קהילה - היצירות של זואי1י234
זואי1י234
48
2

לכתב אורח- "לא קל!" 22/03/2017

"אוף...", "מספיק!", "אני עוד אראה להם!" אומרת המיקמקית אמה, אך זה לא היה קל, לא היה קל בכלל.
היה הייתה, בארץ בשם מיקמק, נערה, שמה הוא אמה. חייה לא היו קלים, רק לפני כחודש חברתה נסעה לגור במיקמקלנד. אמה הייתה לא מרוצת, היא רצתה שיהיו לה חיים קלים, ולא הבינה שיהיה מישהו, מישהו שישנה את הכל.
אמה קמה לבית הספר למיקמקים, השמש סימנה לה, שהולך להיות זה יום טוב, ובכן, זה היה נכון. אמה קיבלה 100 במבחן במיקמקיות! אף על שהמבחן לא היה קל כלל... אמה הייתה מוצפת באושר, היא הייתה מרוצה, אך זה לא היה קל, לא היה קל בכלל.
אמה התעוררה ליום חדש, היא הרגישה תחושה רעה, תחושה לא טובה... תחושה שמשהו עומד לקרות, הוא לא עומד להיות קל. אמה הלכה לבית הספר, מותשת, עייפה, לא היה קל לקום לבית הספר. אמה שמעה לחשושים רבים, "יש מיקמק חדש בכיתה!" אומרות השמועות, אמה נאנחה. אמה נכנסה לכיתה, בעוד תיקה על הגב, היא מורידה אותו, ומברכת לברוכים הבאים את המיקמק החדש.
"את נשמעת נחמדה," אומרת המיקמק החדש, ששמו (מסתבר) הוא מייק, "תודה," אמה עונה. אמה הסמיקה, בעוד איתה גם מייק.
"הלוואי שהחיים היו קלים." אומרת אמה, "אם את רוצה חיים קלים, את צריכה מיקמקים שילוו אותך לחיים האלה, אני מוכן לעשות את זה!" אומר מייק, אמה חייכה, "מי איתי?" שואל מייק את המיקמקים האחרים בכיתה, "אני!" כולם צעקו, מאותו היום, הבינה אמה שחיים יכולים להיות קלים עם מיקמקים שילוו אותך לחיים האלה.

מוקדש לכולם
4
178


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה