קהילה - היצירות של זואי1י234
זואי1י234
48
2

לכתב אורח- "ספלאש" 24/03/2017

זה מהיר, זה טעות, זה עצוב, זה ספלאש.

ג'סי המיקמקית נוסעת עם חברתה צליל לסרט, אך משהו נורא קורא, והן עוברות תאונה, זה היה מהיר מדי, זה כמו ספלאש, זה כואב, מה קורה שהעינינים נהיים יותר מעניינים? וג'סי וצליל עוברות לבית מיקחולים, שם צריך לנתח את ג'סי, אשר עברה זעזוע מוח, אך הניתוח אמור לקבוע, אם היא תחייה, או שלא...

פרק ראשון- סרט (נקודת מבט ג'סי)
קמתי בבוקר, השמש זרחה, הציפורים שרו במקהלה, היום אני וצליל הולכות לסרט! קרנתי מאושר, השעה כבר 9:54, אני אתלבש! רצתי למלתחה, ולבשתי בגדים, צליל כבר חיכתה בחוץ עם האופנוע, "את מוכנה לעשות חיים?" היא שואלת, "אני נולדתי מוכנה!" אני עונה ומצחקקת, עליתי על האופנוע, והתחלנו ליסוע.
"את נהנת?" צליל מסובבת את ראשה אליי, "צליל תזהרי!" אני צורחת, אך לפני שהיא מבינה מה קרה, אוטובוס ענק פוגע בנו, ואנחנו מתעלפות.

פרק שני- אופס, תאונה!
אני וצליל מתעוררות בבית מיקחולים, אני לא מבינה מה קורה כאן, כואב לי... אנחנו בחדר לבן, עם כמה מיקרופאים, "הן יהיו בסדר?" שואלת אחותי הקטנה, לילה, המיקרופא מתקשה לענות, ומסתובב לצד השני, אליי ואל צליל. הוא מסתכל עלינו, אנחנו עליו, "התעוררתן!" הוא אומר. "אז, צליל, את בסדר, ו...ג'סי..." הוא מוסיף, "את צריכה לעבור ניתוח, שיקבע אם תחיי, או... או שלא." הוא אומר, ג'סי נחרדה, ונרתעה לאחור. "עוד שעה הניתוח, בהצלחה."

פרק שלישי- ניתוח.
"אז יש לנו עוד שעה ביחד, הא?"- "את תחיי." אומרת צליל, מעט לחוצה. עוברות כ-10 דקות, "נו! החיים שלי מתבזבזים!" אני אומרת, דמעות עולות בעיניי. "לא נורא, את תחיי, אני מאמינה בך." מנחמת צליל, עוד 10 דקות מתבזבזות, "אני עומדת לגמור את חיי בחדר בבית חולים?" אני שואלת, דמעות זולגות על לחיי, "ממש לא!" צליל צורחת, עוד 40 דקות של פיטפוטים וניחומים עוברות להן, "ביי חיים, היה נחמד להכיר." אמרתי, רופא נכנס לחדר, ומוביל אותי לחדר המיקניתוחים.

פרק רביעי- חיים?
הם משכיבים אותי במיטה, ואומרים לי להרגע, אני נרגעת, ונרדמת.
(נקודת מבט צליל)
אני מקווה שהיא תשרוד. מחיתי דמעה, "הכל באשמתי," הם מתחילים בניתוח, אשר ארך כשעתיים של מתח. "נו! היא שרדה?"
שאלתי
(נקודת מבט ג'סי)
אני מתעוררת, כאב כאב כאב!!! אני שרדתי, "מה את חושבת?" קמתי לצורת ישיבה, כאב לי כל הגוף, אבל החיים שלי יותר חשובים, העיקר ששרדתי.
סוף טוב הכל טוב.

מוקדש ל כולם!
5
3
230


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
26/05/2017   13:52 815תותי7  3
מגיע לך כתב אורח!
26/03/2017   19:38 זואי1י234  2
תודה!
26/03/2017   16:12 שירה7669  1
זה כלכך טוב "ספלאש"! מושלם מקווה שתהיי כתב אורח..!