קהילה - היצירות של הילי3314
הילי3314
2

איך שינינו היסטוריה לא היסטורית 11/04/2017

טוב זה היה ליל הסדר נסענו הרבה במכונית לארוחת החג ומאד ציפינו וחיכינו לליל הסדר כשהגענו פגשנו את קרני ועומר חברינו הטובים. הגענו והתחלנו לרוץ איתם בדשא ושיחקנו תופסת ומחבואים אורי ספר ואנחנו התחבאנו רצתי למקום די רחוק שלא נהגנו ללכת אליו רציתי להתחבא מאחורי השיח הקרוב רק שלפתע ראיתי בור באדמה ושמעתי את חבריי קוראים לי מרחוק "גוני, גוני" רצתי אליהם וספרתי להם מה גיליתי ואמרתי להם "תקשיבו כשהתחבאתי מצאתי פתאום בור עמוק מאד לא ראיתי את התחתית שלו אתם חייבים לראות את זה" כולנו רצנו לשם וראינו אותו הבטנו בו בשתיקה עד שקרני חשבה על רעיון שדי עורר דיון רב אצלנו" אולי נקפוץ לשם למי יש אומץ?" היא שאלה כולנו הבטנו בה והתחלנו להמציא תירוצים למה אנחנו לא רוצים לקפוץ כל מני כמו "אולי יש שם נחשים?" או " הבגדים של הסדר יתלכלכו" ופתאום כשאורי אמר "מה אם זה בור ללא תחתית?" התחלנו קצת לצחקק וזרקתי אבן לשם לא שמענו שהיא נוחתת על האדמה ונבהלנו ופתאום עומר מעד על אבן ונפל הבטנו המומים בבור צעקנו עומר, עומר אבל הוא לא ענה והחלטנו פה אחד לקפוץ לשם גם אנחנו. נפלנו והמשכנו ליפול וראינו שלדים וכשהגענו לחלק עמוק יותר ראינו כתרים וזהב ואחרי זה לא ראינו עוד כלום וחשבנו שאיבדנו זה את זה עד שנפלנו על חול וראינו אחד את השני וגם את עומר.
התחלנו לבחון את הסביבה שהיינו בה זה היה מוזר ולא הגיוני אנחנו ראינו בתים מאבן פשוטה ולא הבנו איפה אנחנו נמצאים עד שקרני ראתה את הפירמידה והצביעה עליה "תראו הנה פירמידה, אנחנו במיקמצריים כנראה" "נכון" אמרנו שלושתנו פתאום אורי הבחין כשעל חלק מהבתים המשקוף צבוע בדם הוא הראה לנו זאת והבנו הייתה מכת הבכורות וראינו את משה מוביל את בני ישראל ולמרות שאנחנו ידענו את הסוף זה היה מאד מותח ואחר כך לאחר כמה רגעים שבני ישראל היו מאד לחוצים משה הקיש עם המטה שלו שלוש פעמים וים סוף נפתח רצינו ללכת עם בני ישראל גם אנחנו ולפני שהספקנו להגיע המיקמצרים תפסו את עומר קרני ואותי , רק אורי הצליח לעבור כך לפחות הנחנו.
וואו אף פעם לא חשבתי על מה שקרה במיקמצריים אחרי שבני ישראל יצאו משם בטוח יש ארכיאולוגים שיודעים את זה אבל בטוח שהם יודעים באמת? בכל מקרה שלושתנו פחדנו מאד לא ידענו מה יקרה איתנו ולאן נלך ואיך נחזור הביתה. הם הובילו אותנו בלי להוציא מילה ולרגע שמענו רעש מוזר ושני המיקמצרים הזועפים ביותר הלכו לבדוק מהו מקור הרעש והמיקמצרי שנשאר איתנו הוביל אותנו אל פירמידה מבפנים היו בה המון זהב תכשיטים וקברים של מיקפרעונים הוא הוביל אותנו במבוך העצום שם לחדר קטן וסגור בעל סוגרים מוזרים בטוח לא ממתכת , השאיר אותנו שם לבד והלך. התיישבנו ועומר אמר בקול חלש יחסית אבל לא נשמע כל כך מפוחד " מה אתן חושבות שיעשו איתנו?" קרני ענתה לו" נדמה שישאירו אותנו כאן עד שנמות מרעב" "קרני!" זעפתי בה "לא נכון אל תדאגו יהיה בסדר נמצא דרך לצאת מפה, בכל זאת אנחנו מ2017 לספירה והם אפילו לא יודעים מהי הספירה אנחנו נסתדר". בפירמידה לא היו חלונות אבל בכל זאת שמענו כל מני קולות חלק מהקולות היו בכי מר של אנשים חלק היו צעקות וחלק דיבורים משונים שלא הבנו ובפנים שרר שקט רק כל מני דברים מוזהבים חלקם יפים והשאר מוזרים ואז שמענו מישהו מתקרב ראינו שהיה מיקמצרי למרות שהיה די נמוך יחסית לשאר והוא התקרב אלינו ועומר אמר פחות בטוח מקודם " מה הוא יעשה לנו?" הוא התקרב ואז אמר לנו בעברית להפתעתנו" חברים אתם לא מזהים אותי? זה אני אורי" והוא הוריד את הכובע המיוחד שהמיקמצרים נהגו לחבוש שראינו שזה באמת אורי כל כך שמחנו לראות אותו.
לאחר כל ההתרגשות הוא הוציא חרב כיוון אלינו אני מודה שקצת פחדתי אולי גם קרני כי היא אמרה לו" אורי מה אתה עושה עם החרב הזו?" והחזקנו שתינו ידיים ואז הוא חתך את הסורגים ודי נרגענו שתינו והתחלנו לברוח כשיצאנו מהפירמידה אחד המיקמצרים ראה אותנו קרא לשאר המיקמצרים והם התחילו לרדוף אחרינו. קרני ראתה את הפירמידה ליד זאת שבה היינו כלואים ואמרה לנו "קדימה בואו לכאן " כולנו נכנסנו והתחלנו לרוץ עד שאני מעדתי על ידית מוזרה באדמה ובור נפתח לפינינו התלבטנו מהר אם להיכנס ואני כבר שמעתי את המיקמצרים מתקרבים ואמרתי לכולם " קדימה נכנסים לבור הזה עכשיו הם כולם נכנסו ואני נכנסתי אחרונה וסגרתי את הדלת שהייתה שם. אני עדיין לא בטוחה אם עפנו או נפלנו אבל הגענו הביתה ולא ראינו את אורי ועומר הסתכל למעלה והתחיל לצחקק אחר כך גם קרני ורק אני לא הבנתי ופתאום אורי נפל עלי מהעץ קצת שרוט ואמר " הי גוני מצאתי כל מני חומרים בואו נשפוך אותם לבור אולי איזה מיקמצרי יתחיל לצעוק?" הוא שפך והבור כוסה באדמה ואי אפשר היה לחפור שם. קצת ניקינו את העפר מבגדנו והלכנו לבית והתחלנו את ליל הסדר למזלנו הגענו בזמן אל הסדר. חיפשנו את האפיקומן וכמובן שאורי מצא כי הרמאי הזה תמיד מתחיל לחפש לפני הזמן ורק חשבנו כל הסדר על יציאת מיקמצריים בסגנון שלנו.

(בקשה שלי לא קשור לסיפור אשמח אם תתנו לי פריט נדיר כלשהוא תודה )

מוקדש ל אורי22222, מקסאורינדב, תירן123, הילי535, איימליי, אוהארי
6
3
116


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
30/05/2017   22:20 אורי22222  3
מושלם!!!!!!!!!
12/04/2017   12:42 הילי535  2
יפה!
12/04/2017   12:16 הילי3314  1
אני יכולה בבקשה צוות מיקמק שמלות אוסקר תודה!