אלה מפרל. כפיצוי הוא הזמין אותה לנשף. היא שמחה מאוד וככה נפרדו כשבידה של הנערה המכתב שכל נערה רצתה להשיג בעיר.

פרק 9 איפה הנערה? היא צריכה כבר לבוא!: הגיע הנשף: הגיע הזמן של הנשף! כל הנערות שבעיר (אפילו כמה מהקצה השני של העולם) התגנדרו הכי יפה שאפשר אבל אלה מפרל לא נמצאה. הוא הלך אל האנשים שראה כאשר הגיע לארמון שכנראה היו המשרתים, שושאל אותם אם הכדור בדולח יכול למצוא אנשים והם ענו כמובן "לא". (מה?! אבל זה חייב להיגמר טוב!) אך הם הכירו מישהו שיודע איפה היא נמצאת. ההורים שלה. לכל ילד שנולד מחברים לבגדיו שבב מעקב הם יוכלו לדעת. תאמרו לכולם שהלכתי למשימה חשובה, אמר עידו. עידו החל לרוץ לכיוון ביתה. כאשר המשרתים אמרו לקהל את המילה "משימה חשובה" כל הבנות חשבו על איזה שרירי יהיה. אבל הן לא ידעו שהוא הלך לחפש את אהובתו.

פרק 10 הוריה של אלה: עידו הלך בביצות וכל בגדיו היו מלוכלכים בבוץ. זה היה מזל בשבילו. הוא לא רצה שידעו שהוא המלך בקרוב. הוא ראה צריף קטן ודי ישן מוקף בוורדים. הוא דפק על הדלת וזוג כבן 38 יצאו להכניסו. עידו סיפר להם על פגישתו עם אלה ועל זה שלא נמצאה. הוריה של אלה היו בהסרייה. הם נגשו אל הטלפון בית הפעילו כמה כפתורים ותמונה קטנה נגלתה בפני עידו. זו הייתה אלה מעולפת בתוך תא כלא. אבל הוא היה תא כלא של המיקענקים.

פרק 11 ברית עם המיקענקים: אחרי הליכה של 3 שעות הגיע עידו לארמון המיקענקים. הארמון היה עצום כל כך עד ש1000 בניינים עם 1000 קומות לא היו מצליחים לסתום את הדלת. עידו צילצל בפעמון. עין ענקית הסתכלה עליו האמת היא שלא הייתה כל כך מכוערת כמו שציפה. העין שאלה את עידו מהי בקשתו, וכאשר ענה "באתי ממשפחת המלוכה לעשות איתכם ברית" הדלת נפתחה ופנים הארמון נגלה לפניו.

פרק 12 הסכם: באמצע הארמון היה כסא ענק ומפואר. נער יפה תואר אבל ענק היה ישוב עליו. עידו הסיק מכך שהוא המלך. המיקענק שפתח לעידו את הדלת סיפר את בקשתו למלך הנער והוא התחיל לדבר עם עידו.
מה מפריע לך ענק חביב? שאל אותו עידו. המלך ענה: דודך המרושע שנפטר הטיל חוק שהענקים חייבים להביא כל יום לארמון 1000 גזרים, פטריות, עגבניות, מלפפונים, חצילים ועוד. נמאסה עלינו העבודה! עידו חשב ועלה לו רעיון חכם בגלל שהיה חכם. אמורים להכתיר אותי למלך מחר. אבל אני לא מתחיל את הטקס בלי אלה מפרל שחטפתם אותה! אתה כנראה מתבלבל ענה המלך. רק ענקי הצפון המרושעים עושים זאת. הם במרחק 1000 מטר מהארמון. שכנים קרובים. אני צריך את הענקים שלך כדי שאוכל להשביע את רצונכם, אמר עידו. אם כך אנחנו מוכנים.

פרק 13 מלחמה: כ- 10000 ענקים יצאו עם עידו. כעבור 5 שעות שעידו התעייף בהן עד מוות ואילו הענקים הרגישו כאילו עברה רק שעה, הגיעו כולם לארמון הענקים הצפוני. עידו דפק במרץ על הדלת והיא נפתחה על ידי ענק קרח. תן לי את אלה! צעק עידו. בשמחה הוא אמר. היא חופרת! הוא פתח את דלת כלאה אבל עידו לא ידע מה הענק מתכנן. עידו בא להוציא את אלה ונסגר עליו שער הכלא. ענקים קדימה! צעק עידו. וכל הענקים הסתערו על הענק עד שחוסל. הענק המלך שיחרר את אלה ועידו מהכלא, וכולם הריאו למלך הגיבור. כאשר הגיעו אלה ועידו לארמון אלה התעוררה. וכמובן שהבנות לא יצאו מהארמון אלה רק צפו ובכו באלה ועידו המתנשקים.

ובטח אתם רוצים לשאול מה עם ההורים של עידו? עברו כבר יותר מ- 7 ימים! אז זהו שלא כל שעה בעולם הספר שווה לדקה אצל עולם בני האדם. מקווה שהבנתם.
19
4
289


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
08/03/2017   15:12 הילה  4
כל הכבוד,
07/03/2017   14:15 הילי3314  3
מהממת כל הכבוד לך
06/03/2017   19:11 מיקמיגיון  2
נכון יצירה מהממת!
06/03/2017   17:44 הילי535  1
כל הכבוד לה
היא השקיע מאוד!!
מגיע לה לזכות!!!